شمانیوز
شما نیوز

پژمان بازغی | نفس بازغی

استایل هالیوودی فرزند پژمان بازیگر غوغا به پاکرد | عاشقانه های پژمان بازغی و دخترش دل همه ر ا آب کرد

در خبر زیر عکسی از پژمان بازغی و دخترش نفس در جشن تندیس حافظ را مشاهده میکنید.

استایل هالیوودی فرزند پژمان بازیگر غوغا به پاکرد | عاشقانه های پژمان بازغی و دخترش دل همه ر ا آب کرد

به گزارش شمانیوز :عکسی از پژمان بازغی به همراه دخترش منتشر شده است.این عکس عاشقانه پدر دختری پژمان بازغی مورد توجه واقع شده است.  پژمان بازغی و دخترش شب گذشته در جشن حافظ حضور داشته اند. فرزند پژمان بازغی این روزها مشغول بازی در سریال گناه فرشته است. در ادامه عکس جدیدپژمان بازغی و دخترش را مشاهده میکنید.

پژمان بازغی  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌   ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بیوگرافی پژمان بازغی

 

پژمان بازغی، متولد 19/5/1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران به دنیا آمده است. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد. در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده و تجربیات زیادی را بدست آورده است.

پژمان بازغی پس از تولد 4 سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می رود. با شروع جنگ و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج همیشگی فارس به بوشهر رفته. با پایان جنگ به تهران باز می گردد. 

پژمان بازغی در سال ۱۳۸۶ وقتی ۳۳ ساله بود با مستانه مهاجر (تدوینگر) که دو ماه از او کوچکتر بوده ازدواج کرد، این زوج در یک جشنواره سینمایی با هم آشنا شدند.ثمره ازدواج این زندگی هنری یک فرزند دختر به نام «نفس» می باشد.در سال ۱۳۹۹ اخبار جدایی پژمان بازغی از همسرش منتشر شد اما به صورت رسمی این خبر در شهریور ۱۴۰۲ توسط خانم مستانه مهاجر به تایید رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied