شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی//

چرا امثال ریحانه پارسا دیده می‌شوند؟

ریحانه پارسا خیلی زود اسم و رسم پیدا کرد و با همان سرعت در مسیر سقوط گرفت. خودش می‌گفت هیچوقت شباهتی به شخصیت لیلای سریال خانه پدری نداشته است.

چرا امثال ریحانه پارسا دیده می‌شوند؟

وقت صبح- ریحانه پارسا خیلی زود اسم و رسم پیدا کرد و با همان سرعت در مسیر سقوط گرفت. خودش می‌گفت هیچوقت شباهتی به شخصیت لیلای سریال خانه پدری نداشته است.

ریحانه پارسا به‌خاطر بازی در سریال خانه پدری، سال 97 به شهرت رسید اما حضورش به‌عنوان یک بازیگر تازه‌وارد به تلویزیون دوامی چندانی نداشت. دختر بی‌نام و نشان تلویزیون، از همان زمان سراغ حاشیه رفت.

انگار ماجرای ازدواج او با مهدی کوشکی و جدایی آن ها از یکدیگر فقط یک پیش‌نمایش از سریال‌های ناتمام ریحانه پارسا محسوب می‌شد. وقتی که اینستاگرام، پیج قبلی او را می‌بست، میلیون‌ها ایرانی دنبال‌کننده صفحه ریحانه پارسا بودند! عجیب نیست؟

 

ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

به گزارش سرویس آموزش و سرگرمی وقت صبح، ریحانه پارسا اسم و رسمی برای خودش درست کرد و در 21 سالگی با مهدی کوشکی بازیگر تئاتر ازدواج کرد. ازدواج ریحانه پارسا کمتر از چندماه دوام داشت و او با حاشیه‌های زیادی از همسرش که تقریبا دوبرابر او سن داشت، جدا شد.

 

جنجال یک عکس خصوص

چند روز بعد از جدایی ریحانه پارسا از مهدی کوشکی، انتشار یک عکس از حضور روزبه بمانی در خودروی شخصی ریحانه پارسا جنجالی شد. نهایتا پس از حرف و حدیث‌های فراروان، ریحانه پارسا اعلام کرد بعد از اتمام یک روز کاری، روزبه بمانی را سوار اتوموبیلش کرده و هیچ چیزی بین آن‌ها نیست.

 

آغاز حواشی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا حواشی عجیب و غربیش را با یک توئیت آغاز کرد. خلاصه حرف‌های آن روزش این بود؛ مِن بعد چیزی که از ظاهر من می‌بینید با شخصیت لیلای سریال خانه پدری تفاوت خواهد داشت. در واکنش به این حرف‌ها، منتقدانش او را به سوءاستفاده از صدا و سیما متهم کردند اما این پایان ماجرا نبود.

 

ریحانه پارسا ممنوع‌التصویر شد

ریحانه پارسا دیگر فعالیتی در تلویزیون نداشت و شایعاتی درباره ممنوع‌الفعالیت شدن او در تلویزیون به‌گوش می‌رسید. درست همان زمان ماجرای رفتار‌هایش در نشست خبری فیلم «خوب، بد، جلف2»، حسابی سر و صدا کرد. چند روز بعد هم در یک لایو اینستاگرامی حجابش را کنار گذاشت.

 

ریحانه پارسا از ایران رفت

ریحانه پارسا همان‌طور که انتظار می‌رفت، از ایران خارج شد و عمده فعالیت خودش را به فضای مجازی و اینستاگرام اختصاص داد. صحبت‌های ضد و نقیض دیگری هم درباره دست داشتن او در سایت‌های شرط بندی وجود دارد. این ادعا را نفرات دستگیرشده و گردانندگان این سایت‌ها مطرح کردند.

 

ریحانه پارسا شاخ مجازی شد

ریحانه پارسا حالا به‌جای حضور در سینمای ایران، فقط از قاب اینستاگرام دیده می‌شود. شاید ویدئو‌های عجیب و غریب این خانم را دیده باشید. او مسیر شاخ‌هایی را رفت که چیزی برای ارائه ندارند و به‌جز کسب درآمد از طریق این راه، هدف دیگری ندارد.

 

ماجرای قتل ریحانه پارسا

از همان نشست خبری فیلم خوب بد جلف2، می‌گفتند ریحانه پارسا دنبال دیده شدن است. اخیرا خبری در فضای مجازی درباره قتل یا فوت ریحانه پارسا در کشور ترکیه دست به دست شده است. برخی از ایرانی‌های پیگیر و حاضر در کشور ترکیه، برای مشخص شدن واقعیت ماجرا سراغ پلیس این کشور رفتند. جواب پلیس به آن‌ها قابل پیش بینی بود؛ چنین پرونده‌ای وجود خارجی ندارد.

 

چرا امثال ریحانه پارسا مهم می‌شوند؟

ریحانه پارسا حالا به‌جز یک شاخ اینستاگرامی چیز دیگری نیست. اینکه چرا چنین شخصیتی در فضای مجازی می‌تواند میلیون‌ها دنبال‌کننده داشته باشد، جای بحث دارد. شما فکر می‌کنید چرا امثال او می‌توانند بیشتر از هنرمندان واقعی توجه مردم را جلب کنند؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied