شمانیوز
شما نیوز

احسان علیخانی

ویدیو | ماجرای خنده دار پیچوندن علیخانی در برنامه دورهمی

در خبر زیر ویدیو جالبی از سکانس حضور احسان علیخانی دربرنامه درهمی را مشاهده میکنید.

ویدیو | ماجرای خنده دار پیچوندن علیخانی در برنامه دورهمی

ویدیویی از حضور احسان علیخانی در برنامه دورهمی منتشر شده است. سکانسی از برنامه دورهمی و احسان علیخانی بسیار وایرال شده و در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. احسان علیخانی مجری و تهیه کننده مشهور ایرانی است. اکثر افراد احسان علیخانی را با برنامه ماه عسل می‌شناسند. ادامه ویدیو خنده‌دار حضور احسان علیخانی در برنامه دورهمی را مشاهده می‌کنید.

بیوگرافی احسان علیخانی

احسان علیخانی (زادهٔ ۱۵ آبان ۱۳۶۱) تهیه‌کننده و مجری تلویزیونی ایرانی است. نخستین برنامهٔ زنده‌ای که به عنوان مجری فعالیت کرده‌است در سال ۱۳۸۰ بوده‌است. او اجراهای برنامه‌هایی مانند صبح آمد، ماه عسل (۱۳۸۶–۱۳۹۷)، سه ستاره (۱۳۹۲–۱۳۹۵)، بهار نارنج (۱۳۹۳–۱۳۹۶) و عصر جدید (۱۳۹۷–۱۴۰۱) را برعهده داشته‌است و همچنین مجموعهٔ واقع‌نمای جوکر (۱۴۰۰) را کارگردانی و تهیه‌کنندگی کرده‌است.

او در دفتر یکی از فیلمسازان به عنوان یکی از اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان فعالیتش را آغاز کرد، سپس به تلویزیون وارد شد و به ساخت کارهای تبلیغاتی، تیزرسازی و مستندهای کوتاه مشغول شد. نخستین بار در برنامه تلویزیونی «پسرهای ایرونی» به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و بعد از اجرای برنامه «جزر و مد» با «ماه عسل» یک چهره شد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    احسان علیخانی عشقه