شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه دوشنبه 15 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد

فال روزانه دوشنبه 97/11/15 + فال تولد، فال امروز،فال روزانه حافظ

فال روزانه دوشنبه 15 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه دوشنبه 15 بهمن 97 + فال حافظ و فال تولد

فال روز تولد ( امروز دوشنبه 1397/11/15)

دوست عزیزی که ۱۵ بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فردی با اعتماد به نفس، جاه طلب، مستقل، باوقار، معتقد و مذهبی و مثبت اندیش هستید. این صفات مثبت باعث می‌شوند که مورد تحسین و تشویق دیگران قرار بگیرید، اما باید صفات منفی خود از جمله ولخرجی، حسادت و بی احتیاطی را نیز تحت کنترل در بیاورید تا از عواقبی که می‌توانند برایتان به همراه داشته باشند در امان باشید. امسال باید سعی کنید به ایده‌های خلاقانه‌ای که در سر دارید اهمیت بیشتری داده و انرژی بیشتری را برای عملی کردن آن‌ها صرف کنید. شاید نتایجی که انتظار دارید دیرتر از موعدی که فکر می‌کرده اید پدیدار شوند، اما آنچه اهمیت دارد این است که بالاخره به نتیجه‌ی مطلوبتان خواهید رسید. امسال در خرج کردن باید احتیاط بیشتری به خرج دهید، چون احتمالا هزینه‌های غیر مترقبه‌ای در انتظارتان خواهند بود که باید از الان برای آن‌ها پس انداز کنید. متأهل‌ها باید امسال مواظب باشند که روابطشان با خانواده‌ی خود روی رابطه‌ی زناشویی آن‌ها تأثیر منفی نگذارد. مسائل حقوقی و اختلافاتی که بر سر املاک دارید به نفع شما حل خواهند شد.
فال روزانه دوشنبه 15 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه دوشنبه 97/11/15 مخصوص متولدین فروردین از این که متفاوت باشید هراسی نداشته باشید. این که خودتان را اسیر یک چرخه‌ی تکراری کرده و مدام همان کار‌ها را انجام دهید خیلی ساده است. بدون این که خودتان متوجه باشید سر یک ساعت معین از خواب بیدار می‌شوید، سر ساعت به محل کارتان می‌روید، سر ساعت به خانه باز می‌گردید، همان کار‌های همیشگی را کرده و سر ساعت همیشگی می‌خوابید. این یعنی رکود و تنها یک راه برای رهایی از آن وجود دارد، آن هم چیزی حز انجام یک کار متفاوت و منحصر بفرد نیست. لازم نیست همه دنیایتان را زیر و رو کنید، کار‌هایی به کوچکی تغییر دادن مدل موهایتان و یا انتخاب یک مسیر جدید برای بازگشت به خانه هم می‌توانند کافی باشند!

ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان چون است

به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می لعلی که می‌خورم خون است

تعبیر: با خیال او زندگی می کنی. مدعی هستی که عاشق شده ای اما می دانی که برای رسیدن به وصال یار باید صبر داشته باشی. با گوشه نشینی کار به جایی نمی بری. تلاش کن، هر چند که سال ها طول بکشد. ولی عاقبت به مراد خودت می رسی.

فال روزانه دوشنبه 15 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد فال روزانه دوشنبه 97/11/15 مخصوص متولدین اردیبهشت اگر سبک زندگی تان به طور قابل توجهی با اطرافیان تان فرق می‌کند خودتان را سرزنش نکنید! هر کسی نیاز‌ها و اولویت‌های خودش را دارد و سبک زندگی خود را بر این اساس انتخاب می‌کند. شما هم به هیچ عنوان مجبور نیستید خودتان را با اطرافیان تان مقایسه کنید. حتی اگر قصد ایجاد تغییر در زندگی خود را دارید این تغییر فقط باید به خاطر خودتان و به صلاحدید خودتان باشد، نه برای این که خودتان را با دیگران هماهنگ کنید. در محل کارتان اختلاف نظر‌هایی بین شما و حداقل یکی از همکاران تان پیش خواهد آمد. سعی کنید راه میانه را پیدا کرده و از دعوا راه انداختن برای به کرسی نشاندن حرف خود خودداری کنید.
تعبیر: اگر کار را برای رضای خداوند انجام داده ای پس چرا دیگر شکایت می کنی. خداوند مزد تو را می دهد. پیر دانایی راه تاریک تو را با علم خودش روشن می کند ولی راه بسیار طولانی و مقصد دور است. تو از عاقبت گناه باخبری پس چرا گناه می کنی. با توسل به قرآن آبروی ریخته ات بر می گردد.
فال روزانه دوشنبه 15 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه دوشنبه 97/11/15 مخصوص متولدین خرداد امروز شما اراده و قدرت زیادی را در وجود خود احساس می‌کنید که به شما انگیزه می‌دهد تا روز خود را با انرژی تمام آغاز کنید. از این فرصت استفاده کرده و کار‌های نیمه تمام خود را به سرانجام رسانده و حتی اگر وقت اضافه آوردید برای کار‌های دیگرتان هم برنامه ریزی کنید. از دست و پنجه نرم کردن با کار‌هایی که بزرگ یا پیچیده به نظر می‌رسند هم هیچ هراسی به دل راه ندهید، چون به احتمال زیاد در انجام هر کاری که در حال حاضر به عهده بگیرید موفق خواهید بود و نتایج مطلوبتان را به دست خواهید آورد. سعی کنید ساعات پایانی روز را به استراحت و وقت گذراندن با عشقتان اختصاص دهید و خودتان را بیش از اندازه هم خسته نکنید.

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

فال روزانه دوشنبه 15 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه دوشنبه 97/11/15 مخصوص متولدین تیر آیا انرژی موجود در امروز را احساس می‌کنید؟ انگار همه چیز را روی دور تند گذاشته اند و این موضوع باعث شده است کمی احساس نگرانی کنید و بترسید که مبادا نتوانید خودتان را با موج این انرژی هماهنگ کرده و با آن پیش بروید. بهترین کاری که در این شرایط از دستتان بر می‌آید این است که کارهایتان را یکی یکی و قدم به قدم پیش ببرید. اگر هول شوید و بخواهید چند کار را به طور همزمان انجام دهید احتمال این که عملکردتان چندان موفقیت آمیز نباشد زیاد خواهد بود و احتمال خطایتان بالا خواهد رفت. حتما بعد از به پایان رساندن کارهایتان زمانی را به تفریح اختصاص دهید تا تنش‌ها و استرس‌های امروز را تخلیه کنید.

روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست***منت خاک درت بر بصری نیست که نیست

ناظر روی تو صاحب نظرانند آری***سر گیسوی تو در هیچ سری نیست که نیست

تعبیر: کارهای مهم را بازیچه نگیر چون خطا می کی. حرفی را زده ای که عدهای از تو رنجیده اند، دل آنها را بدست بیاور، چون د زمان پیری و تهایی کسی نیست که دیگر با او همدلی کنی و هم سخن شوی. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. الان همدیر نیست. طبیب تو خداوند اس روبه سوی او آور تا تو را شفا دهد و از مشقات رهایت سازد.

فال روزانه دوشنبه 15 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه دوشنبه 97/11/15 مخصوص متولدین مرداد امروز بد نیست برای یک سفر کوتاه چند روزه برنامه ریزی کنید. شما این اواخر به سختی کار کرده اید و حق دارید که بخواهید کمی تفریح و استراحت کنید تا بتوانید پس از آن دوباره روند قبلی را در پیش گرفته و با قدرت تمام به سوی اهدافتان پیش بروید. حتی فکر کردن و برنامه ریزی برای این تعطیلات هم حالتان را بهتر خواهد کرد! اگر امروز برای کار‌هایی که می‌خواهید انجام دهید یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید خودتان هم از میزان کار‌هایی که به انجام می‌رسانید متعجب خواهید شد. بهتر است از بخش سخت کار آغاز کرده و قسمت‌های سخت‌تر را برای پایان روز که خسته‌تر هستید کنار بگذارید. در پایان روز حتما به خودتان برای این همه تلاش یک جایزه‌ی خوب بدهید.

دل سراپرده محبت اوست***دیده آیینه دار طلعت اوست

من که سر درنیاورم به دو کون***گردنم زیر بار منت اوست

تعبیر: مطمئن باش به مقصود خواهی رسید.شک نداشته باش خودت می دانی که هدفت را شناخته ای و در چه راهی قدم می گذاری و به خود عتماد داری و همین خیلی کمکت می کند. دام ها را گشوده و از قفس چون باد فرار کرده ای تا برای مرادت تلاش کن. مردم تو را تحسین می کنند و همگان دوستت دارند.

فال روزانه دوشنبه 15 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه دوشنبه 97/11/15 مخصوص متولدین شهریور دیگران را به خاطر آنچه در ظاهر از آن‌ها می‌بینید مورد قضاوت قرار ندهید. قرار نیست که همه مثل شما زندگی کنند و افکار و نظراتی مشابه شما داشته باشند. شما به طور کلی به عرف و سنت‌ها اهمیت زیادی می‌دهید، اما خیلی‌ها در روابط و کار و زندگی خود به این اصول پایبند نیستند و شما هم نمی‌توانید آن‌ها را به خاطر این موضوع مورد سرزنش قرار دهید. همان طور که انتظار دارید دیگران به شما و سبک زندگیتان احترام بگذارند، شما هم باید آن‌ها و عقایدشان را محترم بدانید. امروز در برخورد با فرزندانتان احتیاط بیشتری به خرج دهید و به اینکه چه زمانی آن‌ها را تنبیه کرده و کی مورد تشویق قرار دهید دقت کنید.

المنه لله که در میکده باز است***زان رو که مرا بر در او روی نیاز است

خم‌ها همه در جوش و خروشند ز مستی***وان می که در آن جاست حقیقت نه مجاز است

تعبیر: خیلی غمگین هستی. فکر می کنی همه تو را فراموش کرده اند و دیگر وفا وجود ندارد. تدبیری برای غم خود کن. رازت را به کسی نگو. فعلا" در دام بلا هستی که با سعی خودت نجات پیدا می کنی. به عنایت خداوند امیدوار باش.

فال روزانه دوشنبه 15 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه دوشنبه 97/11/15 مخصوص متولدین مهر امروز تعداد دوستانی که برای مشورت با شما و یا در میان گذاشتن مشکلات خود و درد دل کردن به سراغتان خواهند آمد خیلی زیاد خواهد بود. شما یکی از بهترین گزینه‌هایی هستید که آن‌ها برای توجه و حمایتی که نیاز دارند می‌توانند به آن پناه ببرند و این موضوع برای خودتان هم بسیار خوشایند است. فقط باید مواظب باشید بیش از اندازه برای دیگران وقت نگذارید و کار را به جایی نکشانید که وقت کافی برای رسیدگی به کار‌ها و وظایف خود نداشته باشید. در یک رابطه‌ی دوستی واقعی طرف مقابلتان نیز باید به اندازه‌ی لازم برای شما وقت گذاشته و به نیازهایتان توجه داشته باشد. طوری رفتار نکنید که این خوبی‌های شما به چشم دیگران تبدیل به انجام وظیفه شوند.

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

تعبیر: خداوند نعمت و رحمت زیادی به تو ارزانی داشته و آنچه را که احتیاج داری فراهم نموده است، پس مغرور نباش. او از حال تو خئب آگاه است. روزی تو قطع نمی شود. در زندگی به پستی و بلندی اعتقاد داشته باش قبله ی معبود تو فقط و فقط خداوند باشد.

فال روزانه دوشنبه 15 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه دوشنبه 97/11/15 مخصوص متولدین آبان امروز برای شما مشکل خاصی به همراه نخواهد داشت و بیشتر کارهایتان به خوبی پیش خواهند رفت. خوشبختانه شما انرژی و انگیزه‌ی زیادی را در وجود خود احساس می‌کنید که به شما توان لازم برای انجام کار‌های خسته کننده‌ی روزمره را می‌بخشد. در طول روز با سرعت و تمرکز زیادی کارهایتان را به انجام خواهید رساند و شاید حتی به این فکر بیفتید که ساعات بیشتری را در محل کارتان مانده و کمی اضافه کاری کنید. اما به شما توصیه می‌شود که به جای این کار برای ساعات پایانی روزتان برنامه‌ی بهتری در نظر گرفته و پس از یک روز پربار کاری ساعات باقی مانده تان را با افرادی بگذرانید که بودن با آن‌ها به شما انرژی می‌بخشد.

لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است***وز پی دیدن او دادن جان کار من است

شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز***هر که دل بردن او دید و در انکار من است

تعبیر: دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود

فال روزانه دوشنبه 15 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه دوشنبه 97/11/15 مخصوص متولدین آذر امروز این که مجبور باشید محدودیت‌هایی را رعایت کنید و به قید و بند‌های ناخواسته تن بدهید برای شما اصلا خوشایند نخواهد بود. شما روحی آزاد و مستقل دارید و بزرگ‌ترین موفقیت‌های خود را در زمان‌هایی به دست می‌آورید که آزادی عمل دارید و می‌توانید کار‌هایی را که خودتان می‌خواهید انجام دهید. با این همه، چه خوشتان بیاید و چه خوشتان نیاید همه‌ی ما مجبور هستیم از برخی قواعد و قوانین پیروی کنیم. پس تمام سعی خود را به کار گرفته و از آزادی خود در چارچوب قوانین و قواعد بهره ببرید. امروز باید سعی کنید صبر و تحمل بیشتری از خود نشان داده و واکنش‌های تندی نسبت به دیگران و رفتارهایشان نشان ندهید.

زان یار دلنوازم شکریست با شکایت***گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت

بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم***یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت

تعبیر: از شر شیطان به خدا پناه ببر، جز خدا کسی با تو نیست. فعلا جور و ستم بر روی سرت سایه انداخته و با گوشه نشینی و آه کشیدن کار درست نمی شود. در راهی که قدم می گذاری کسی حمایتت نمی کند. با آرزوی مرگکردن هم کاری از پیش نمی بری. نه خود را آزار بده و نه دیگران را. پایان شب سیه سپید است. انشاالله.

فال روزانه دوشنبه 15 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه دوشنبه 97/11/15 مخصوص متولدین دی امروز شما به احتمال زیاد پر انرژی و سرحال خواهید بود و با نگرش مثبت به دنیای اطرافتان نگاه خواهید کرد. اگر دور و برتان افرادی وجود دارند که خوشحال و راضی به نظر نمی‌رسند سعی کنید این انرژی مثبت خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. نگرش شما به مسائل می‌تواند تأثیر عمیقی روی دوستان و اطرافیانتان گذاشته و نظر آن‌ها را تغییر دهد. حتی همکاران و همسایه هایتان نیز بی آن که خودشان متوجه باشند تحت تأثیر این انرژی مثبت شما قرار خواهند گرفت. اگر چیزی را گم کردید نگران نشوید، چون به احتمال زیاد یک جایی همین دور و برهاست و حتی اگر آن را همین امروز پیدا نکنید هم خیلی زود در جایی که فکرش را هم نمی‌کنید پیدایش خواهید کرد.

رونق عهد شباب است دگر بستان را***می‌رسد مژده گل بلبل خوش الحان را

ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را

تعبیر: چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.

فال روزانه دوشنبه 15 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه دوشنبه 97/11/15 مخصوص متولدین بهمن توانایی فوق العاده‌ای که در جمع آوری اطلاعات دارید را دست کم نگیرید. اگر تمام وسایل یا اطلاعات مورد نیازتان را در اختیار ندارید خوب فکر کنید و ببینید که برای تأمین این نیاز‌های خود کجا و به سراغ چه کسی باید بروید. به جای این که نگران شوید و به شکست احتمالی خود فکر کنید لیستی از افرادی که می‌توانند به شما کمک کنند تهیه کرده و بدون اتلاف وقت یکی یکی به سراغ آن‌ها بروید. کمی بیشتر به خودتان اعتماد داشته باشید، شما از پس انجام این کار برخواهید آمد. امروز ممکن است بین شما و یکی از دوستان صمیمیتان اختلاف نظر‌هایی وجود داشته باشند، سعی کنید اگر برایتان امکان دارد بحث درباره‌ی این موضوع را به روز دیگری موکول کنید.
تعبیر: رشته ی کار از دستتان رها شده، برای رسیدن به هدف خواب و رویا را کنار بگذار و تقوی پیشه کن. عجله و شتاب نداشته باش، صبور باش، روزگار وصل نزدیک است. دوست را از دشمن تشخیص بده، گذشته ها را فراموش کن و به روشنایی ها بیندیش.
فال روزانه دوشنبه 15 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
فال روزانه دوشنبه 97/11/15 مخصوص متولدین اسفند سعی کنید اجازه ندهید جو غم انگیزی که به امروز حاکم شده است باعث افسردگی شما شده و حال و هوایتان را به هم بریزد. درست است که بعضی روز‌ها به طرز فوق العاده‌ای خسته کننده به نظر می‌رسند و انگار هرگز نمی‌خواهند تمام شوند، اما اگر سر خودتان را به اندازه‌ی کافی گرم نگه دارید گذر زمان را احساس نخواهید کرد. تا جایی که می‌توانید سر خود را گرم نگه داشته و اصلا بیکار نمانید. هر کار ناتمامی که پشت گوش انداخته بودید را امروز جزء لیست کار‌های روزانه‌ی خود قرار دهید. حتی شبتان را هم خالی نگذارید و با دوستان و خانواده تان قرار بگذارید و فقط وقتی بیکار شوید که می‌خواهید به تختخوابتان بروید.

دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست***گفت با ما منشین کز تو سلامت برخاست

که شنیدی که در این بزم دمی خوش بنشست***که نه در آخر صحبت به ندامت برخاست

تعبیر: گوشه ای از کارت را به نمایش بگذار حتما" مورد قبول واقع می شود و همگان تو را تحسین می کنند. حادثه عجیبی رخ می دهد که کمتر از معجزه نیست و این مسئله باعث می شود کمالات تو بیشتر شود. همیشه از بلایا ایمن هستی اما خود را از ایمان و دین جدا نکن.

فال روزانه دوشنبه 15 بهمن 97 + فال حافظ و فال روز تولد
*همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied