شمانیوز
شما نیوز

فال ابجد | فال ابجد روزانه

فال ابجد روزانه | فال ابجد فردا یکشنبه 20 اسفند 1402 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال ابجد فردا یک شنبه 20 اسفند 1402 را بخوانید.

فال ابجد روزانه  | فال ابجد فردا یکشنبه 20 اسفند 1402 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز :فال ابجد یکی از روش‌های پیشگویی و تفسیر اعداد و حروف است که در فرهنگ‌های مختلف به کار می‌رود.در فال ابجد، هر حرف به عددی متناظر تبدیل می‌شود و با جمع اعداد مربوط به حروف کلمات، نتیجه‌ای بدست می‌آید که به عنوان پیشگویی برای شخص مطرح می‌شود. اصل فال ابجد به دوران باستان بازمی‌گردد و در فرهنگ‌های شرقی و خاورمیانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.در فال ابجد هر حرف یک مقدار مشخص دارد که بر اساس مبحث حروف عبری، یونانی یا عربی مشخص می‌شود و در تفسیر فال به کار می‌رود. در ادامه فال ابجد فردا یکشنبه 20 اسفند 1402 را مشاهده میکنید. 

متولدین فروردین 

ابجد فال شما :د آ آ

آینده ی خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری ، با موفقیت فاصله ای نداری افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد به زودی گشایشی در کارها پیدا می‌شود . از چیزی نگرانی در دل داری ،نگران نباش . اگر چیزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده، خیری در آن است.

متولدین اردیبهشت 

ابجد فال شما :آ آ ب

اگر بیمار هستی به زودی سلامت خود را باز می یابی و از سلامت و تندرستی برخوردار می‌شوی. به زودی زندگی خوبی با خانواده ات خواهی داشت در کار و معامله سود خوبی نصیب تو می‌شود یکی از کسانی که به او نیکی می‌کنی به تو بدی می‌کند . اما از کار خود پشیمان می‌شود ، چون غمخوار توست. اگر قصد سفر داری برو سفر خوبی خواهی داشت اگر چیزی را از دست داده ای به زودی به دست خواهی آورد اگر مسافری داری به زودی باز میگردد اگر کسی از نزدیکانت در زندان باشد به زودی آزاد می‌شود. اگر خواسته ای داری به زودی برآورده می‌شود از کارهای بد حذر کن و در انجام کارهای خیر پیش قدم باش به خاطر انجام یک کار خوب و خیر بر سر زبانها می‌افتی. از جایی که انتظار نداری پول یا چیزی به شما می‌رسد پس خداوند را شکرگزار باش.

متولدین خرداد 

ابجد فال شما :د ب ج

از چیزی دلخور یا غمگین هستی . فکرش را از سرت بیرون کن . در روزی به رویت گشوده است به زودی از یکی از خویشان چیزی به تو می‌رسد. متواضع باش و تکبر را کنار بگذار . در چند روز آینده خبر خوشی به تو میرسد . اگر قصد سفر داری برو زیرا هم موجب شادی خودت و هم دوستان و آشنایان می‌شود . به زودی کارها بر وفق مراد تو می‌شود.

متولدین تیر 

ابجد فال شما :آ آ ج

از خصومت دست بردار اگر قصد انجام کاری ناثواب داری ، یا فکری بد در سر داری از آن دست بردار . از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن . کسس از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی . اگر خواسته و آرزویی داری تا ده روز آینده به آن میرسی . صدمه‌ای  متوجه توست . صدقه بده انشاءالله رفع خواهد شد. از فکر بد ، پول و در آمد حرام دوری کن . در همه ی کارها به خدا توکل کن.

متولدین مرداد 

ابجد فال شما :آ ج ج

چیزی حلال به تو رسیده و یا می‌رسد گشایش در کارت پیدا شده ولی کسی از تو رنجید ه خاطر است ، از او دلجویی کن افرادی تنگ نظر با تو دشمنی می‌کنتد به خداوند پناه ببر تا از شر آنها در امان باشی در این نیت که کرده ای پا بر جا باش و به خداوند توکل کن . آنچه را که آرزو داری به آن می‌رسی انشاءالله.

متولدین شهریور 

ابجد فال شما :ب ج ب

این نیتی که کرده ای خوبست در کارت گشایش دیده می‌شود به زودی خبری به تو می‌رسد که تو را شادمان می‌کند اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوبست اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر صلاح تو در آن است امسال سال خوبی برای تو است . به خداوند توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.

فال ابجد

متولدین مهر 

ابجد فال شما : ج ب د

طالع خوبی داری . در نعمت و رحمت به رویت گشوده است و به مقصودی که داری می‌رسی شکر خدا را به جا آور تا به مقصود نزدیکتر شوی امسال برای تو بهتر از هر سال دیگر است به عزت و موقعیت خوبی دست پیدا می‌کنی به زودی خبری خوشحال کننده دریافت می‌کنی . اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن ، با موفقیت همراه خواهد بود.

متولدین آبان 

ابجد فال شما : ب آ ج

حاجت و آرزویی داری که برآورده می‌شود گشایشی در کارت پیدا می‌شود و ایام خوشی خواهی داشت اگر مشکلی داری به زودی برطرف می‌شود اگر این مشکل مالی باشد موقعیت مالی خوبی پیدا میکنی در طالعت فرزند زیاد دیده می‌شود . فرزندانی خوب و خوش قدم.

متولدین آذر 

ابجد فال شما : آ ب آ

ایمانت را قوی کن آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن . به زودی کارهایت سر و سامان می‌گیرد و به مرادت می‌رسی. البته با همت و اراده ی خودت. از آنچه که می‌ترسی، در امان هستی به خداوند توکل کن.

متولدین دی  

ابجد فال شما : ج ج آ

نیتت بر آورده می‌شود و آنچه را که طلب کرده ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده می‌شود اگر دست به کار جدیدی زده ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت . اگر نو رسیده ای داری قدمش برای تو خیر است به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا تصمیم درستی بگیری.

متولدین بهمن 

 ابجد فال شما :ب ب ب

نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می‌رسی . شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور.  اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است ، به شرط آنکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

متولدین اسفند 

ابجد فال شما : آ د ب

طالع خوبی داری عاقبت به آنچه که طالب هستی میرسی. از کار و شراکت سود خواهی برد. و رنج و مشکلت حل خواهد شد اگر طالب مال حلال باشی ، روز به روز کارت بهتر می‌شود. اگر قصد سفر داری برو ار آن سود خواهی برد. اگر مسافر داری به سلامت باز میگردد اگر گره یا مشکلی تا اینجا در زندگیت بوده رفع خواهدشد و بعد از این زندگی خوبی خواهی داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied