شمانیوز
شما نیوز

راه یابی ۳۲ اثر به مرحله نهایی جشنواره ملی تئاتر شبستان

خداداده با اشاره به دوره های آموزشی تئاتر در ستاد کانون‌های مساجد کشور و استعدادهای درخشان جوانان و نوجوانان مسجد از راه یابی ۳۲ اثر به مرحله نهایی جشنواره ملی شبستان خبر داد.

راه یابی ۳۲ اثر به مرحله نهایی جشنواره ملی تئاتر شبستان

به گزارش شمانیوز،  حجت الاسلام خداداده رئیس ستاد هماهنگی  کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در مورد تئاتر شبستان گفت : تئاتر شبستان نخستین جشنواره ملی برای اولین بار به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور طراحی شده و در حال برگزاری است و برای اولین بار است که در مساجد این تئاتر با برنامه ریزی دقیق برگزار می شود و اثرهای خوبی به جشنواره راه یافته اند.

 

وی گفت : قبل از برگزاری جشنواره دوره های آموزشی  و مدرسه تئاتر شبستان  در ستاد کانون‌های مساجد طراحی و کارگاه‌های آموزشی بصورت حضوری در مراکز استانها و به شکل غیرحضوری در سامانه بچه های مسجد پیش بینی شد.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور خاطر نشان کرد: دوره های آموزشی خوبی با حضور هنرمندان و بزرگان تئاتر برگزار شده است  و در طی آن اجراها شکل گرفته و جشنواره طراحی شده و بیش از ۵۳۰ اثر به جشنواره راه یافته است.

خداداده اظهار داشت: از این آمار تعداد ۳۲ اثر برگزیده و در مرحله داوری نهایی قرار گرفتند که در  ۱۴ مسجد تهران از روز دوشنبه آغاز شده است و در روز جمعه اختتامیه این جشنواره در تئاتر شهر برگزار می شود. این آثار  نشان از توانمندی بچه های مسجد در حوزه هنر و تئاتر است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied