شمانیوز
شما نیوز

گزارش سال ۹۷ اعلام شد:

افزایش ۸ درصدی تولید کنسانتره و ۲۸ درصدی استخراج زغال سنگ ایمیدرو

میزان تولید کنسانتره زغال سنگ شرکت‌های طبس و البرز مرکزی (وابسته به ایمیدرو) طی سال ۹۷، بیش از ۸ درصد افزایش یافت. در این مدت استخراج زغال سنگ نیز رشد ۲۸ درصدی را تجربه کرد.

افزایش ۸ درصدی تولید کنسانتره و ۲۸ درصدی استخراج زغال سنگ ایمیدرو
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو): شرکت‌های زغال سنگ طبس و البرز مرکزی از ابتدای فروردین تا پایان اسفند گذشته، ۷۳۲ هزار و ۵۴ تن کنسانتره زغال سنگ تولید کردند. اما رقم تولید مدت مشابه سال ۹۶، بیش از ۶۷۵ هزار و ۸۰۸ تن بود. از میزان تولید کنسانتره زغال سنگ، ۶۳۳ هزار و ۱۹ تن توسط «شرکت زغال سنگ طبس» و ۹۹ هزار و ۳۵ تن از سوی «شرکت زغال سنگ البرز مرکزی» تولید شد. افزایش ۲۸ درصدی استخراج زغال سنگ همچنین شرکت‌های زغال سنگ طبس و البرز مرکزی طی ۱۲ ماهه سال ۹۷، یک میلیون و ۷۴۹ هزار و ۵۴۰ تن زغال سنگ استخراج کردند که نسبت به رقم استخراج مدت مشابه سال ۹۶ (یک میلیون و ۳۷۱ هزار و ۵۶۲ تن)، ۲۸ درصد رشد نشان می‌دهد. در این میان، شرکت زغالسنگ طبس یک میلیون و ۵۸۸ هزار و ۶۷۴ تن و شرکت البرز مرکزی ۱۶۰ هزار و ۸۶۶ تن ماده معدنی استخراج کرد.
افزایش ۸ درصدی تولید کنسانتره و ۲۸ درصدی استخراج زغال سنگ ایمیدرو میزان ارسال کنسانتره زغال سنگ این شرکت‌ها به مشتریان طی مدت یاد شده نیز با ۱۴ درصد رشد، از ۶۶۴ هزار و ۴۷۲ تن سال ۹۶ به حدود ۷۵۹ هزار و ۵۹۹ تن در سال ۹۷ رسید. میزان ارسال کنسانتره شرکت‌های طبس و البرز مرکزی به ترتیب ۶۴۰ هزار و ۳۰۹ تن و ۱۱۹ هزار و ۲۹۰ تن بود. بنا به این گزارش، شرکت‌های زغال سنگ طبس و البرز مرکزی طی ماه اسفند ۶۹ هزار و ۶۳۰ تن کنسانتره زغال سنگ «تولید»، ۱۰۵ هزار و ۴۹۳ تن ماده معدنی «استخراج» و ۶۵ هزار و ۳۴۷ تن کنسانتره «ارسال» کردند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied