شمانیوز
شما نیوز

کریستیانو رونالدو

عکس منشوری کریستیانو رونالدو غوغا کرد | کریستیانو رونالدو بدنساز شد

رونالدو همچنان در سن 37 سالگی به اندازه یک جوان 18 ساله انگیزه دارد و برای فصل آینده هم انگیزه بالایی دارد.

عکس منشوری کریستیانو رونالدو غوغا کرد | کریستیانو رونالدو بدنساز شد

از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال بی شک نام کریستیانو رونالدو همواره در ذهن مردم جهان می درخشد. کریستیانو رونالدو 5 فرزند دارد. کریستیانو رونالدو در اینستاگرام دارای بیشترین فالور می باشد که  بی سابقه است.

عکس منشوری کریستیانو رونالدو غوغا کرد

به گزارش فوتبالی، بسیاری از ستارگان فوتبال دنیا ترجیح می دهند که از فرصت استراحت دو، سه هفته ای و تعطیلات تابستانی استفاده کنند تا بیشترین تفریحات ممکن را داشته باشند اما به نظر می رسد که رونالدو هرگز برای خود چیزی به نام استراحت را متصور نیست و یکی از کلیدهای آمادگی بدنی بی نظیرش هم همین است.

رونالدو همچنان در سن 37 سالگی به اندازه یک جوان 18 ساله انگیزه دارد و برای فصل آینده هم انگیزه بالایی دارد. یونایتد فصل فاجعه باری را داشت اما رونالدو بر اساس صحبت های اخیرش می خواهد بخشی از تیم تن هاگ برای فصل آینده باشد. کریستیانو در صورت ماندن در اولدترافورد برای اولین بار در سالهای اخیر در لیگ قهرمانان اروپا حضور نخواهد داشت و حضور وی در لیگ اروپا به جذابیت های این تورنمنت خواهد افزود.

کریستیانو تصویری از هیکل آماده اش پس از تمرین روز یکشنبه خود منتشر کرده است که به نظر می رسد که نه تنها از این تمرینات خسته نشده بلکه با خوشحالی لبخند می زند و از شرایطش کاملا رضایت دارد. کریستیانو برای سال آینده با توجه به حضور در جام جهانی حس و حال ویژه ای دارد تا بتواند قهرمان این مسابقات شود چرا که این آخرین شانس او برای فتح جام جهانی خواهد بود

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied