شمانیوز
شما نیوز

محمدرضا گلزار

تیپ خفن و جین محمدرضا گلزار غوغا کرد | فخر فروشی محمدرضا گلزار در دوبی تمامی ندارد

محمدرضا گلزار با انتشار تصویری اینستاگرام خود را به روز کرد.

تیپ خفن و جین محمدرضا گلزار غوغا کرد | فخر فروشی محمدرضا گلزار در دوبی تمامی ندارد

محمدرضا گلزار از بازیگران ورزشکار دنیای هنر است. محمدرضا گلزار محبوبیت زیادی بین مردم دارد. محمدرضا گلزار در حال حاضر در دوبی زندگی می کند. محمدرضا گلزار ازدواج نکرده و مجرد است. 

محمدرضا گلزار با انتشار تصویری اینستاگرام خود را به روز کرد.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

نام:محمدرضا

نام خانوادگی:گلزار

تاریخ تولد:1356/1/1

تحصیلات:فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک

کودکی و نوجوانی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در اولین روز از بهار «فروردین» 1356 در تهران متولد شد.اصالتی آذری دارد و پدرش از ثروتمندان شناخته‌ شده تبریزی اسـت. محمدرضا فرزند سوم خانواده اسـت. علیرضا و آتوسا نام خواهر و برادر بزرگ او و بردیا برادر کوچک‌ ترش اسـت. تحصیلات یکی از مسائل حائز اهمیت خانواده گلزار بوده اسـت. پدر و برادر بزرگ‌ترش هر دو مهندس، خواهر و برادر کوچک‌ترش مترجم زبان‌های انگلیسی و آلمانی هستند.

محمدرضا گلزار و ورزش

سوپراستار خوش‌ قدوب الای سینمای کشور ایران والیبالیست حرفه‌ ای اسـت. از 6 سالگی والیبال را شروع کرده و سابقه بازی گروه‌ هایی ازجمله پارس‌اتومبیل شیشه و گاز و… را هم دارد.

علایق و زندگی شخصی محمدرضا گلزار

امین حیایی صمیمی‌ترین دوست هنری محمدرضا گلزار اسـت. گلزار طرفدار دو آتیشه بارسلونا و پرسپولیس اسـت و از دوستان ورزشی او میتوان بـه علی دایی اشاره کرد. نمی دانم تا چـه حد آوردن این مطلب در بیوگرافی لازم اسـت. اما از آنجایی کـه بدم نمی آید تعداد کلمات متنم بالا رود این را هم می‌آورم کـه ماکارونی و قورمه‌سبزی، غذا های موردعلاقه محمدرضا گلزار هستند.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار 1 فروردین 1356 در تهران متولد شد. گلزار در رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد دارای مدرک لیسانس است. پدر گلزار اهل تبریز و مهندس و مادرش تهرانی و خانه دار است، یک برادر بنام علیرضا مهندس عمران، یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان کشور آلمان و برادر کوچک بردیا مترجم زبان انگلیسی است.

اصلیت او آذربایجانی است. او به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم‌های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم حضور داشته است. وی در لیگ برتر والیبال ۱۳۸۷ به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می‌کرد. تا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت. پدرش با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار می‌کرد. تا سال سوم دبیرستان در رشتهٔ ریاضی تحصیل کرد. در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشتهٔ مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد. در سال آخر به رشتهٔ تجربی رفت و به قصد رشتهٔ دندان‌پزشکی کنکور داد ولی قبول نشد و به همان رشتهٔ مکانیک رفت. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به‌عنوان گیتارنواز با گروه آریان آغاز کرد. او در گروه آریان گیتار، ارگ و پرکاشن نواخته‌است.

گلزار همچنین در زمینهٔ موسیقی گروه دارکوب را با همایون نصیری و دیگران راه‌اندازی کرد. سپس گروه ریزار (rezzar؛ مخفف رضا گلزار) را ثبت کرد که فعال است. بازی گلزار در فیلم‌هایی از مسعود کیمیایی و بهرام بیضایی و داریوش مهرجویی با وجود دعوت شدن هر بار به دلایل گوناگونی مقدور نشد.

محمدرضا گلزار چگونه بازیگر شد؟

محمدرضا گلزار فروردین ماه 1379 بود که در شهر خزر شهر در کافی شاپ ایرج قادری کارگردان را دید، سر میزشان رفت و از او برای اولین کنسرت گروه آریان دعوت کرد.اما در پاسخ ایرج قادری او را برای بازی در فیلم نرگس و سام دعوت کرد، به این صورت بعد از چند تست و پیش تولید گلزار درسال 79 اولین تجربه بازیگری خودرا بدست آورد.

محمدرضا گلزار با این که چند باری تا آستانهٔ بازی در فیلم‌های‌ کارگردانانی چون بهرام بیضایی برای فیلم لبه پرتگاه، داریوش مهرجویی برای فیلم مهمان مامان، مسعود کیمیایی برای فیلم سربازان جمعه و ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم دعوت پیش رفت اما هیچ کدام به نتیجه نرسید.

برنامه غذایی و تناسب اندام محمدرضا گلزار

حدود هفت سال پیش با محمدرضا گلزار آشنا شدم. ارتباط ما در ابتدا به تنظیم برنامه های ورزشی و تغذیه ای مربوط می شد اما در حال حاضر به دوستی عمیقی تبدیل شده که تا به امروز ادامه دارد. گلزار از کودکی به ورزش علاقه مند بوده و اسکی را از دوران کودکی دنبال می کند و البته جزو والیبالیست های حرفه ای است. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied