شمانیوز
شما نیوز

الهه رضایی | مجری دهه شصت

عکس جدید مجری معروف در 60 سالگی | این عکس الهه رضایی طوفان به پا کرد

الهه رضایی مجری معروف و مشهور یک عکس جدید در سن 60 سالگی از خودش به اشتراک گذاشته است.

عکس جدید مجری معروف در 60 سالگی | این عکس الهه رضایی طوفان به پا کرد

به گزارش شمانیوز :الهه رضایی یک عکس جدید از خودش به اشتراک گذاشته است. الهه رضایی مجری معروف دهه 60  و 70 است. نام اصلی الهه رضایی معصومه است. الهه رضایی در دهه 60 و 70 یکی از مجریان محبوب بین کودکان و نوجوانان بود. در ادامه عکس جدید الهه رضایی را مشاهده میکنید.

الهه رضایی

بیوگرافی الهه رضایی

الهه رضایی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۴۲ در تهران ، مجری و گوینده کودک است.فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم تربینی می باشد، چهره و صدایش برا بچه های دهه شصت و هفتاد نوستالژی و خاطره انگیز است و حالا ایشان مهد کودک دارد.معصومه رضایی با نام هنری «الهه رضایی» در محله پامنار تهران بعنوان فرزند اول به دنیا آمد و پدر و مادرش اصالت دماوندی هستند.او به همراه خانواده بعد از شش ماه به محله پیروزی نقل مکان کردند و آنجا بزرگ شد.

اجرا از ۱۶ سالگی

فکر می‌ کنم اردیبهشت یا خرداد ۱۳۵۸، زمانی که ۱۶ ساله بودم تلویزیون زیرنویس می‌ رفت که می‌ خواهیم در برنامه کودکان از مجریان کم‌ سن و نوجوان استفاده کنیم.

یکی از دوستان من که آمده بود تا با همدیگر درس بخوانیم و این زیرنویس را خوانده بود پیشنهاد داد که با هم به تلویزیون برویم و تست اجرا بدهیم.

رفتیم و تست اجرا گرفته شد و با حضور من موافقت شد خلاصه رفتیم و اتفاقات به آن شکلی که بچه‌ های دهه ۶۰ و ۷۰ و اینها دیده بودند پیش رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied