شمانیوز
شما نیوز

نیوشا ضیغمی

هواپیمای شخصی بازیگر معروف شهر گربه ها| عکس نیوشا ضیغمی در هواپیمای شخصی لاکچری اش

نیوشا ضیغمی یکی از بازیگران مطرح کشورمان است. نیوشا ضیغمی در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است. نیوشا ضیغمی به تازگی در فیلم شهر گربه ها بازی کرده است. این روزها عکسی از نیوشا ضیغمی در فضای مجازی منتشر شده است که در هواپیمای شخصی اش است. البته سایت شما نیوز این خبر را تایید و تکذیب نمی کند.

هواپیمای شخصی بازیگر معروف شهر گربه ها| عکس نیوشا ضیغمی در هواپیمای شخصی لاکچری اش

به گزارش شمانیوز: نیوشا ضیغمی هنرپیشه مشهور سینمای ایران ۱۸ تیر سال ۱۳۵۹ متولد شده است. او از سال ۱۳۸۲ فعالیت هنری خود را آغاز کرده و بازی در فیلم سینمایی هفت معکوس، ایران برگر و دختر شاه پریون را در کارنامه هنری خود دارد. خانم بازیگر مدتی است که ازدواج کرده و متاهل است. در قسمت زیر تصویری از نیوشا ضیغمی در هواپیما شخصی اش را قرار داده ایم.

نیوشا ضیغمی با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و بلافاصله بعداز فارغ التحصیلی ازاین کلاس ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی را ایفا کرد.

نیوشا ضیغمی سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی ایفای نقش کرد و همین فیلم سبب همکاری دوباره ضیغمی و محمد علی سجادی در فیلم شوریده شد.

وی سپس در فیلم های مواجهه، گناه من، بازی کرد ولی تمام این فیلم ها بعد از چند سال تاخیر اکران محدود شدند و توانایی های نیوشا در این فیلم ها و مخصوصا شوریده چندان دیده نشد. اما سال ۸۵ سال نسبتا خوبی برای ضیغمی که تا آن زمان هیچ کدام از فیلم هایش اکران نشده بودند بود.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

با اکران فیلم‌های پارک وی و مخصوصا اخراجی ها بالاخره طلسم اکران نشدن فیلم های وی شکست و نقش نرگس در فیلم اخراجی ها با بازی ضیغمی برای مردم ماندگار شد.

همچنین وی برای فیلم حس پنهان در بیست ششمین جشنواره فیلم فجر به طور مجمدد نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره شد.

همسر نیوشا ضیغمیآرش پولاد خان نام دارد. او متولد شهر اصفهان و شغل اش تجارت نقره است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied