شمانیوز
شما نیوز

مهران مدیری

عکسی کمتر دیده از مهران مدیری غوغا کرد | کی باورش میشه این عکس مهران مدیری باشه ؟

مهران مدیری کارگردان و بازیگر مشهور ایرانی که این روزها در حال اجرای برنامه اسکار است. در خبر زیر عکسی از دوران جوانی مهران مدیری را مشاهده خواهید کرد.

عکسی کمتر دیده از مهران مدیری غوغا کرد | کی باورش میشه این عکس مهران مدیری باشه ؟

به گزارش شمانیوز :مهران مدیری این روزها برنامه موفق اسکار را در حال اجرا دارد. مهران مدیری در اکثر کارهایی که خودش کارگردانی میکند ، به عنوان بازیگر حضور کرد. مهران مدیری علاوه بر بازیگر و کارگردان خوب و حرفه ای ،یک خواننده خوب نیز می باشد. فرزند مهران مدیری فرهاد نیز در کار هنری و موسیقی فعالیت میکند. در ادامه عکسی کمتر دیده شده از دوران جوانی مهران مدیری را مشاهده میکنید.

مهران مدیری

ازدواج مهران مدیری

مهران مدیری در سال ۱۳۶۹ وقتی ۲۳ ساله بود ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر بنام فرهاد متولد ۱۳۷۰ و یک دختر بنام شهرزاد متولد ۱۳۷۵ می باشد

پسرش فرهاد

فرهاد مدیری متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۷۰ در تهران ، تحصیلکرده هنرستان موسیقی می باشد که دانشگاه را خارج از کشور گذرانده است.او حالا یک گروه موسیقی دارد و اغلب در کارهایش پدرش بعنوان آهنگساز حضور دارد.

دخترش شهرزاد

شهرزاد مدیری متولد ۱۳ بهمن ۱۳۷۵ در تهران ، فارغ التحصیل رشته طراحی لباس است.علاقه ای به بازیگری ندارد و چند سالیست به همراه دوستانش یک برند طراحی لباس بنام لورلای دارد که صفر تا ۱۰۰ طراحی و دوخت را برعهده دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied