شمانیوز
شما نیوز

پیگیر رفع موانع و مشکلات گروه ملی فولاد در حد توان هستیم

در دیدار سرپرست و جمعی از مدیران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران با نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز تاکید شد.

پیگیر رفع موانع و مشکلات گروه ملی فولاد در حد توان هستیم
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از معدن نیوز: همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام، پهلوانی سرپرست گروه ملی و تنی چند از مدیران شرکت، ضمن دیدار با حجت الاسلام و المسلمین «سید عبدالنبی موسوی فرد» نماینده جدید، ولی فقیه در استان، گزارشی در خصوص پتانسیل و توانمندی‌ها و همچنین موضوعات کلان مجموعه ارایه و طی آن بکارگیری کلیه ظرفیت‌های استان بمنظور تامین هر چه سریعتر منابع مالی از سهامدار و بهبود وضعیت شرکت مورد تاکید قرار گرفت.
پیگیر رفع موانع و مشکلات گروه ملی فولاد در حد توان هستیم به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی گروه ملی صنعتی فولاد ایران، در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی فرد با بیان اینکه فراهم نمودن بستر مناسب بمنظور تحقق فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر سال رونق تولید و ایجاد روند مثبت اقتصادی را بسیار ضروری دانسته و اطمینان دادند در حد توان پیگیر رفع موانع و مشکلات گروه ملی باشند. شایان ذکر است این دیدار در ساعت ۱۰:۳۰ صبح در دفتر ملاقات‌های نماینده، ولی فقیه در مصلی بزرگ اهواز صورت پذیرفت.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied