شمانیوز
شما نیوز

فال حافظ | فال حافظ روزانه

فال حافظ روزانه | فال حافظ فردا شنبه 26 اسفند 1402 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال حافظ فردا شنبه 26 اسفند 1402 را بخوانید.

فال حافظ روزانه | فال حافظ فردا شنبه 26 اسفند 1402 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز :فال حافظ نیز یکی از روش‌های پیش‌بینی آینده است که در برخی فرهنگ‌ها به کار می‌رود. در این روش، شخصی که می‌خواهد فال حافظ بگیرد، با تمرکز بر یک سؤال مشخص، به صورت تصادفی به یکی از غزلیات شاعر ایرانی یعنی حافظ مرتبط خواهد شد. در صورتی که شخص به نحو احسنت غزل را حفظ کند و با کلمات شاعر همراه شود، فال حافظ بهتر و دقیق‌تر خواهد بود. با این حال، یک نکته قابل توجه در مورد فال حافظ این است که این روش بر اساس باورهای دینی و خیلی به دلیل منشأ شرکی‌اش با روش‌های دیگر متفاوت است، بنابراین بعضی افراد ممکن است به فال حافظ اعتقاد نداشته باشند.در ادامه فال حافظ فردا شنبه 26اسفند 1402 را بخوانید. 

 متولدین فروردین :

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را

که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیو سیرت به خدای خود پناهم

مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر:

تو به آینده ات امیدواری ، اما در این میان فردی بسیار جسور رقیب توست. نسبت به او بی اعتنا باش و برای به سامان رسیدن امور خویش از دعا به درگاه خداوند غافل مباش.

 متولدین اردیبهشت :

ساقیا سایه ابر است و بهار و لب جوی

من نگویم چه کن ار اهل دلی خود تو بگوی

دو نصیحت کنمت بشنو و صد گنج ببر

از در عیش درآ و به ره عیب مپوی

تعبیر:

ایام کامیابی فرا رسیده و دور گردون به کام شما می‌چرخد، قدر فرصت های پیش رو را بدانید. لطف و رحمت خداوند شامل حالتان می‌شود و لذت و شادی در زندگی تان جریان می‌یابد. مراقب باشید که در دوران خوشی و سرور دچار غرور و خودبینی نشوید که شادی‌ها ماندگار و جاودان نخواهد ماند. از این فرصت برای ساختن آینده بهتر استفاده کنید.

متولدین خرداد :

تو همچو صبحی و من شمع خلوت سحرم

تبسمی کن و جان بین که چون همی‌سپرم

بر آستان مرادت گشاده‌ام در چشم

که یک نظر فکنی خود فکندی از نظرم

تعبیر:

قدر خانواده و دوستان باوفای خود را بدانید زیرا همیشه با دلسوزی کارهای شما را پیگیری کرده اند. برای رسیدن به مراد دل باید تحمل داشته باشید که راه پرپیچ و خمی در انتظار شماست. موفقیت یک تنه و بدون کمک گرفتن از دیگران به دست نمی آید. برای گرفتن تصمیمات درست با افراد دانا و باتجربه مشورت کنید.

  متولدین تیر :

دردم از یار است و درمان نیز هم

دل فدای او شد و جان نیز هم

چون سر آمد دولت شب‌های وصل

بگذرد ایام هجران نیز هم

تعبیر:

نگران سختی های هجران نباش زیرا خوشی و ناخوشی هردو گذران هستند و هیچ حالتی پایدار نیست. حتی اعتمادی به کار جهان نیز نمی باشد. نگران نباشید و به خداوند توکل کنید که درهای بسته را باز خواهد کرد و اوضاع و احوال سر و سامان خواهد گرفت. هراسی به دل راه نده و از مدت عمر نهایت استفاده را ببر.

متولدین مرداد :

از خون دل نوشتم نزدیک دوست نامه

انی رایت دهرا من هجرک القیامه

دارم من از فراقش در دیده صد علامت

لیست دموع عینی هذا لنا العلامه

تعبیر:

مدتی است گم شده‌ای دارید و به دنبالش به آب و آتش زده‌اید؛ اما مشکلاتی بر سر راه شما هست. دچار اندوه هستید و بی قراری می‌کنید. صبور باشید و به تلاش خود ادامه دهید. اگر از یک راه به نتیجه دلخواه نرسیدید راه‌های دیگر را امتحان کنید و هرگز ناامید و مأیوس نباشید. شاید به همفکری با بزرگان و افراد دانا نیاز پیدا کنید. در رفع نقاط ضعف خود بکوشید.

 متولدین شهریور :

بامدادان که ز خلوتگه کاخ ابداع 

شمع خاور فکند بر همه اطراف شعاع

وضع دوران بنگر ساغر عشرت برگیر 

که به هر حالتی این است بهین اوضاع

تعبیر:

زندگی پستی و بلندیهای بسیار دارد اما انسان در هر شرایطی که قرار بگیرد، چه در سختی و چه در آسایش، می بایست روحیه خود را حفظ و شاد زندگی کند.نگران نباشید، روزهای زندگی می گذرد و ایام غم و سختی باقی نخواهد ماند. آینده خوبی در انتظار شماست. مراقب باشید که فریب افراد دورو و نیرنگ باز را نخورید و سعی کنید از آن ها فاصله بگیرید.  روحیه مثبت، قدرت انسان را مضاعف می نماید. فردا برای تو روز تازه ای است، روزی که می تواند سرشار از موفقیت و کامیابی باشد.

فال حافظ

 متولدین‌ مهر :

خستگان را چو طلب باشد و قوت نبود

گر تو بیداد کنی شرط مروت نبود

ما جفا از تو ندیدیم و تو خود نپسندی

آن چه در مذهب ارباب طریقت نبود

تعبیر:

کسی از شما یاری و کمک خواسته است ،اگر می‌توانید کوتاهی نکرده و به او کمک کنید ،که نیکی کردن بهترین کارهاست. دلت را پاک کن و بدون ریا و تزویر باش تا خدا هم پشت و پناه تو باشد.

 متولدین آبان :

دوش از جناب آصف پیک بشارت آمد

کز حضرت سلیمان عشرت اشارت آمد

خاک وجود ما را از آب دیده گل کن

ویرانسرای دل را گاه عمارت آمد

تعبیر:

خورشید اقبال تو طلوع خواهد کرد و به زودی تمامی رنج و غصه‌ها تمام خواهند شد. موفقیت پیش روی توست. اطرافیان و دوستانی واقعیت را دوست بدار و قدرشان را بدان. عمر کوتاه است از لحظه لحظه آن لذت ببر.

 متولدین آذر :

منم که گوشه میخانه خانقاه من است

دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک

نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر:

انشاءالله به زودی از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می‌خواهد و خود برکت عطا می‌فرماید. خوبی های فراوان کرده ای و دعاهای بسیاری پشتیبان توست . گره از کار دوستان باز کرده ای ، مطمئن باش که در کارهایت گشایش حاصل خواهد شد.

 متولدین دی :

عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت

که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت

تعبیر:

کار شما مربوط به خود شماست ،از ایرادها و ناخشنودی های مردم و اطرافیان درمورد کاری که شروع کرده ای ناراحت نشو و به تلاش خود ادامه بده.

 متولدین بهمن :

کسی که حسن و خط دوست در نظر دارد

محقق است که او حاصل بصر دارد

چو خامه در ره فرمان او سر طاعت

نهاده‌ایم مگر او به تیغ بردارد

تعبیر:

به هر کسی که ظاهر عالی و خوب داشت اعتماد نکنید. حرف های زیبا و با ادب او شما را تحت تاثیر قرار ندهد. در اصل طبل توخالیست. به حرف و نصیحت کسی گوش کنید که واقعا" برایتان دل می سوزاند و با تجربه تر از شماست. دلتان می خواهد به یک سفر بروید برایتان خوب است.

متولدین اسفند :

ای صبا نکهتی از کوی فلانی به من آر

زار و بیمار غمم راحت جانی به من آر

قلب بی‌حاصل ما را بزن اکسیر مراد

یعنی از خاک در دوست نشانی به من آر

تعبیر: 

روزها و هفته ها از عمر عزیز خود را در انتظار گذرانده ای، غافل از این که عمر در گذر است و زمان در انتظار کسی نمی ماند. اکنون دیگر بهتر آن است که به جای انتظار کشیدن و در آرزوها راکد ماندن از زندگی خود لذت ببری و فردا را با دستهای توانای خود بسازی.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied