شمانیوز
شما نیوز

ساعد سهیلی | ساعد سهیلی و همسرش | ساعد سهیلی و گلوریا هاردی

اختلاف سنی ساعد سهیلی با همسرش گلوریا هاردی چند سال است؟

ساعد سهیلی بازیگر فیلم اتاق تاریک در این فیلم ایفاگر نقشی شد که در دنیای واقعی و زندگی مشترکش با همسرش گلوریا هاردی با آن مواجه بود.

اختلاف سنی ساعد سهیلی با همسرش گلوریا هاردی چند سال است؟

 

 
 

ساعد سهیلی یکی از بازیگران موفق در حال خاضر  سینما است. ساعد سهیلی فرزند کارگردان معروف و خانواده هنرمند سهیلی است. ساعد سهیلی با همسر فرانسوی اش در فرانسه آشنا شد و بعد از مدتی باهم ازدواج کردند. ساعد سهیلی و همسرش دارای اختلاف سن 6 سال هستند اما هیچ تاثیری این اختلاف سن بر زندگی آنها نگذاشته و باهم عاشقانه در کنار پسرشان هامون زندگی می کنند.

اختلاف سنی ساعد سهیلی و همسرش

 

 

ساعد سهیلی در گفتگویی به بهانه بازی در فیلم اتاق تاریک به اختلاف سن خود و همسرش اشاره دارد که بخشی از آن را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت ، گفت : اصولا من فیلمی را کار میکنم که دغدغه ای در آن ببینم ، اتاق تاریک یکی از آن کارها بود. به نظر من بدترین کار اینه که حرف نزنیم ، بی آبرویی میشه و این چیزا .... خوشحالم که وزارت ارشاد اجازه اکران این فیلم رو داد .

 

ساعد سهیلی ادامه داد :من با خانومم اختلاف سنی دارم و اینجا هم در این فیلم این اختلاف سنی وجود داشت . من خیلی از افرادی که این اتفاق براشون افتاده رو درک میکنم و میدونم که خاطرات تلخ گذشته براشون تکرار میشه اما این فیلم نگاه دغدغه مند دارد.

 

 

بیوگرافی گلوریا هاردی

نام:گلوریا

نام خانوادگی:هاردی

تاریخ تولد:11 بهمن دهه 60

محل تولد:فرانسه

پیشه:بازیگر

همسر:ساعد سهیلی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied