شمانیوز
شما نیوز

لیندا کیانی

تیپ سنتی لیندا کیانی همه را شگفت زده کرد | تیپ خاص و عجیب لیندا کیانی دل همه را برد

در خبر زیر عکسی از تیپ ساده و سنتی لیندا کیانی را مشاهده میکنید.

تیپ سنتی لیندا کیانی همه را شگفت زده کرد | تیپ خاص و عجیب لیندا کیانی دل همه را برد

به گزارش شمانیوز :عکسی از لیندا کیانی با تیپ سنتی را در این خبر مشاهده می‌کنید .لیندا کیانی بازیگر مشهور ایرانی است که اصالت جنوبی دارد .این روزها سریال دلدادگان و ایفای نقش لیندا کیانی در این سریال در حال بازپخش است .لینداکیانی در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بازی کرده است .در ادامه عکسی از تیپ و استایل ساده و سنتی لیندا کیانی را مشاهده می‌کنید.

لیندا کیانی

بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی چهره شناخته شده کشورمان در دنیای بازیگری سینما و تلویزیون است. این بازیگر خوشنام ایرانی در تاریخ 23 شهریور 1359 در شهر آبادان متولد شده است.

لیندا کیانی یک خواهر و 4 برادر دارد. او از کودکی دغدغه فکری درباره وجود خداوند داشت و هزاران سوال بی پاسخ برایش پیش می آمد که به همین دلیل به سمت فلسفه رفت تا پاسخ سوال هایش را بگیرد. برای لیندا کیانی در کودکی اش اتفاقی ناگوار رخ داد که روی آنتن تلویزیون آن را اینگونه بیان کرد: در دوران دبستان روبروی مدرسه ما در آبادان بمب زدند که بر اثر آن مدتی لال شدم، برای اینکه بازی با دختر خاله ام حالم را بهتر کند به خانه آنها در آریاشهر رفتیم که همان روز برق نیروگاه آلسوم را زدند. پشت پنجره بازی می کردیم که با موج انفجار وسط اتاق پرت شدیم. خوب یادم هست که آن روزها چه اتفاقاتی می افتاد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied