شمانیوز
شما نیوز

بنیامین بهادری

ویدیو | انگلیسی حرف زدن فرزند بنیامین بهادری بمب فضای مجازی شد

در خبر زیر ویدیو جالبی انگلیسی حرف زدن فرزند بنیامین بهادری در برنامه زنده را مشاهده میکنید.

ویدیو | انگلیسی حرف زدن فرزند بنیامین بهادری بمب فضای مجازی شد

به گزارش شمانیوز :روز گذشته بنیامین بهادری به همراه دو فرزندش در برنامه تلویزیونی شرکت کرده بود. بنیامین بهادری خواننده سبک پاپ و مطرح ایرانی است. بنیامین بهادری سالها پیش ازدواج کرده بود و یک دختر به اسم بارانا از همسر اولش دارد. همسر اول بنیامین بهادری فوت کردند.بنیامین بهادری برای بار دوم ازدواج کردند و دو فرزند از همسردومش نیز دارد. در ادامه ویدیو جالب و دیدنی از فرزند بنیامین بهادری را شماهده میکنید.

بیوگرافی بنیامین

بنیامین بهادری متولد ۱۸ شهریور ۱۳۶۱ در تهران، خواننده است.دانشجوی انصرافی لیسانس رشته زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه آزاد رودهن می باشد که از شعر و مداحی شروع کرد و حالا خواننده و بازیگر می باشد.بنیامین سال ۱۳۸۸ در ۲۷ سالگی با نسیم حشمتی ازدواج کرد.آشنایی این دو از سال ۱۳۷۹ شروع شد تا اینکه بعد از مدت ها دوستی سال ۸۸ باهم عقد کردند و ثمره این زندگی در ۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ دختر بنام «بارانا» به دنیا آمد.

در ۲۹ آذر ۱۳۹۲ نسیم حشتمی راننده خودرو ماتیزی بود که همسرش بنیامین و دخترش «بارانا» نیز در ماشین حضور داشتند.

در یک آن، خودروی پژو ۲۰۶ با سرعتی بیش از ۱۷۰ کیلومتر از پشت به آنها برخورد کرده و خودروی این خانواده بعد از سه کله ملق روی تپه های اتوبان همت پرت شد.

با اینکه بنیامین و دخترش آسیب جدی ندیده بودند، اما نسیم به شدت مجروح بود تا اینکه زمان انتقال به بیمارستان بخاطر خونریزی داخلی فوت کرد.

بنیامین بعد از دو سال از فوت همسر اول خود در اواخر اسفند ۱۳۹۴ وقتی ۳۳ ساله بود برای بار دوم با دختری بنام «شایلی محمودی» ازدواج کرد.

مراسم این ازدواج در کشور آمریکا برگزار شد و حالا ثمره این زندگی دو پسر بنام «بن سان» متولد ۱۳۹۶ و «شایمین» متولد ۱۳۹۷ می باشد.

 


 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied