شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه پنجشنبه 12 اردیبهشت 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/2/12

فال روزانه پنجشنبه 12 اردیبهشت 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/2/12

فال روزانه پنجشنبه 12 اردیبهشت 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/2/12
فال روزانه پنجشنبه 12 اردیبهشت 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/2/12

فال روز تولد ( امروز پنجشنبه 1398/2/12)

دوست عزیزی که 12 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی دارای اعتماد به نفس، خلاق، باهوش، مثبت اندیش و بسیار پر انرژی هستید و خداوند استعدادهای هنری فوق العاده ای را در وجودتان قرار داده است. امسال به طور کلی از لحاظ وضعیت سلامتی با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، اما اگر دقت کافی نداشته باشید بیماری های کوچکی مثل سرماخوردگی، سردرد، دل درد و امثالهم به طور مرتب آزارتان خواهند داد. اگر آدم تحصیل کرده ای هستید امسال موقعیت های کاری فوق العاده ای را در اختیار خواهید داشت و منافع مادی زیادی را به دست خواهید آورد. اگر قصد آغاز پروژه ی کاری بزرگی را دارید می توانید برای پیش بردن آن از وام های بانکی با ارقام بالا بهره مند شوید. سرمایه گذاری در هر زمینه ای برای شما سودبخش خواهد بود. در زمینه ی حرفه ای تصمیمات عاقلانه ای خواهید گرفت و به همین دلیل هم همکاران و حتی مقامات مافوقتان برای گرفتن مشورت به سراغتان خواهند آمد. اگر هنوز مجرد هستید امسال شانس آغاز یک رابطه ی عاطفی با ثبات و جدی را خواهید داشت. اگر هم متأهل هستید در کنار همسرتان روزهای خوبی را خواهید گذراند. اگر نیمه ی گمشده ی خود را یافته اید هم امسال به احتمال زیاد ازدواج خواهید کرد. خرداد، شهریور، بهمن و فروردین بهترین ماه های سال خواهند بود.
فال روزانه سه شنبه 10 اردیبهشت 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/2/10
فال روزانه پنجشنبه 98/2/12 مخصوص متولدین فروردین امروز قراردادی می بندید که باید در مورد آن احتیاط لازم را به خرج دهید. شاید برخی مسائل هنوز برایتان کمی گنگ باشد اما از سوال کردن نترسید و بگذارید که همه چیز برایتان روشن شود. در غیر این صورت درگیری های ذهنی تان تمامی ندارد. اتفاقی برایتان افتاده که متقاعدتان کرده تغییراتی به رابطه عاطفی تان بدهید اما کمی نگرانید، اگر قبل از هر عملی با عشق زندگی تان مشورت کنید، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7
فال روزانه پنجشنبه 98/2/12 مخصوص متولدین اردیبهشت امروز شما دوست دارید در مورد افکار و نظرات خود و نگرشی که نسبت به دنیای اطرافتان دارید صحبت کنید و سوالاتی که ذهنتان را به خود درگیر کرده اند را با اطرافیانتان در میان بگذارید. سعی کنید در این مورد تعصب به خرج ندهید و با ذهنی باز به حرف های بقیه هم گوش کنید. امروز برای شما زمانی بسیار مناسب برای انجام کارهای گروهی است. در محل کارتان در فعالیت های گروهی توانایی های زیادی از خود نشان خواهید داد و ایده های فراوانی از همکارانتان خواهید گرفت. در خاج از محل کار نیز وقت گذراندن با دوستان و آشنایان می تواند برای شما بسیار لذت بخش باشد، اگر نمی توانید بیرون بروید هم در شبکه های اجتماعی با دوستانتان حرف بزنید.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7
فال روزانه پنجشنبه 98/2/12 مخصوص متولدین خرداد امروز شما بسیار آرام و متمرکز هستید و همین آرامش باعث شده است بتوانید با آگاهی، سخت کوشی و رفتاری منطقی کارهایتان را پیش ببرید. افق های پیش رویتان بسیار روشن هستند و اطلاعاتی که برای به سلامت پیش رفتن در دریای آشفته ی زندگی مورد نیازتان هستند را در اختیار دارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به خودتان ایمان داشته باشید و با شجاعت تمام پیش بروید. اگر امروز موفق نشدید هم خودتان را سرزنش نکنید چون در نهایت نتیجه ی زحمات خود را خواهید دید. امروز زمانی بسیار خوب برای فعالیت های اجتماعی است، شما خیلی خوب می دانید کی و کجا و چگونه حرف بزنید و چه وقت هایی ساکت باشید.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7
فال روزانه پنجشنبه 98/2/12 مخصوص متولدین تیر امروز شما بالاخره خواهید توانست در مورد رازهایی که در سینه دارید و دارند آزارتان می دهند را با شخصی که مورد اعتمادتان است در میان بگذارید. شما خشم زیادی در درون خود احساس می کنید و نگران این هستید که اگر این عصبانیت خود را بروز دهید طرف مقابلتان را از خود برنجانید. شاید هم احساسات عاشقانه ی شدیدی نسبت به یک نفر داشته باشید و از ترس این که این حستان متقابل نباشد و او شما را دوست نداشته باشد. خوشبختانه امروز منطق شما به احساستان حاکم است و می توانید عاقلانه در مورد این که چه چیزهایی را به زبان آورده و چگونه آنها را بیان کنید درست ترین تصمیم ممکن را بگیرید.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7
فال روزانه پنجشنبه 98/2/12 مخصوص متولدین مرداد ذهن شما در حال حاضر در بحران شدیدی به سر می برد و به همین خاطر هم نمی توانید روی انجام هیچ کاری تمرکز کنید. انگار نگرش شما نسبت به دنیای اطرافتان و زندگی به طور قابل توجهی تغییر پیدا کرده و به دنبال آن نگاهتان نسبت به زندگی حرفه ای و عاطفیتان نیز متحول شده است. با این حال خاطرات گذشته همچنان در ذهن شما زنده هستند و قصد فراموش کردنشان را هم ندارید. حال حاضر ایجاد تغییرات مثبت کوچک در سبک زندگیتان و تلاش برای ایجاد عادت های تازه می تواند اثرات مثبت پایداری روی شما داشته باشد. خوشبختانه کنار گذاشتن عادت های قدیمیتان که مانع پیشرفت شما بودند برایتان بسیار راحت خواهد بود.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7
فال روزانه پنجشنبه 98/2/12 مخصوص متولدین شهریور امروز برای شما روز نسبتا آرام و خوبی خواهد بود. شاید بخواهید از فرصتی که دست داده استفاده کرده و کارهای عقب افتاده ای که در خانه دارید را انجام بدهید. شما چنان مشغول کار خواهید شد که تا غروب دست از کار برنخواهید داشت و حتی اگر بقیه ی اهل خانه بخواهند شما را قانع به رها کردن کار و لذت بردن از روز تعطیلتان کنند هم راضی نخواهید شد. دو روز تعطیل دیگر هم در پیش هستند، اینقدر به خودتان سخت نگیرید و از امروزتان لذت ببرید. لازم نیست همه ی کارها را همین امروز به پایان برسانید. اگر امروز کسی در محیط کار و یا اطرافتان توجه شما را به خود جلب کرده است ، خیلی سختگیر نباشید و بگذارید حس درونیتان شما را در این زمینه راهنمایی کند.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7
فال روزانه پنجشنبه 98/2/12 مخصوص متولدین مهر امروز از فرصتی که دست داده است بهره ببرید و از وقت اضافه ای که دارید برای فکر کردن به آینده ی حرفه ای خود استفاده کنید. شما در حال حاضر نیروی زیادی در اختیار دارید که کمک می کند ایده هایی که در رابطه با این موضوع در سر دارید را سر و سامانی بخشیده و برای عملی کردن آنها برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. امروز در برخورد با اعضای خانواده تان احتیاط و انعطاف بیشتری به خرج دهید و به جای این که با کوچکترین حرف آنها عصبی شوید کمی فکر کنید و ببینید تا چه حد در برآورده کردن نیازهای مادی و عاطفی آنها موفق بوده اید. این تعطیلات فرصت بسیار خوبی برای جبران بی توجهی های اخیرتان می تواند باشد.امروز از فرصتی که دست داده است بهره ببرید و از وقت اضافه ای که دارید برای فکر کردن به آینده ی حرفه ای خود استفاده کنید. شما در حال حاضر نیروی زیادی در اختیار دارید که کمک می کند ایده هایی که در رابطه با این موضوع در سر دارید را سر و سامانی بخشیده و برای عملی کردن آنها برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. امروز در برخورد با اعضای خانواده تان احتیاط و انعطاف بیشتری به خرج دهید و به جای این که با کوچکترین حرف آنها عصبی شوید کمی فکر کنید و ببینید تا چه حد در برآورده کردن نیازهای مادی و عاطفی آنها موفق بوده اید. این تعطیلات فرصت بسیار خوبی برای جبران بی توجهی های اخیرتان می تواند باشد.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7
فال روزانه پنجشنبه 98/2/12 مخصوص متولدین آبان امروز اصلا وقت خوبی برای رویاپردازی نیست. درست برعکس، کارهای زیادی در انتظارتان هستند که باید به آنها رسیدگی کنید. شما مجبور خواهید بود کارهای زیادی را به انجام برسانید و همچنین با برخی مشکلات فنی هر چند جزئی روبرو خواهید بود. به طور کلی امروز روز به نسبت شلوغی خواهد بود، اما خوبی این وضعیت این است که ذهنتان را مشغول نگه می دارد و جایی برای پرداختن به سؤالات پیچیده و تا حدود زیادی بیهوده ای که این اواخر در سرتان دارید باقی نمی گذارند. وقت آن رسیده که راجع به وابستگی های عاطفی خود جدی شوید. اگر نامزد دارید وقت آن رسیده که برای ازدواجتان برنامه بچینید و این رابطه را وارد مرحله ی بعدی کنید.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7
فال روزانه پنجشنبه 98/2/12 مخصوص متولدین آذر آیا موانع پی در پی و آزار دهنده ای که مدام سر راهتان قرار می گیرند شما را خسته کرده اند؟ شاید دلیل این وضعیت این باشد که برای تکمیل کارها و مسئولیت هایی که به عهده دارید وقت کافی صرف نمی کنید و همین شما را در وضعیتی قرار داده است که تحمل آن دارد از توان شما خارج می شود. شما نمی دانید هنگام قرار گرفتن در چنین موقعیتی که در آن مجبور هستید کاری را آنقدر تکرار کنید تا به نتیجه ی مورد نظرتان برسید چکار باید بکنید. یادتان اشد در چنین موقعیتی داشتن صبر و حوصله یکی از با ارزشترین ویژگی هایی است که می توانید داشته باشید. هر کاری می کنید بکنید، فقط تسلیم نشوید.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7 فال روزانه پنجشنبه 98/2/12 مخصوص متولدین دی در مورد موضوعی در حال تحقیق هستید اما احساس می کنید اطلاعات لازم سخت تر از آنچه انتظارش را دارید، به دست می آید. اما ناامید نشوید زیرا با مقاومت شما همه چی به بهترین شکل ممکن به نتیجه خواهد رسید و با اطلاعاتی که به دست می آورید می توانید بهترین تصمیم را بگیرید. شما چیزی را از شریک زندگی تان پنهان می کنید اما بدانید که او افکار شما را می خواند. بنابراین بهتر است که دست از پنهان کاری بردارید و صادقانه حرف دلتان را بزنید.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7
فال روزانه پنجشنبه 98/2/12 مخصوص متولدین بهمن کارها و پروژه هایی که در دست انجام دارید خیلی بیشتر از آنچه برنامه ریزی کرده بودید طول کشیده اند و دلیل آن هم چیزی نیست جز این که شما تمرکز کافی روی آها نداشته اید و خودتان را با کارهای متفرقه درگیر کرده اید. شما دائم در تلاش بوده اید که چند کار مختلف را به طور همزمان انجام دهید و نتیجه این شده است که نتوانسته اید پیشرفت مورد انتظارتان را داشته باشید. اگر می خواهید این شرایط به نفع شما تغییر پیدا کند باید انرژی خود را روی یک کار و در یک مسیر متمرکز کنید. اگر حرفی در دلتان است که باید با عشقتان در میان بگذارید الان وقتش است، زیرا امروز می توانید از اعماق قلبتان حرف بزنید و در عین حال منطقی هم باشید.
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7
فال روزانه پنجشنبه 98/2/12 مخصوص متولدین اسفند شما مجبور نیستید که همه ی کارها را به تنهایی انجام دهید. زندگی یک ورزش انفرادی نیست و اگر می خواهید از آن بیشترین لذت ممکن را ببرید و بهترین نتایج را دریافت کنید باید عضوی از یک گروه باشید و با دیگران ارتباط برقرار کنید. شما باید همین حالا تصمیم خود را در این مورد بگیرید. تصمیمتان هر چه که باشد اتفاقاتی در انتظارتان هستند که فکرش را هم نمی توانید بکنید. مجردها یادشان باشد که در بررسی عشق احتمالی خود نهایت دقت و بصیرت را به کار بگیرند. همچنین صبور باشید و عجله نکنید. متاهل ها هم رابطه خود را مورد بررسی قرار دهند و ببینند آیا نیازهای روحی و جسمی هر دو طرف برآورده می شود؟
فال روزانه چهار شنبه 7 فروردین 98 + فال حافظ و فال تولد 98/1/7
*همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied