شمانیوز
شما نیوز

رضا رویگری

سکوت تارا کریمی به عشق و حال رضا رویگری شکست | بریز و به پاش رضا رویگری همسرش را وسوسه کرد

همسر جوان رضا رویگری در گفتگو با شبکه تیوی پلاس به برخی شایعات پاسخ داد و گفت: دروغه بگم خوشحالم، چون از همه لحاظ شرایط سختی را می گذرونم.

سکوت تارا کریمی به عشق و حال رضا رویگری شکست | بریز و به پاش رضا رویگری همسرش را وسوسه کرد

ویدئویی از و ضعیت بد رضا رویگری مانند بمب در جامعه هنری به صدا در آمد. رضا رویگری را همسرش به خانه سالمندان منتقل کرده بود.  پس از به راه افتادن موج اخبار مرتبط به رضا رویگری در خانه سالمندان، فایل صوتی منتسب به همسر جوان رضا رویگری منتشر شد که در آن تارا کریمی، ناگفته هایی را بازگو کرد.

 

پس از اینکه علاقمندان به سرعت برای رضا رویگری منزل مسکونی تهیه کردند و او را حمایت کردند حالا جای خالی همسرش دیده می شود. همسری که ادعای عشق و علاقه می کرد خبری از او نیست.

 

اولین گفتگو با همسر رضا رویگری تارا کریمی 

 اولین واکنش تارا کریمی همسر رضا رویگری به کلیپ آسایشگاه کهریزک قابل توجه بود. همسر بازیگر معروف سینما و تلویزیون در این گفتگو بیان کرد که شرایط مالی نگهداری آقای رویگری در مراکز خصوصی فراهم نبود. او چندین سال است که از وضعیت خود می گوید اما کسی توجه نمیکند. متأسفانه در این اواخر ایشان کنترل مسائل بهداشتی خود را از دست داده بودند. من هم توان مالی نگهداری از ایشان را در مراکز خصوصی نداشتم و از طرفی به لحاظ فیزیکی نمی توانستم مراقبتهای لازم را از ایشان داشته باشم با مشورتهایی که صورت گرفت تصمیم این شد تا ایشان را در شرایطی نگه داریم که انکان مراقبت از او فراهم باشد.

 

او در ادامه با تأکید بر اینکه اگر برخی از روی احساسات واکنش نشان میدهند من با ایشان ۸ سال زندگی کردم در این مدت چرا کسی کاری نکرد؟ من ۳۲ سال دارم و در این مدت هرکاری از دستم برآمد انجام دادم اما شرایطی به گونه ای جلو رفت که اولاً او نیاز به مراقبت بیشتری داشت.

هیچ کس در این مدت حتی یک روز هم دلش نمیخواست کنار ایشان باشد اما من بهترین سالهای زندگی و عمرم را وقف ایشان کردم. او در خصوص ویدئونی رضا رویگری اینطور توضیح داد: متأسفانه این ویدئو به گونه ای ضبط و وایرال شد که همه فکر می کنند من برای خودم اینکار را انجام دادم اما اصلا به شرایط موجود نگاه نمی کنند و از شرایط واثعی زندگی ما بی خبرند.

برای خواندن خبر کلی و عکس های این زوج اینجا کلیک کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied