شمانیوز
شما نیوز

جشن نسیم مهر ویژه حمایت از خانواده زندانیان نیازمند شهرستان لنجان

در این جشن خدامراد صالحی فرماندار شهرستان لنجان، مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مسعود سرافراز امام جمعه، دکتر محمدی شهردار، اعضای شورای شهر فولاد شهر و جمعی از خیرین این شهر حضور داشتند.

جشن نسیم مهر ویژه حمایت از خانواده زندانیان نیازمند شهرستان لنجان
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان: جشن نسیم مهر ویژه حمایت از خانواده زندانیان نیازمند شهرستان لنجان چهارشنبه اول خرداد ماه به همت انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان لنجان، بخشداری، شهرداری و شورای اسلامی فولادشهر و بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن اصفهان در سالن اجتماعات شهرداری فولادشهر برگزارشد. در این جشن خدامراد صالحی فرماندار شهرستان لنجان، مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مسعود سرافراز امام جمعه، دکتر محمدی شهردار، اعضای شورای شهر فولاد شهر و جمعی از خیرین این شهر حضور داشتند.
جشن نسیم مهر ویژه حمایت از خانواده زندانیان نیازمند شهرستان لنجان مهندس یزدی زاده در این مراسم گفت: شرایط زندانیان نیازمند به گونه‌ای است که علاوه بر خودشان، باید از خانواده‌های آن‌ها حمایت جدی صورت گیرد. وی افزود: ذوب اهن در راستای مسولیت اجتماعی خود، از خانواده‌های زندانیان حمایت می‌کند. مدیر عامل ذوب آهن در ادامه گزارشی از شرایط خوب تولید در این شرکت با وجود مشکلات از جمله تحریم‌ها و کمبود مواد اولیه ارائه نمود و به برخی تولیدات اخیر این شرکت اشاره کرد. در پایان، میزبان برنامه از طرف جمعی از فعالان شهری، از مدیر عامل ذوب آهن به خاطر ایجاد امنیت شغلی و ثبات اشتغال و رضایتمندی پرسنل ذوب آهن، قدردانی نمودند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied