شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت | فال تاروت روزانه

فال تاروت روزانه | فال تاروت فردا جمعه 25 اسفند 1402 را اینجا بخوانید

فال تاروت فردا جمعه 25 اسفند 1402 را اینجا بخوانید.

فال تاروت روزانه | فال تاروت فردا جمعه 25 اسفند 1402 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز :فال تاروت یک روش پیش‌بینی و پیام‌خوانی است که از کارت‌های تاروت استفاده می‌کند. این کارت‌ها شامل تصاویر سمبولیک و آیکونیک هستند که به صورت رندا نیمه متنوع انتخاب می‌شوند. با استفاده ازفال تاروت ، موضوعاتی مانند عشق و روابط، شغل و کار، سلامتی و غیره پیش‌بینی می‌شوند. تفسیر صحیح این کارت‌ها نیاز به تسلط و آگاهی در زمینه تاروت دارد. فال تاروت نیز مانند فال حافظ، در جشن‌ها، مراسم‌ها و شب‌های مختلفی مانند شب یلدا و جشن سال نو استفاده می‌شود.فال تاروت انواع مختلفی دارد. در ادامه فال تاروت فردا جمعه 25 اسفند 1402 را بخوانید. 

فروردین

کارت تاروت: کارت ماه

فروردینی ماهی جان، ممکن است احساس استرس و تنهایی کنید. روابط عاشقانه به توجه شما نیاز دارد، اما ذهن شما به شما اجازه نمی دهد که با مردم معاشرت کنید و ارتباط برقرار کنید. امروز به انگیزه های دیگران مشکوک خواهید شد، بعداً به گذشته نگاه می کنید و آرزو می کنید که ای کاش اینقدر بی اعتماد نبودید. خانم های برج حمل باید مراقب سلامتی خود باشند، مشکلات هورمونی، سیکل نامنظم، خستگی، سردرد و غیره می تواند روز آنها را خراب کند.

اردیبهشت

کارت تاروت: کارت جادوگر

اردیبهشت ماهی، همخوانی هوشمندانه نوجوان شما در محل کار یا همسر ممکن است قلب شما را به دست آورد. تخیل شما می تواند بیش از حد به کار خود ادامه دهد و شما معتقدید هر چیزی که به شما ارائه می شود درست است. ترندهای شیک و جذاب ممکن است امروز شما را مجذوب خود کند. برخی از تبلیغات چشم نواز و جذاب مانند جادو عمل می کنند و شما وسوسه می شوید که پول خرج کنید. کسانی که در فروش و بازاریابی هستند خوب عمل می کنند، کسانی که در موقعیت های بالا هستند در انجام کار توسط جوانان با درایت خواهند بود.

خرداد

کارت تاروت: کارت هشت شمشیر

خرداد ماهی عزیز، با ابتکارات شما می توان بر محدودیت ها و فاصله ها غلبه کرد. شما باید پتانسیل های خود را کشف کنید تا به حرفه ای عالی بروید. محدودیت های مالی ممکن است در ترغیب آموزش عالی احساس شود. مدیریت پول، برنامه ریزی مالی، مشاوره سرمایه گذاری می تواند به شما بینشی دهد که چگونه به اهداف مورد نظر خود ادامه دهید. در زمینه روابط باید به اندازه کافی باز باشید، احساسات خود را بیان کنید، نباید شکاف ارتباطی بین شما و شریک زندگی وجود داشته باشد.

تیر

کارت تاروت: کارت تک سکه

تیرماهی جان، رابطه جدید امکان پذیر است. اگر کسی را دوست دارید و او را به عنوان شریک زندگی خود می بینید - ارسال ایمیل، اس ام اس یا ارسال دسته گل در این زمان به نفع شما خواهد بود. این زمان بخشش، نگرفتن و ارائه کمک به دیگران است. سرگرمی جدیدی را انتخاب کنید و به آن ادامه دهید. شما به روی احتمالات جدید باز هستید و تخیل خود را تحریک می کنید تا استعداد خود را آشکار کنید. سفر برای اهداف تجاری سودآور خواهد بود.

مرداد

کارت تاروت: کارت نه چوبدست

مرداد ماهی، روز با موانع تاخیر در کار شروع می شود. شما احساس خستگی و خستگی می کنید. همانطور که روز پیش می رود، به طور ناگهانی درگیر فرصت ها و پروژه های جالب زیادی خواهید شد. کار سرعت خواهد گرفت. خبرهای خوب برای شما در روز آینده در کارت است!!! این روز را برای نهایی کردن معاملات مهم پولی انتخاب کنید. ممکن است مجبور شوید برای اهداف تجاری یا به خاطر شغل خود سفر کنید که به هر نحوی برای شما مفید خواهد بود.

شهریور

کارت تاروت: کارت ملکه

شهریور ماهی، یک روز بسیار پربار برای باکره ها، آنها امروز احساس شادی و رقابت می کنند. دلایلی برای لبخند زدن وجود دارد، سلامتی خوب، ثروت و رضایت عاطفی جذابیت و شخصیت را تقویت می کند. لقاح، تولد فرزند، ازدواج، گرم شدن خانه، ملاقات با دوست، عزیزان، روز شما را به یاد ماندنی تبدیل می کند. شما در اطراف احساس هاله مثبت دارید. این زمان مناسب برای شروع یک سرمایه گذاری جدید است.

فال تاروت

مهر

کارت تاروت: کارت پاپ بانو (راهبه اعظم)

مهرماهی عزیز، در این زمان که شما بیشتر مطالب را در سکوت بیان می کنید، منطق یا عقل مفید نیست. حس شهودی شما در حال حاضر اطلاعات مفید و مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد. صبر کلید امروز است، به دنبال بخش هایی در زندگی خود باشید که ممکن است از تعادل خارج شده باشند یا به آینده نگری و خرد بیشتری نیاز دارند. شما وقت خود را صرف تحقیق، مطالعه دانش عالی یا راز زندگی می کنید. عشق پنهانی امروز می تواند آشکار باشد.

آبان

کارت تاروت: کارت پنج جام

آبان ماهی، ناامید کلمه کلیدی امروز است. به نظر می رسد اکنون انتظارات و رویاهای بالا از بین رفته اند. علت پشیمانی بیشتر احساسی است تا مالی. همه چیز برای همیشه اتفاق می افتد، خوب است شریک خیانتکار را فراموش کنید و به روال عادی خود بازگردید. به امید مراتع سرسبزتر همه چیز آنقدر بد نیست که شما فکر می کنید. به زودی با شخصی مورد علاقه خود آشنا می شوید.

آذر

کارت تاروت: کارت اعتدال

آذر ماهی جان، ممکن است شرایط سختی وجود داشته باشد، اما بهترین بخش این است که می‌دانید چگونه موقعیت را به نفع خود تغییر دهید. شما توانسته اید راه میانه را انتخاب کنید، از افراط و تفریط دوری کنید و حس آرامش زیادی را در زندگی خود حفظ کنید. شما یاد گرفته اید که در موقعیت های استرس یا اضطراب شدید آرامش خود را حفظ کنید و زمان را با ظرافت بگذرانید. این کیفیت عالی تحسین خانواده و دوستان را برای شما ذخیره می کند.

دی

کارت تاروت: کارت پادشاه سکه

دی ماهی عزیز، شما کاملاً کسب و کار محور و بسیار مبتکر هستید. امروز شما روی هر فعالیتی تمرکز می کنید که توانایی تولید ثروت بیشتر یا کسب و کار بیشتر را فراهم می کند. تمرکز شما پول و امنیت مالی است. برنامه ریزی مالی شما درآمد خوبی کسب خواهد کرد. پول از منابع پیش بینی نشده وارد می شود. شما می توانید هر سرمایه گذاری را موفق کنید و تقریباً در هر جایی می توانید یک فرصت تجاری پیدا کنید!

بهمن

کارت تاروت: کارت قدرت

بهمن ماهی عزیز، داشتن قدرت تاروت به عنوان کارت شما نشان دهنده نیاز به صبور بودن و انعطاف پذیری است. این یکی از مثبت ترین کارت ها در عرشه است! این نشان می دهد که شما قدرت و توانایی برای غلبه بر هر موقعیت یا چالش سخت را دارید. شما در اهداف زندگی خود از آنچه که هستید قوی و راضی هستید.
مشکلی که شما را از هم جدا کرده بود بالاخره در حال حل شدن است، ممکن است بعد از چندین ماه سختی دوباره احساس انرژی و شجاعت کنید. وقتی با یک کار سخت روبرو می شوید غیرقابل توقف شده اید. به مبارزه ادامه دهید زیرا آنچه در اینجا در خطر است به مفاهیم اساسی زندگی یا مرگ مربوط می شود. حل یک مسئله مهم در زندگی شما بزرگوارانه است و به شما این امکان را می دهد که شجاع و قدرتمند باشید.

اسفند

کارت تاروت: کارت پنج شمشیر

اسفند ماهی ها، این زمان بیداری است!!! در این سرعت سریع زندگی، همه می‌خواهند بدون توجه به دیگران پیش بروند. اکنون زمان ادامه آسیب پذیری نیست. اتفاقی تکان‌دهنده رخ می‌دهد که ذهن شما را منفجر می‌کند یا شما را به دنبال یک حلقه می‌اندازد. ممکن است در تجارت، رقابت یا رقابت سخت فریب وجود داشته باشد. یکی از کارمندان یا همکاران قدیمی شما ممکن است شما را ترک کند تا به دیگران بپیوندید، این نوع موقعیت ها برای شما تنش ایجاد می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied