شمانیوز
شما نیوز

برنامه جوکر

خبر خوش برای طرفداران برنامه جوکر | جوکر با حضور بانوان می آید

بر طبق اخبار اعلامی پیش تولید سری جدید جوکر با حضور بانوان کلید خورده است.

خبر خوش برای طرفداران برنامه جوکر | جوکر با حضور بانوان می آید

به گزارش شمانیوز : برنامه جوکر یک رئالیتی شو است. فصل اول برنامه جوکر با حضور آقایان از شبکه نمایش خانگی پخش شد. برنامه جوکر بسیار پر طرفدار بوده است. جوکر توسط احسان علیخانی کارگردانی شده بود. براساس اخبار منتشر شده سری جدید جوکر با حضور بانوان قراره است به زودی منتشر شود. در ادامه جددیترین خبر درباره فصل جدید جوکر را میخوانید. 

جوکرجوکر با حضور بانوان

رئالیتی شوی پرطرفدار جوکر پس از مدت ها انتظار و گمانه زنی‌های فراوان، بالاخره وارد مرحله پیش تولید شد.

این برنامه که در فصل اول با حضور بازیگران مرد به محبوبیت زیادی دست یافت و رکوردهای جدیدی در شبکه نمایش خانگی ثبت کرد، در فصل دوم با حضور بانوان هنرمند نیز همراه خواهد بود.

حضور بانوان در فصل دوم جوکر، یکی از مهم ترین تغییراتی است که در این فصل شاهد آن خواهیم بود. تیم تولید و پلتفرم IRIBHOME در حال رایزنی با بازیگران زن و مرد سرشناس و محبوب هستند تا این فصل جوکر پر بازیگر تر از فصل قبل جلوی دوربین برود.

هنوز حضور هیچ هنرمندی به طور قطعی تایید نشده است، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که مذاکرات با تعدادی از بازیگران زن و مرد مطرح در حال انجام است و به زودی لیست نهایی بازیگران فصل دوم جوکر منتشر خواهد شد.

در فصل اول جوکر، شاهد حضور هنرمندانی همچون حامد آهنگی، مجید واشقانی، عباس جمشیدی فر، علی اوجی، اکبر عبدی، امین حیایی، سیامک انصاری، یوسف تیموری، مهران غفوریان، سام درخشانی، هومن حاجی عبداللهی، ایمان صفا، بهنام تشکر، پوریا پورسرخ و… بودیم که هر کدام با ارائه ی بازی های خلاقانه و طنز خود، لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبان رقم زدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    واقعا برنامه عالی هست