شمانیوز
شما نیوز

احسان علیخانی

شباهت چهره احسان علیخانی به مادرش همه را شوکه کرد l عصر جدید عصر جدید عجیب شبیه مادرش است

شباهت چهره احسان علیخانی به مادرش سوژه شد.

شباهت چهره احسان علیخانی به مادرش همه را شوکه کرد l عصر جدید عصر جدید عجیب شبیه مادرش است

احسان علیخانی مجری عصر جدید متولد 15 آبان 1361 در تهران است. علیخانی مجری عصر جدید که با برنامه ماه عسل شناخته می شود در زمستان 97 با برنامه استعدادیابی عصر جدید برای معرفی افراد شاخص با مهارت های خاص به تلویزیون بازگشت.  عصر جدید دو خواهر و یک برادر دارد که همگی ازدواج کردند و خودش از همه کوچک تر است. مادر او طوبی مظاهری پرستار بازنشسته و پدرم حسین علیخانی است که از یکدیگر جدا شده اند.

شباهت چهره احسان علیخانی به مادرش

علیخانی سال 96 در مقابل اصرار مهمانش در مورد اینکه وی را درک نمی کند اعلام کرد که علارغم اینکه دوست ندارد از زندگی شخصی اش بگوید اما بچه طلاق است. او سپس در جواب سوال مهمان برنامه که پرسید چرا پدر و مادرت از هم جدا شدند ؟ گفت: تفاهم نداشتند. عکسی قدیمی از مادر احسان علیخانی منتشر شده است که کاربران فضای مجازی می گویند ماد و پسر شباهت بسیاری به یکدیگر دارند.

بیوگرافی از احسان علیخانی

دوره های آموزش هنری را در باشگاه مهر ورزان جوان گذراند سپس بعنوان اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان وارد فیلمسازی و ساخت تیزر تبلیغاتی شد. سال 1383 برنامه صبح آمد را اجرا کرد تا اینکه از سال 1384 وقتی 23 ساله بود با اجرای برنامه جزر و مد دیده شد تا اینکه برنامه ماه عسل را سال 1386 شروع کرد

اولین بار ماه عسل با ایده و اجرای او سال 86 بروی آنتن رفت اما بخاطر مشکلات سلیقه ای اجا این برنامه سال بعد (1387) به محسن افشانی نوجوان سپرده شد. اما افشانی در همان هفته اول نشان داد توانایی اداره برنامه را ندارد به همین دلیل بعد از چندا برنامه علیخانی دوباره بعنوان تهیه کننده و مجری به این برنامه بازگشت .

احسان علیخانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است، انتشار عکس های مختلف با نام همسر وی صحت ندارد و هنوز تصمیمی برای ازدواج هم ندارد!

احسان علیخانی  وکیل می شود؟

او می گوید: یکی از تفریحات من در تابستان این بود که در اتاقم یک فضای دادگاه درست می کردم و بعنون وکیل بلند می شدم و از یک متهم دفاع می کردم. یک آشنایی داشتم که از علاقه من به حقوق باخبر بود که زمان انتخاب رشته بین حقوق و مدیریت من را به دادگاه خانواده برد

بیش از یک ساعت در راه روهای دادگاه قدم زدم و فضایی متفاوت را تجربه کردم که متوجه شدم اصلا آدم اینکار نیستم و فقط ادای وکالت را دوست دارم.

ناگفته هایی از زندگی احسان علیخانی

احسان علیخانی از دوستان نزدیک مرحوم پاشایی (خواننده) بود و اولین نفری بود که بعد از فوت مرتضی پاشایی به‌صورت تلفنی روی خط برنامه گلخانه آمد و این خبر را اعلام کرد. او در میان هنرمندان به بازیگری رضا کیانیان و پرویز پرستویی علاقمند است.

احسان علیخانی یکی از طرفداران دو آتیشه تیم پرسپولیس است، او در دوران دبیرستان 1/5 سال در تیم نوجوانان پرسپولیس تهران و 1 سال در سایپا بازی کرد ولی بعلت شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود. سپس سراغ فوتسال و تنیس نیمه حرفه ای رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied