شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه شنبه 13 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد

فال روزانه شنبه 13 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد

فال روزانه شنبه 13 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد

فال روزانه شنبه 13 بهمن 97 + فال حافظ و فال تولد

فال روز تولد ( امروز شنبه 1397/11/13)

دوست عزیزی که 13 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! همانطور که امروز پر از انرژی هستید، تا آخر سال نیز چنین خواهید بود. برخلاف سالهای قبل که از زندگی تان خیلی راضی نبودید، امسال تغییراتی را خواهید دید که نگاه تان را از رو به آن رو می کند. شما برای رسیدن به اهداف تان سالها تلاش کردید و حال زمان آن است که نتیجه تلاش تان را ببینید. اگر چه فرد مستقلی هستید اما برخی از تصمیم گیری ها نیاز به مشورت دارند، بنابراین در گرفتن تصمیمات مهم زندگی تان خودسرانه عمل نکنید. اگر مجرد هستید و به دنبال عشق زندگی تان هستید و به دنبال عشق زندگی تان می گردید، کافی ست که به اطراف تان توجه بیشتری داشته باشید. آنچه می خواهید در دو قدمی شما قرار دارد، کافی ست دست تان را دراز کنید. شما فرد درونگرایی هستید اما اگر در بیان افکارتان راحت تر عمل کنید، می بینید که چه فرصت های تازه ای به خصوص در زمینه کاری و عاطفی برایتان فراهم می شود. در اوایل سال جدید تغییراتی در زندگی تان بوجود می آید که انتظارش را ندارید. سعی کنید منطق و احساسات تان را در تعادل نگه دارید تا بهترین تصمیم ها را بگیرید. ماههای فروردین و خرداد از بهترین ماههای شما خواهند بود، از تک تک لحظات تان نهایت استفاده را بکنید.
فال روزانه شنبه 13 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه شنبه 97/11/13 مخصوص متولدین فروردین ماه در حین پیگیری پروژه‌های خود، احتیاط و شجاعت را هم داشته باشید. بالاتر از همه، برای انجام تعهدات خود اقدام کنید. ماجرا‌های عشقی شما می‌تواند بسیار احساساتی و پر سر و صدا باشد، اما به مدت کوتاهی، در معرض تغییرات ناگهانی قرار می‌گیرد. از گذارندن وقتتان در شایعه‌ها یا هیجان‌ها اجتناب کنید. روابط دوستانه تان با موفقیت به نفع شما است.اگر بیش از حد در مورد احساسات خود محتاط هستید، از دست دادن فرصت‌های رومانتیک ممکن است برایتان اتفاق بیفتد. هیچ ایرادی ندارد که به عشق خود نسبت به احساسی که به او دارید، بگویید. تکالیف خود را به گونه‌ای انجام دهید که در پایان روز بیشتر سازمان دهی شوید.

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

تعبیر: تهمتی به شما زده اند که از طرف دشمن است.درد هجر بزرگی را تحمل می کنید. اما تن به رضای خداوند دهید. مطمئن باشید جواب خوبی ها و ثوابی را که کرده اید در جایی دیگر خواهید گرفت. حرف های خود را بر اساس فرض و شک نزنید که بر علیه خودتان استفاده می کنند. بذر وبی بکارید تا شاهد رویش خوبترین ها باشید.

فال روزانه شنبه 13 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه شنبه 97/11/13 مخصوص متولدین اردیبهشت ماه باید تلاش خود را با هدف بهبود وضعیت بودجه تان متمرکز کنید.در عشق، این بار بهتر است که احتیاط کنید، زیرا خیانت برایتان وجود دارد. اگر احساس ناراحتی می‌کنید، برای یک ماه به درمان دریافت منیزیم نیاز دارید. ریسک درگیری با یکی از همسایگان را دارید؛ از خودتان سیاست نشان دهید!کار شما خوب است؛ کار‌های زیادی برای انجام خواهید داشت و بهتر است وظایف همکاران خود را برنامه ریزی کنید.زمان آن رسیده است که تغییرات خلاقانه‌ای در خانه تان ایجاد شود. می‌تواند به معنای تمیز کردن کمدها، مواجهه با حقیقت مالی تان، یا ترمیم و نوسازی خودتان باشد.تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که بازتاب از خودتان بگیرید. برای داشتن زیبایی به هزینه زیادی نیاز نیست، کافی است تا تناسب اندامتان را حفظ کنید.

حال دل با تو گفتنم هوس است***خبر دل شنفتنم هوس است

طمع خام بین که قصه فاش***از رقیبان نهفتنم هوس است

تعبیر: مطمئن باش به مقصود خواهی رسید.شک نداشته باش خودت می دانی که هدفت را شناخته ای و در چه راهی قدم می گذاری و به خود عتماد داری و همین خیلی کمکت می کند. دام ها را گشوده و از قفس چون باد فرار کرده ای تا برای مرادت تلاش کن. مردم تو را تحسین می کنند و همگان دوستت دارند.

فال روزانه شنبه 13 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه شنبه 97/11/13 مخصوص متولدین خرداد ماه شما از صمیم قلب تغییراتی را که شرایط زندگی در آن‌ها ایجاد خواهد شد را می‌پذیرید. سعی خواهید کرد به چیز‌هایی که دیگر وجود ندارد، پایبند باشید. با نزاکت، اما با قدرت و ثبات، در کارتان شور و اشتیاق زیادی نشان خواهید داد و این به شما این امکان را می‌دهد که از فرصت‌های مثبت خود بهره برداری کنید. به این تحریکات توجه نکنید و هیچ اهمیتی به انتقادات بد و حرف‌های بد ندهید. برای رهایی از مشکلات باید کاملاً مجددا اعتماد به نفس خود را به دست آورید.ماندن در کار برایتان دشوار است و احساس سازنده بودن نمیکنید. تا جایی که ممکن است همه کار‌ها را خودتان واگذار کنید و مسئولیت انجام آنرا به گردن دیگری نیندازید.مطمئن شوید که یارانتان همه چیز‌هایی هستند که برای انجام کار‌ها به آن نیاز دارید.امروز روز خوبی است تا زمانی را صرف بررسی، تعمیر و یا تعویض تجهیزات در دسترستان کنید.

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

تعبیر: در کمک و خدمت به دیگران از هیچ چیزی مضایقه نمی کنید. برای دوست خوب جان خود را هم فدا می کنید اما انتظار نداشته باشید دوستانتان هم مثل شما رفتار کنند، زیرااینخصلت شماست. کمی در خدمت دل خودتان باشید و فکری برای درد خودتان بکنید.

فال روزانه شنبه 13 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه شنبه 97/11/13 مخصوص متولدین تیر ماه قبل از تصمیم گیری با دقت فکر کنید. در حوزه مسائل خانوادگی، شما لحظات خوشی در رابطه با آرامش و صمیمیت خواهید داشت.فعالیت‌های اجتماعی خود را از یاد خواهید برد، تا خود را یکسره وقف کارتان کنید؛ اما همه چیز به این سادگی ممکن است که نباشد. انرژی که در حال حاضر دارید، باعث می‌شود که تلاش کنید بر همه مسلط شوید.

ماهم این هفته برون رفت و به چشمم سالیست***حال هجران تو چه دانی که چه مشکل حالیست

مردم دیده ز لطف رخ او در رخ او***عکس خود دید گمان برد که مشکین خالیست

تعبیر: دارید خودتان را خسته می کنید و کاری از پیش نمی برید. هر چه شما در فکر وصل یار هستید او در حال فرار است پس خودتان را آزار ندهید و پافشاری تان بی مورد است.قسمت اینطور بوده.فقط دست به دعا بردارید و متوسل به قرآن شوید و مرادتان را از حق تعالی بخواهید. انشاالله که خیر است.

فال روزانه شنبه 13 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه شنبه 97/11/13 مخصوص متولدین مرداد ماه اعتماد کردن به دیگران برای شما آسان نیست، به خصوص زمانی که زمان تغییرات غیر منتظره‌ای را به ارمغان آورده است. امروز به ندای درونی خود اعتماد کنید و تصمیم بگیرید که در نگاه اول احساس خوبی داشته باشید.آنالیز بسیار زیاد می‌تواند باعث سردرگمی شما شود.بیرون بروید و به اطراف حرکت کنید تا ذهن خود را روشن کنید. صبر داشته باشید، همه چیز به تنهایی درست خواهد شد! خطرات ناشی از مشکلات قانونی یا تاخیر‌های غیر منتظره‌ای در تحقق پروژه‌های بزرگ دارید.تمام آنچه که مربوط به مشکلات روزمره زندگی شما است، باعث عصبانیتتان خواهد شد. اگر شما مشکلات احساسی دارید، حقیقت را در خودتان کتمان نکنید.

صحن بستان ذوق بخش و صحبت یاران خوش است***وقت گل خوش باد کز وی وقت میخواران خوش است

از صبا هر دم مشام جان ما خوش می‌شود***آری آری طیب انفاس هواداران خوش است

تعبیر: راه به جایی نداری. همه درها به رویت بسته شده و فکر می کنی دنیا نیز از هر جهت روی خشم به تو نشان می دهد. دیگران هم به جای کمک مسخره ات می کنند و مدام ایراد می گیرند. پس تو هم رازهای درونت ر فاش نکن. امیدوار باش. تو تا روز قیامت با جور زمانه در جنگ و ستیز هستی.

فال روزانه شنبه 13 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه شنبه 97/11/13 مخصوص متولدین شهریور ماه در روابط شخصی، جهل، اضطراب یا ترس از رها شدن می‌تواند باعث آسیب غیر ضروری برایتان شود.برای بررسی راه‌هایی که دوست دارید، پذیرا و باز باشید و برای انجام آن‌ها قدم بردارید.یک رویکرد تجربی و غیر قضاوتی، بزرگ‌ترین شادی و رضایت را برایتان به ارمغان می‌آورد. صبور باشید و دلایلی برای خندیدن پیدا کنید. پرخاشگری کودکان شما صبر و شکیبایی شما را به آزمون جدی می‌رساند. اگر خانم هستید، این یکی شما را از مشکلات دور خواهد کرد. سعی کنید وضعیت را با ترکیبی از شوخ طبعی و همچنین استعفای خود مدیریت کنید. امروز شما از انرژی فوق العاده تان استفاده می‌کنید؛ چیزی که می‌خواهید را دریافت خواهید کرد، و همراهانتان، شما را تحسین خواهند کرد.

صوفی بیا که آینه صافیست جام را***تا بنگری صفای می لعل فام را

راز درون پرده ز رندان مست پرس***کاین حال نیست زاهد عالی مقام را

تعبیر: بیش از این طمع نکن چون حریفان از تو پیشی می گیرند. بر مبنای هوی و هوس کاری را انجام نده چون عاقبت خوشی در پی ندارد. آن مرادی که مدت هاست دنبالش می گردی به زودی خواهی یافت. انسانیت و شرف خود را در گرو این کار نگذار.

فال روزانه شنبه 13 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه شنبه 97/11/13 مخصوص متولدین مهر ماه
وقتی چیزی بیش از حد خوب به نظر می‌رسد، احتمالا واقعا خوب باشد، پس هیچ گونه نگرش منفی به آن نداشته باشید. امروز شجاعت پذیرش موقعیت‌های دشوار را دارید. نارضایتی، کسالت و دلخوری می‌تواند برایتان اتفاق بیفتند. از پیچیدگی‌ها و مسائل مالی زیاد خودداری کنید.شما می‌توانید به راحتی نه بگویید و از این بابت تبریک میگوییم.بهبود قابل توجهی در وضعیت سلامتی شما وجود دارد. در عشق، این کار برای شما آسان نخواهد بود، زیرا در حال حاضر به طور مداوم بین انگیزه‌های نامنظم خود و نیاز به تثبیت، خسته خواهید شد. تمام کسانی که با شما کار می‌کنند را درست می‌کنید.هیچ چیز خطرناک‌تر از هرج و مرج دائمی نخواهد بود.

گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب

تعبیر: در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید.

فال روزانه شنبه 13 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه شنبه 97/11/13 مخصوص متولدین آبان ماه مردم اعتقاد دارند که مهربان بودن کار درستی است. دوستی که از شما حمایت می‌کند و به احساسات شما احترام می‌گذارد، می‌تواند به شما در درمان آسیب‌های قدیمی کمک کند و این امکان را بدهد که احساس ایمنی و خلاقیت بیشتری کنید. امروز ممکن است بخواهید برای آماده شدن برای تعطیلات به خرید بروید.با وجود لبخند و رفتار نسبتاً مودبانه تان، اراده‌ای آهنین را از خود نشان خواهید داد. هدف شما هرچه باشد، به آن‌ها خواهید رسید، زیرا تمام نیرو‌های زندگی خود را به مبارزه خواهید برد. خیلی به منزل تان علاقه دارید,، اما ماهیت دقیق احساسات و روابط خود با همسرتان را نمی‌دانید. تعادل عصبی شما با تاثیر متناقضی تهدید می‌شوند؛ پس بهتر است تمام چیز‌ها را کنترل کنید.

روزگاریست که سودای بتان دین من است***غم این کار نشاط دل غمگین من است

دیدن روی تو را دیده جان بین باید***وین کجا مرتبه چشم جهان بین من است

تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد

فال روزانه شنبه 13 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه شنبه 97/11/13 مخصوص متولدین آذر ماه انرژی کیهانی امروز برایتان بسیار مثبت است. به سمت جلو نگاه کنید و با کسی که دوستش دارید، برای آیندتان نقشه‌ها بکشید.حرکت خوبی برای یک شب تاریخی انجام دهید.درباره اینکه کجا بروید و چه بکنید، خلاق باشید. کودکان از علاقه و نصیحت شما بهره‌مند خواهند شد. شما دیدگاه بدبینانه‌ای از زندگی خواهید داشت:این یکی به نظر شما خیلی سخت و ظالمانه است. با وجود این، اگر می‌خواهید آرامش روح خود را احیا کنید، سعی کنید آن را با شوخ طبعی همراه کنید.اجازه ندهید که خود را به یک ماجرای مالی شگفت آور تبدیل کنید که دوست دارد ایده‌های نبوغ آمیزی داشته باشد؛ خطرات بیش از حد بزرگ خواهد بود و شانس به سختی به شما لبخند خواهد زد!

زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نیست***در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست

در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست***در صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست

تعبیر: دیگر خسته شده ای. صبرو قرار نداری از سرگردانی خسته ای و این باعث دل شکستگی تو شده است. فقر و بی پولی عذابت می دهد. مقصود و مراد تو همان ثروت است که برای رسیدن به آن خود را به هر آب و آتشی می زنی. نترس روزی خواهد رسید که همه ی مردم تو را تحسین کنند و از تو کمک می خواهند.

فال روزانه شنبه 13 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه شنبه 97/11/13 مخصوص متولدین دی ماه امروز، یک روز عالی برای تغییرات بالقوه است. با پول خود محافظه کار شوید، چون چالش‌های غیرمنتظره‌ای پیش رو دارید. شما باید در مورد مسائل عشقی صبور باشید. بزرگ‌ترین خوشبختی نزد شما خواهد آمد.کم‌تر از معمول بر آنچه مفید است تمرکز کنید، با این حال هیچ چیزی از کارایی خود را از دست نخواهید داد. در واقع، بهره مندی از چشم انداز جهانی و وسیع‌تر واقعیت‌های پیرامون، هوش بسیار بیشتری نسبت به قبل می‌خواهد.زندگی اجتماعی شما این بار نا امیدانه خواهد شد؛ متوجه خواهید شد که دوستان واقعی کم هستند؛ فکر کنید و خودتان برای خودتان یک دوست واقعی باشید. محیط رقابتی امروز تخیل خلاقانه شما را تحریک خواهد کرد؛ پروژه‌های متعددی در ذهنتان شکل خواهند گرفت و تنها در انتخاب بهترین آن‌ها مشکل خواهید داشت.

دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست***گفت با ما منشین کز تو سلامت برخاست

که شنیدی که در این بزم دمی خوش بنشست***که نه در آخر صحبت به ندامت برخاست

تعبیر: دل خویش را به سراب و چیزهای زودگذر خوش نکن. عشق تو را جوان نگه می دارد از آینده نترس چون مثل آب روشن و پاک است. غصه نخور به وصال یار خواهی رسید. به زیارت می روید و به زودی غرق در نعمت می شوید.

فال روزانه شنبه 13 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه شنبه 97/11/13 مخصوص متولدین بهمن ماه تسلیم در موارد احساساتی برای شما دشوار است. امروزمی تواند یک روز عالی برای دعوت از یک فرد برای کمک به شما باشد. تلاش برای ایجاد زندگی ساده بهتر است.خوش شانسی در حوزه املاک و مستغلات امروز با شماست.برعکس، تمایل خواهید داشت که پول خود را خرد خرج کنید. شما بیشتر از معمول احساساتی خواهید بود، اغلب با رفتار تند به رویداد‌های مختلف واکنش نشان خواهید داد.چشم انداز نوسازی در زندگی حرفه‌ای شما مهم است که به سرعت و با جسارت اقدام کنید. در خانواده، نسبت به اقتدارگرایی هشیار باشید که ممکن است باعث پشیمانی شما شود.

صلاح کار کجا و من خراب کجا***ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا

دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس***کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا

تعبیر: گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی.

فال روزانه شنبه 13 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه شنبه 97/11/13 مخصوص متولدین اسفند ماه امروز می‌تواند روز بسیار دلپذیری برای ایجاد تماس‌هایی باشد. کار گروهی می‌تواند برایتان سرگرم کننده و سازنده باشد.زمان را صرف مرور برنامه‌ها و پروژه‌ها کنید. هر چه اهمیت و جزئیات بیشتری داشته باشید، اساس بهتری برای آینده خواهید داشت. شما خیلی انگیزه خواهید داشت تا درک صمیمانه تان را در روابط شخصی و کاری درک کنید. برای مشکلات جسمانی که دارید، هویج را خام بخورید یا کمی بخارپزش کنید. ممکن است تغییری در وضعیت و یا دستاورد‌های شما وجود داشته باشد که آرام تان کند. شما باید سعی کنید با افراد خوش بین و مشتاق خود را احاطه کنید.

روزه یک سو شد و عید آمد و دل‌ها برخاست***می ز خمخانه به جوش آمد و می باید خواست

نوبه زهدفروشان گران جان بگذشت***وقت رندی و طرب کردن رندان پیداست

تعبیر: به لطف و عنایت خداوند و با همت بلند به آرزوی دیرین خودتان خواهید رسید. غرور را کنار بگذارید و پیشنهاد خودتان را عنوان کنید. در کارتان مشورت نمائید و امیدتان را از دست ندهید. تکیه بر ظواهر ننمائید. دست به دعا بردارید. با توکل به حق هر کار غیرممکن ممکن می شود

فال روزانه شنبه 13 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
*همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied