شمانیوز
شما نیوز

سریال لیسانسه ها | پشت صحنه سریال لیسانسه ها

ویدیو | پشت صحنه خنده دار سریال لیسانسه ها بمب خنده شد

در خبر زیر ویدیویی از پشت صحنه خنده دار سریال لیسانسه ها را مشاهده میکنید.

ویدیو | پشت صحنه خنده دار سریال لیسانسه ها بمب خنده شد

به گزارش شمانیوز : سریال لیسانسه ها یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کمدی ایرانی است که با ترکیبی از طنز و درام داستانی فوق‌العاده را برای تماشاگران خلق می‌کند.در سریال لیسانسه ها، به طرح داستانی‌ای جذاب و هیجان‌انگیز، همراه با بازی برجسته و برازنده بازیگران، درباره ماجراهای گروهی از دانشجویان که فارغ التحصیل شده اند می‌پردازد.موضوعات اجتماعی و روانشناختی مختلف در سریال لیسانسه ها به صورت طنزآمیز و با حس خوبی بیان شده‌اند که برای تماشاگران علاقه‌مند به سریال‌های دلخواه بسیار جذاب است.سریال لیسانسه ها به خوبی به تصویر کشیدن مسائل و مشکلاتی که دانشجویان فارغ التحصیل که با آن مواجه هستند می‌پردازد و از طریق طنز، به نحوی بی‌نظیر و در عین حال بازتابی واقع‌گرایانه از زندگی دانشجویی را به تصویر می‌کشد.در ادامه ویدیویی از پشت صحنه خنده دار سریال لیسانسه ها را مشاهده میکنید. 

خلاصه داستان لیسانسه ها 

سه جوان لیسانسه به نام‌های حبیب، مازیار و مسعود را روایت می‌کند که هر یک مشکلاتی دارند. در آغاز سریال مازیار رحمتی در یک خانواده از هم پاشیده زندگی می‌کند حبیب فردی پولدار است و به شدت به ازدواج علاقه دارد ولی به علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی نتوانسته همسری انتخاب کند. مسعود در آزمایشگاهی کار می‌کند و در آستانه ازدواج با ترانه است اما…

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    سلام. سریال لیسانس ها و فوق لیسانس ها عالی بود. خنده رو لبا مون میومد با وجود تمام مشکلات و افسردگی. خواهش میکنم سکانس بیشتر ی بذارید.