شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه پنجشنبه ۴ بهمن ۹۷ + فال حافظ و فال تولد

فال روزانه، فال تولد، فال امروز، فال حافظ / پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷

فال روزانه پنجشنبه ۴ بهمن ۹۷ + فال حافظ و فال تولد
فال روزانه پنجشنبه ۴ بهمن ۹۷ + فال حافظ
فال روزانه روز تولد (امروز پنجشنبه 1397/11/4 )
احساس می‌کنی تصمیم تو به اراده و اختیار دیگران بستگی دارد. این موضوع می‌تواند آزاردهنده باشد، اما اگر تفاهمی که وجود دارد همچنان باقی بماند، مشکلی پیش نمی‌آید.
باید سعی کنی در جمع دوستان و یا همکارانت شرکت کنی و انزوا و تنهایی را کنار بگذاری.
داشتن میهمان و پذیرایی از آن در خانه حس سلامتی را افزایش می‌دهد، چون باعث ایجاد فرصت‌های شارکت در خوراک، معاشرت، توجه، عرض اندام و دلگرمی خواهد شد همچنین می‌تواند موجب هیجان، شور و نشاط و تبادل افکار و انرژی شود.
با وجود مشکلات و موانعی که در وضعیت اقتصادیت ایجاد شده، تو باید همچنان بکوشی تا پیشرفت کنی. در این صورت است که نتیجه می‌گیری و به خواسته‌هایت می‌رسی.

فال روزانه پنجشنبه ۴ بهمن ۹۷ + فال حافظ

فال روزانه پنجشنبه ۴ بهمن ۹۷
همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ
فال روزانه پنجشنبه ۴ بهمن ۹۷ + فال حافظ
فال روزانه متولدین فروردین: شما کار‌های زیادی برای انجام دادن در پشت صحنه دارید، اما ممکن است رویا‌های خیالی جهان درونیتان تا حدی که شما دوست داشتید، تأثیری بر روی جهان واقع نداشته باشد. زمانی دچار مشکل می‌شوید که نتوانید ارتباط محکمی بین کارتان و رویاهایتان ایجاد کنید. قاطی کردن این دو مقوله با یکدیگر می‌تواند باعث ایجاد یک مشکل غیر قابل حل بشود. به جای اینکه تلاش کنید از جنبه‌های مختلف یک موضوع سر در بیاورید، تا جایی که می‌توانید صادقانه عمل کنید.
کس نیست که افتاده آن زلف دوتا نیست***در رهگذر کیست که دامی ز. بلا نیست. چون چشم تو دل می‌برد از گوشه نشینان***همراه تو بودن گنه از جانب ما نیست
تعبیر:درد دل کردن با ائمه اطهار برای تو از یک دوست عادی بهتر است، چون هر منفعتی می‌بینی از هدایت ایشان است. وجود خود را به آن‌ها نزدیک کن تا بلکه دلت آرامش بیشتری پیدا کند. در این حالت است که به مراد می‌رسی و فالت نیکو می‌شود و غم دوری عزیزان را نمی‌کشی و از آتش نفس اماره در امان می‌مانی.
فال روزانه پنجشنبه ۴ بهمن ۹۷ + فال حافظ
فال روزانه متولدین اردیبهشت: شما تبدیل به فردی شده‌اید که بیرون از گود نشسته است و کشتی گرفتن افراد را با دید بی تفاوت نظاره می‌کند، حتی اگر کشتی گرفتن نیز بلد نیستید باز هم به داخل گود بروید. زیرا اتفاقات، هیجانات، شوق و ذوق‌های بسیاری انتظار شما را می‌کشند. تمام مراحل زندگی‌تان را از زیر ذره بین بنگرید نه این که با نگاهی سرد و بی تفاوت، زیرا در این صورت در جاده احتیاط لازم را ندارید.
گفتم‌ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب گفتمش مگذر زمانی گفت: معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب
تعبیر: در رویا و خیال پردازی‌ها غرق شده ای. آرزوهایت تمامی ندارد و دور و دراز است. وقت گران مایه‌ی خود را تلف می‌کنی. هیچکس آنقدر عمر نمی‌کند که به تمام آرزوهایش برسد. پس همین چند صباحی را که زنده هستی از زندگیت لذت ببر. آنچه از زندگی که باید قسمتت باشد حما" به تو خواهد رسید.
فال روزانه پنجشنبه ۴ بهمن ۹۷ + فال حافظ
فال روزانه متولدین خرداد: شما اگر بخواهید تفاوت‌های وسیع بین احترام به گذشته و نیازتان برای تغییر را با هم تطبیق دهید، به چالش خواهید خورد. موقعیت قوی و محکم شما در هر دو بخش ممکن است افراد دیگر را گیج و یا آشفته کند، برای اینکه شما قادر هستید هر دو روی سکه را ببینید! بلند پروازی‌های شما کمک‌تان می‌کند یک شغل تمام وقت و عالی داشته باشید و این کاملا ً. ارزشش را دارد.
برو به کار خود‌ای واعظ این چه فریادست***مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست میان او که خدا آفریده است از هیچ***دقیقه‌ایست که هیچ آفریده نگشادست
تعبیر: یاد ایام قدیم دلت را شاد می‌کند. به یاد روز‌هایی می‌افتی که صبح و شام آزاد بودی. درد دل زیادی داری و به دنبال یک هم راز و هم سخن می‌گردی. خود را ضعیف می‌پنداری، اما دلت قوی است. حالا می‌فهمی که نصیحت بزرگان چقدر باعث موفقیتت شده. تمام خاطرات با قید تاریخ روی قلبت حک شده است و تو تا آخر عمرت به نیک نامی و کامروایی زندگی می‌کنی.
فال روزانه پنجشنبه ۴ بهمن ۹۷ + فال حافظ
فال روزانه متولدین تیر: شما علاقه‌ای به بحث با کسی را ندارید که تصمیم خود را گرفته است. اصلاً نیازی به این ندارید که چیزی را به کسی ثابت کنید. اما از بحث و گفتگو کنار نایستید، زیرا به ناچاراختلاف به وجود می‌آورد؛ و دو نفر را به جان هم می‌اندازد. شما می‌توانید به بهترین نحو با شفاف سازی درمورد عقایدتان عاقل بودن خود را نشان دهید بدون اینکه با آن‌ها بجنگید.
صوفی ار باده به اندازه خورد نوشش باد***ور نه اندیشه این کار فراموشش باد آن که یک جرعه می‌از دست تواند دادن***دست با شاهد مقصود در آغوشش باد
تعبیر:به عهدی که بسته‌ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می‌رود و جای آن را شادی می‌گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور، زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد؛ و از این فرصتی که به دست آورده‌ای نهایت استفاده را ببر.
فال روزانه پنجشنبه ۴ بهمن ۹۷ + فال حافظ
فال روزانه متولدین مرداد: امروز ماه در نشان شماست، اما شما احساس می‌کنید که به گل نشسته اید؛ این احساس شما از آنجا ناشی می‌شود که قبلا درباره کاری قول داده بودید و الان نمی‌دانید بایددر رابطه با آن چکار کنید و به این خاطر احساس پریشانی می‌کنید. خوشبختانه شما امیدتان را از دست نمی‌دهید برای اینکه رفتار و حالت مثبت داشتن می‌تواند شما را به هدف تان رهنمون کند و این واضعیت محرکی می‌شود که بیشتر و سخت‌تر کار کنید. موفقیت از آن شماست اگر بتوانید بر باور‌های محدود کننده خود غلبه کنید.
چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت
تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می‌کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می‌شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.
فال روزانه پنجشنبه ۴ بهمن ۹۷ + فال حافظ
فال روزانه متولدین شهریور: شما دوست دارید بفهمید که چرا به خاطر کار‌هایی که امروز انجام داده‌اید تحسین نمی‌شوید. ممکن است شما احساس کنید در اوج قرار گرفته‌اید، برای اینکه همه کار‌ها را درست انجام داده‌اید و می‌دانید که لیاقت بهترین چیز‌ها را دارید. اما اگر شما قبول داشته باشید که الان رسیدن به اهدافتان زمان زیای می‌خواهد، ممکن است که خیلی ناامید نشوید.
اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را***به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را بده ساقی می‌باقی که در جنت نخواهی یافت***کنار آب رکن آباد و گلگشت مصلا را
تعبیر:درد دل کردن با ائمه اطهار برای تو از یک دوست عادی بهتر است، چون هر منفعتی می‌بینی از هدایت ایشان است. وجود خود را به آن‌ها نزدیک کن تا بلکه دلت آرامش بیشتری پیدا کند. در این حالت است که به مراد می‌رسی و فالت نیکو می‌شود و غم دوری عزیزان را نمی‌کشی و از آتش نفس اماره در امان می‌مانی.
فال روزانه پنجشنبه ۴ بهمن ۹۷ + فال حافظ
فال روزانه متولدین مهر: امروز برای شما روزی است که می‌توانید مثل خورشید بدرخشید، حتی اگر تردید دارید که به دیگران اجازه بدهید این بخش از وجود شما را ببینند. از دست دادن پایداری برایتان اصلاً خوب نیست، برای اینکه اکنون برای شما تحسین‌ها و تأیید‌هایی را در پی دارد که از آن‌ها سود می‌برید. خوشبختانه لازم نیست که شما خودتان را تغییر دهید. لذت بردن از این درخشش مادامی که محبوبیت خودتان را زیاد جدی نگرفته‌اید، کمکتان خواهد کرد که احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید.
رونق عهد شباب است دگر بستان را***می‌رسد مژده گل بلبل خوش الحان را‌
ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را
تعبیر:راهی را که می‌روید درست است از تدبیر و اندیشه‌ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می‌شوید. به زودی در جمعی حاضر می‌شوید که تقدیر و اینده‌ی شما در آنجا رقم زده می‌شود و به نشانه‌هایی دست پیدا می‌کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.
فال روزانه پنجشنبه ۴ بهمن ۹۷ + فال حافظ
فال روزانه متولدین آبان: حالا که ماه به نهمین خانه شما یعنی خانه اهداف بزرگ انرژی می‌دهد، وسعت و دامنه فهم و دانش شما نیز بیشتر شده است. به خاطر اینکه ظاهراً قادر هستید فراتر از هدف خود را هم ببینید، دیگران به منظور بهره گرفتن از نصیحت هایتان پیش شما می‌آیند. حواستان جمع باشد؛ شما برسر دوراهی قرار می‌گیرید و به محض اینکه یکی از آن‌ها را برگزینید، کسانی که از مسیر اول سودی عایدشان می‌شود برایتان مشکل درست می‌کنند. تا جایی که امکان دارد هیچ کدام را انتخاب نکنید و میانه رو باشید تا موقعی که راه سومی هم نمودار شود.
زلف آشفته و خوی کرده و خندان لب و مست***پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست نرگسش عربده جوی و لبش افسوس کنان***نیم شب دوش به بالین من آمد بنشست
تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می‌شود. کسب و کارت رونق می‌گیرد. عجله کن وقت دارد می‌گذرد، دقیقه‌ها و ثانیه‌ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می‌شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می‌شود.
فال روزانه پنجشنبه ۴ بهمن ۹۷ + فال حافظ
فال روزانه متولدین آذر: مذاکره کردن با نهاد‌ها و یا سازمان‌های مالی ممکن است استرس‌های غیرلازمی را در زندگی‌تان به همراه داشته باشد، اما به این راحتی نمی‌توانید از این مذاکرات دوری کنید. شما نباید کار‌های خود را به تاخیر بیندازید، اگر کار‌های مالی دارید که باید بهشان بپردازید، تا دیر نشده آن‌ها را شروع کنید. فراموش نکنید این جور کار‌ها حتما نباید کار‌های جالبی باشند! باوجود این مدیریت کردن مسائل مالی و بدهی‌هایتان می‌تواند احساس آسایش و امنیت شما را بیشتر کرده و آسوده خاطرتان کند.
لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است***وز پی دیدن او دادن جان کار من است شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز***هر که دل بردن او دید و در انکار من است
تعبیر:آنقدر پیشرفت می‌کنی که نامت بر سر زبان‌ها می‌افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند.
فال روزانه پنجشنبه ۴ بهمن ۹۷ + فال حافظ
فال روزانه متولدین دی: امروز با وجود اینکه افراد دیگر فکر می‌کنند که شما خیلی به خودتان اطمینان دارید، اما در حقیقت شما با چهره بی تفاوتی که به خود گرفته اید قصد پنهان کردن ضعف‌های خود را دارید. عجیب اینکه عنوان کردن شک‌هایی که به خودتان دارید بیشتر از پنهان کردنشان قدرت شخصیتی شما را بالا می‌برد. حتی اگر دیگران گوش شنوا ندارند، از صحبت کردن در مورد حقیقت نهراسید. در نهایت اگر شما نسبت به احساس خود صادق باشید، نگرش شما نسبت به جهان بیرون قدرتمندتر خواهد شد.
پیرانه سرم عشق جوانی به سر افتاد***وان راز که در دل بنهفتم به درافتاد از راه نظر مرغ دلم گشت هواگیر***ای دیده نگه کن که به دام که درافتاد
تعبیر:شکست تو در این راه پله‌ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.
فال روزانه پنجشنبه ۴ بهمن ۹۷ + فال حافظ
فال روزانه متولدین بهمن: همه چیز به نظر خوب می‌رسد، اما شما قبل از اینکه بتوانید امکاناتی که در اطرافتان هست را ببینید مجبور هستید با نقطه ضعفهایتان نیز روبرو شوید. این سخن بدین معنی نیست که شما فقط می‌توانید یک گزینه برای انتخاب کردن داشته باشید و یا اینکه باید رفتار بخصوصی داشته باشید. این گفته مربوط به نگرش کلی شما است، اگر شما فکر می‌کنید که فرد موفقی هستید پس در واقع اینگونه هستید. فقط باید خیلی کار کرده تا این امکان به وجود بیاید.
جمالت آفتاب هر نظر باد***ز خوبی روی خوبت خوبتر باد همای زلف شاهین شهپرت را***دل شاهان عالم زیر پر باد
تعبیر: در جمع آوری پول و ثروت خیلی زیاده روی می‌کنی. بیش از اندازه برایت دردسر ساز می‌شود. قسمتی از مالت را انفاق کن آن وقت است که به مقاصد دیگر خود هم می‌رسی. مدعی هستی که مظلوم واقع شده ای، اما اینطور نیست بلکه یک عده هستند که زیردست تو مظلوم واقع می‌شوند و تو به آن‌ها فکر نمی‌کنی. مردم دار باش. کرم داشته باش. تو هم بنده‌ی خدا باش تا همیشه از خوبی زبانزد باشی.
فال روزانه پنجشنبه ۴ بهمن ۹۷ + فال حافظ
فال روزانه متولدین اسفند: شما امروز خیلی پر انرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیت‌های مهمی کسب خواهید کرد. شما انقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرف‌هایی می‌خواهید بزنید و حتی این گونه به نظر می‌رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت‌های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم‌گیری می‌کنید و به نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی دارید.
شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد گره ز. دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد
تعبیر: روز به روز کارت رونق بیشتر می‌گیرد. همای سعادت بالای سرت سایه انداخته است. در جیتجوی چیزی هیتی که نزدیک توست. بیشتر دقت کن، پیدایش می‌کنی. هر کس خواست به تو بلایی برساند خود دچار بلا شد. هر لحظه مقامت و زندگیت بهتر از لحظه‌ی پیش می‌شود. در این حال از یاد خدا غافل نشو.
فال روزانه پنجشنبه ۴ بهمن ۹۷ + فال حافظ
*همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد. / اکاایران
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied