شمانیوز
شما نیوز

فال امروز جمعه ۱۴ دی ۹۷ + فال حافظ

فال روزانه، فال تولد، فال امروز، فال روزانه حافظ جمعه ۱۴ دی ۹۷

فال امروز جمعه ۱۴ دی ۹۷ + فال حافظ
فال روزانه جمعه 14 دی 1397
Ùال یکشنبه 9 دی

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

نباید به افراد با دید سطحی و ناپخته نگاه کنی. باید با هشیاری و توجه بیشتر بدانی پشت هر ظاهر و رفتاری چه نیتی نهفته است. با کشف این حقایق می‌توانی زندگی عاطفی‌ات را بهبود بخشی و منتظر آینده روشنی باشی. مشکل اساسی تو این است که جیب‌های خالی نمی‌توانند پاسخگوی نیاز‌های تو باشند! یا باید تلاش کنی تا به وضعیت مالی مطلوب و قابل قبولی برسی و یا سطح توقعاتت را پائین بیاوری.
فال امروز جمعه ۱۴ دی ۹۷ + فال حافظ
فال امروز شما جمعه ۱۴ دی ۹۷ همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین فروردین: شما امروز در مورد یکی از پروژه‌های کاریتان ایده‌های خیلی بزرگی در سر دارید، اما شک و تردیدی که به خود دارید مانع از این می‌شود به افراد دیگر بگویید که در سرتان چه می‌گذرد. شاید شما روز‌های دیگری را به یاد آورید که به اندازه کافی به حرف‌هایی که می‌زدید عمل نمی‌کردید. باوجود این عصبانی شدن کاری بی اساس و بی فایده است. اگر شما به میزان حد و حدود خود وفادار باشید، راحت‌تر می‌توانید افکار خود را با دیگران در میان بگذارید. بهتر است به جای اینکه قول‌هایی بدهید که از عهده انجام دادنشان برنیایید، از افراد دیگر هم کمک بخواهید.‌
ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست
شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست
تعبیر:دلت را مثل آیینه صاف کن. پرده‌های تاریک را از رویت کنار بزن تا حقیقت را ببینی آن موقع است که به مقام عالی می‌رسی. طمع نداشته باش تا عمرت طولانی باشد. بهشت تو آنجاست که حق مردم را به جا آوری. این همان راهیست که تو را به هدف می‌رساند.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین اردیبهشت: اگر شما کاملاً از شریک کاریتان احساس رضایت می‌کنید، پس دلیلی برای نگرانی و اضطراب وجود ندارد. به علاوه از کسی که دوستش دارید به خاطر اینکه فکر می‌کنید هیچ هدف مشترکی ندارید، جدا نشوید. شما می‌خواهید مثل کبک سرتان را زیر برف فرو کنید، ولی این کار مشکل شما را حل نمی‌کند. روبرو شدن با ضعف‌ها و مشکلات یک رابطه، شما را از احساسات خودتان نیز آگاه می‌کند.
برو به کار خود‌ای واعظ این چه فریادست***مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست میان او که خدا آفریده است از هیچ***دقیقه‌ایست که هیچ آفریده نگشادست
تعبیر:دلت را مثل آیینه صاف کن. پرده‌های تاریک را از رویت کنار بزن تا حقیقت را ببینی آن موقع است که به مقام عالی می‌رسی. طمع نداشته باش تا عمرت طولانی باشد. بهشت تو آنجاست که حق مردم را به جا آوری. این همان راهیست که تو را به هدف می‌رساند.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین خرداد: امروز امکان دارد یک دوست صمیمی و یا یکی از اعضای خانواده تان در کارتان دخالت کند! در این صورت کنار آمدن با احساساتتان کار کسل کننده‌ای خواهد بود. یک نفس عمیق بکشید و بعد فکر کنید ببینید که به این فرد چه می‌خواهید بگویید، به خاطر اینکه ممکن است حرف اضافی یا نادرستی از دهانتان بیرون بیاید! باوجود اینکه ترجیح می‌دهید ساکت بمانید، اما وقتی شروع به حرف زدن کنید دیگر نمی‌توانید ساکت شوید! برای همین الان بهتر است به جای زیاد حرف زدن، جانب احتیاط را نگاه داشته و خیلی کم حرف بزنید.
خدا چو صورت ابروی دلگشای تو بست***گشاد کار من اندر کرشمه‌های تو بست مرا و سرو چمن را به خاک راه نشاند***زمانه تا قصب نرگس قبای تو بست
تعبیر:ستاره‌ی اقبال تو می‌درخشد. در راهی که قدم گذاشته‌ای پیروز می‌شوی و به مقام عالی می‌رسی در این زمان از یاد خدا غافل مشو. هر چند به پای قارون نمی‌رسی. همین بس که در عشق ورزیدن و رسیدن به کمال سعی و اهتمام می‌کنی.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین تیر: شما ارتباط زیاد بین توانایی‌های بشری و کار‌هایی که انجام می‌دهیم را درک کرده‌اید. هم اکنون رویا‌های شما کاملاً زنده هستند، و وقتی به واقعیت تبدیل می‌شوند وضوحشان نیز بیشتر می‌شود. به جای اینکه وقتتان را صرف فکر کردن به اتفاقات بدی که در زندگی و در خانواده‌تان افتاده است بکنید، بر روی کار‌هایی که می‌توانید انجام دهید تمرکز کنید؛ و به جای اینکه تلاش کنید چیز‌هایی که قابل تغییر نیستند را تغییر بدهند، چیز‌هایی را که می‌توانید اصلاح کنید.
ساقی بیا که یار ز. رخ پرده برگرفت***کار چراغ خلوتیان باز درگرفت آن شمع سرگرفته دگر چهره برفروخت***وین پیر سالخورده جوانی ز. سر گرفت
تعبیر:چرا کاری را که به نفع تو نیست انجام می‌دهی و چیزی را که ارزشی ندارد به بهای گزاف می‌خواهی به دست آوری. گره کارت به دست خودت باز می‌شود. پس منتظر غیب منشین. متکی به بازوی خودت باش تا به مراد خود برسی.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین مرداد: باوجود اینکه امروز از احساسات‌تان خوشتان نمی‌آید، اما می‌دانید که باید آن‌ها را ابراز کنید. ولی هنر شما در این است ک. طوری آن را بیان کنید که کسی بدش نیاید. البته اگر از این کار خجالت بکشید، حل کردن مشکلات و حرکت کردن برایتان مشکل می‌شود. پس احساسات درونی خود را با کسی که بهش اطمینان دارید مطرح کنید، اما در قبال رفتاری که دارید مسئولیت پذیر باشید.
میر من خوش می‌روی کاندر سر و پا میرمت***خوش خرامان شو که پیش قد رعنا میرمت گفته بودی کی بمیری پیش من تعجیل چیست***خوش تقاضا می‌کنی پیش تقاضا میرمت
تعبیر:به درگاه خداوند دست نیاز بلند کرده‌ای و عاجزانه طلب مراد می‌کنی. دنبال طبیبی برای درمان دل بیمار خود هستی. حاضری برای رسیدن به مقصود جان خود را هم فدا کنی. بالاخره فیض رحمت خداوندی شامل حالت می‌شود. روزگار تلخ برایت شیرین شده، نسیم بهاری هم دل سرد و بی روح تو را به گلزاری مصفا مبدل خواهد ساخت.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین شهریور: حالا که وجود ماه درخشان برج سرطان باعث شده اعتماد شما از این رو به آن رو شود، وقت این رسیده که در برنامه‌های بزرگ خود تجدید نظر کنید. به جای اینکه با شجاعتی دروغین و بدون توجه به احساسات تان کار کنید، تفکر و تعمق درونی داشته باشید و بدون اینکه وانمود کنید که می‌دانید واقعاً چه اتفاقاتی افتاده است، در مورد تغییر دیدگاه هایتان راجع به موضوعات اساسی با یکی از دوستانتان صحبت کنید. شاید آن‌ها چیزی که بهش نیاز دارید را بهتان بدهند.
حسن تو همیشه در فزون باد***رویت همه ساله لاله گون باد اندر سر ما خیال عشقت***هر روز که باد در فزون باد
تعبیر: با یک سند پول زیادی نصیبتان می‌شود. سر نماز همیشه دعا می‌کنید که خوار و ذلیل نشوید. در هر حال شما همیشه محترم و عزیز خواهید بود. در سرنوشت تو اینطور رقم زده شده که تا غم نخوری به مراد نمی‌رسی. پس امیدت را از دست نده، چون دل خسته‌ی تو دوباره شاد می‌شود.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین مهر: شما شاید امروز احساس کنید از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار ندارید، اما این حس آنقدر‌ها هم بد نیست و می‌تواند شما را از خریدن چیز‌هایی که واقعاً نیاز دارید باز دارد. پس بهتر است به جای خرج کردن بیش از اندازه روی کار‌های دیگری که می‌توانید انجام دهید فکر کنید. به یاد داشته باشید که خوشحالی فقط با خرید کردن حاصل نمی‌شود.
روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست***منت خاک درت بر بصری نیست که نیست ناظر روی تو صاحب نظرانند آری***سر گیسوی تو در هیچ سری نیست که نیست
تعبیر: خویب‌های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می‌دانند. فتنه را خاموش و آشتی‌ها را برپا می‌سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می‌گویند.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین آبان: امروز حدسیات شما کاملاٌ درست هستند و باعث پدیدار شدن تلاشی مضاعف در شما می‌شوند، بنابراین تهیه کردن یک لیست از وظایفی که باید تمام کنید فکر عاقلانه‌ای است. اما فقط نوشتن اهدافتان کافی نیست. بلکه شما ابتدا باید خودتان را آماده کنید و بعد تمام چیز‌هایی را که برای رسیدن به هدف‌ها بهتان کمک می‌کنند را وارد لیست کنید.
دی پیر می‌فروش که ذکرش به خیر باد***گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز. یاد گفتم به باد می‌دهدم باده نام و ننگ***گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد
تعبیر:بخت بسیار خوبی نصیبتان شده که از خوبی زبانزد خاص و عام است. او در همه حال با شماست و لحظه‌ای از شما جدا نمی‌شود. دل ویرانه تان را سامان می‌بخشد. محبت خودتان را از او دریغ نکنید. در ایام بهار بشارتی به شما می‌دهند که لیاقت این بشارت را دارید، چون مقامتان نزد خداوند بسیار بالاست.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین آذر: امروز سیاره‌های بسیار زیادی در اطراف نشانه شما پراکنده‌اند و گرمایی که از سوی دیگران احساس می‌کنید به خاطر همین است. امروز شما توانایی این را دارید که از دیگران الهام بگیرید و منبع الهام آن‌ها باشید، به دیگران عشق بورزید و خودتان هم مورد محبت دیگران واقع شوید. به دنبال مادیات نروید که شما را به هیچ جا نمی‌رسانند، فقط به ندای قلبتان گوش دهید.
برو به کار خود‌ای واعظ این چه فریادست***مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست میان او که خدا آفریده است از هیچ***دقیقه‌ایست که هیچ آفریده نگشادست
تعبیر:چرا کاری را که به نفع تو نیست انجام می‌دهی و چیزی را که ارزشی ندارد به بهای گزاف می‌خواهی به دست آوری. گره کارت به دست خودت باز می‌شود. پس منتظر غیب منشین. متکی به بازوی خودت باش تا به مراد خود برسی.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین دی: شما امروز وارد مرحله جدیدی شده اید و عجیب اینکه با این شرایط احساس آشنایی می‌کنید. باوجود اینکه شما قبلا در چنین جایگاهی نبوده اید، ولی مثل اینکه در رویاهایتان قبلا چنین موقعیتی را دیده بودید. باهمه این احوال ممکن است برنامه‌های جدید شما به ثمر نرسد. اگر قرار ملاقات مهمی را از دست دادید ناراحت نشوید؛ به همین زودی می‌توانید دوباره برای این جلسه برنامه ریزی کنید.
دی پیر می‌فروش که ذکرش به خیر باد***گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز. یاد گفتم به باد می‌دهدم باده نام و ننگ***گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد
تعبیر:هنوز خیلی خامی چیز‌هایی را که به دست آورده‌ای از دست خواهی داد. استراحت و آسایش دیگر کافی است به عقل خودت رجوع کن. نفس اماره را در خود از بین ببر که این نفس بنیادت را از بین می‌برد، چون باد پائیزی بهار دل تو را پیر می‌کند و این را هم بدان که همگان از کار‌های پنهانی تو باخبرند.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین بهمن: امروز که ماه در دومین خانه شما را قرار می‌گیرد، پرداخت کردن صورت حسابهایتان بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردید زمان می‌برد. وضع مالی شما تغییر کرده است، اما نتایج کار‌هایی که شما اکنون انجام می‌دهید به زودی نمایان نخواهد شد. با وجود این عجول بودن شما سازنده نخواهد بود. فقط باید صبر داشته باشید تا نتیجه کارتان را ببینید.‌
ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست
تعبیر:کسی می‌خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین‌تر شود.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین اسفند: صبر شما در تمام کار‌هایی که انجام می‌دهید به نمونه و الگوی بارز و قابل تمجید برای همگان تبدیل شده است. شما با صبر خود توانسته اید بسیاری از سختی‌هایی را که حتی تا چندین سال بعد نیز گریبان گیر شما بودند در عرض مدتی کوتاه حل نمایید. فقط گاهی با دیدی منفی به زندگی نگاه می‌کنید. بهتر است دید منفی تان را کنار بگذاری، زیرا همین صبر و بردباری شما در تمام مسائل پاسخ گوی است.
ماهم این هفته برون رفت و به چشمم سالیست***حال هجران تو چه دانی که چه مشکل حالیست مردم دیده ز. لطف رخ او در رخ او***عکس خود دید گمان برد که مشکین خالیست
تعبیر:زیاد عجله می‌کنی، هر چند که همه می‌دانند چه روز‌های سختی را پشتسر می‌گذاری. همگان ظاهر را می‌بینند پس برای حفظ آبرو ظواهر را حفظ ک. بسیار بی تجربه ای، اما ادعای با تجربه بودن می‌کنی. کاری نکن که انگشت نما شوی، تو جوهر خوبیبرای کار داری همین مسئله باعث م. شود تو به مراد برسی و تن خسته ات التیام پیدا کند.
Ùال یکشنبه 9 دی
*همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد. / اکاایران
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied