شمانیوز
شما نیوز

فال حافظ | فال حافظ فردا

فال حافظ روزانه | فال حافظ فردا سه شنبه 29 اسفند 1402 مخصوص عید نوروز

در خبر زیر فال حافظ فردا سه شنبه 29 اسفند 1402 را بخوانید.

فال حافظ روزانه | فال حافظ فردا سه شنبه 29 اسفند 1402 مخصوص عید نوروز

به گزارش شمانیوز :خواندن فال حافظ در فرهنگ ایرانی جایگاه ویژه‌ای دارد و افراد اغلب از این روش استفاده می‌کنند تا حکمت و پیامی که حافظ در بیت‌هایش جای داده است را درک کنند. فال حافظ چندین بیت از شعر حافظ را به طور تصادفی انتخاب می‌کند و با توجه به سوال و شرایط فرد، به عنوان پاسخ و راهنمایی شخص خوانده می‌شود. هر فال حافظ تفسیر چندگانه‌ای دارد و بسته به دیدگاه و تفسیر خود هر فرد، ممکن است به نوعی برایشان مفهوم داشته باشد، اما مهم این است که چالش‌ها و راهکارهایی برای پیش رفتن در زندگی برای شخص ارائه می‌دهد.فال حافظ در بین ایرانی ها بسیار مرسوم است و در سال نو شب یلدا معمولا از فال حافظ استفاده میکنند. در ادامه فال حافظ فردا سه شنبه 29 اسفند 1402 را بخوانید. 

متولدین فروردین :

صبحدم مرغ چمن با گل نوخاسته گفت 

ناز کم کن که در این باغ بسی چون تو شکفت 

گل بخندید که از راست نرنجیم ولی 

هیچ عاشق سخن سخت به معشوق نگفت 

تعبیر: 

از حرف سنجیده و درست ناراحت نشو. بدان که مصلحت تورا می خواهند هر چند که فکر کنی کسی درکت نمی کند. کاری را که اصرار به انجام آن داری عاقبت خوشی ندارد. در افکارت تجدید نظر کن. مشورت با اهل فن به تو کمک می کند، خرد در کنار صبر نیازهای تو را به خواسته هایت می‌رساند .

 متولدین اردیبهشت :

اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح

صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

ز چین زلف کمندت کسی نیافت خلاص

از آن کمانچه ابرو و تیر چشم نجاح

تعبیر:

هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن و سعی کن خود را رهایی دهی.

متولدین خرداد :

نقدها را بود آیا که عیاری گیرند

تا همه صومعه داران پی کاری گیرند

مصلحت دید من آن است که یاران همه کار

بگذارند و خم طره یاری گیرند

تعبیر:  

مصلحت در این است که به کمک دوست(یار) بشتابید. خودتان را کنترل کنید. در گفتار و کردار صادق باشید. عده‌ای می‌خواهند به شما آسیب برسانند از آنها دوری کنید. منتظر خبرهای خوش باشید.

متولدین تیر :

روشنی طلعت تو ماه ندارد 

پیش تو گل رونق گیاه ندارد

گوشه ابروی توست منزل جانم 

خوشتر از این گوشه پادشاه ندارد 

تعبیر:

بسیار انسان خوش شانسی هستید. هر کجا می‌روید بقیه کنار می‌کشند چون موفقیت تان در آنجا حتمی است. کاری را که انجام می‌دهید از دست هیچکس بر نمی‌آید و این به خاطر ذوق و سلیقه ی خودتان است. مواظب باشید راه خطا نروید چون دشمنان می‌خواهند شما را خراب کنند.

 متولدین مرداد :

دلی که غیب نمای است و جام جم دارد 

ز خاتمی که دمی گم شود چه غم دارد  

نه هر درخت تحمل کند جفای خزان  

غلام همت سروم که این قدم دارد 

تعبیر:

تو که خودت به همه چیز واقف هستی پس چرا غصه می‌خوری. کاری نکن که احترام خودت را از دست بدهی. سرمایه‌ی اندک تو تبدیل به بزرگترین سرمایه‌ها خواهد شد و این بخاطر تدبیر و عقل خودت می باشد. تو از خدا طلب کن او هم به تو کرم خواهد کرد.

 متولدین شهریور :

کنون که بر کف گل جام باده صاف است 

به صد هزار زبان بلبلش در اوصاف است 

به درد و صاف تو را حکم نیست خوش درکش 

که هر چه ساقی ما کرد عین الطاف است 

تعبیر:

آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش تا او هم کمکت کند.

فال حافظ

متولدین‌ مهر :

بوی خوش تو هر که ز باد صبا شنید 

از یار آشنا سخن آشنا شنید 

اینش سزا نبود دل حق گزار من 

کز غمگسار خود سخن ناسزا شنید

تعبیر:

از آنجا که شما انسانی هستید که نسبت به همه اطرافیان رفتاری شایسته و به جا دارید، از دیگران نیز توقعی مشابه دارید، اما بدان که کار نیک کردن برای پاسخ نیک گرفتن نیست. تو با انجام کارهای نیک وجدان خود و خدای خود را راضی میکنی، پس غصه عکس العمل های دیگران را مخور و در بند رفتار آنها نباش که اجر نیکوکاران با خداست.

متولدین آبان :

حال خونین دلان که گوید باز

و از فلک خون خم که جوید باز

شرمش از چشم می پرستان باد

نرگس مست اگر بروید باز

تعبیر:

شما جواب بدی را با خوبی بدهید تا دیگران ار رفتار خودشان شرمنده شوند. ناراحت و غمگین نباشید که با تلاش و همت خود و توکل بر خدا  مطمئناً موفق خواهید شد.

 متولدین آذر :

به وقت گل شدم از توبهٔ شراب خجل

که کس مباد ز کردار ناصواب خجل

صلاح ما همه دام ره است و من زین بحث

نیم ز شاهد و ساقی به هیچ باب خجل

تعبیر:

مدتی است دچار تردید و دودلی شده اید و ترس وجود شما را فرا گرفته، بهتر است از تردیدهای خود دست برداشته و عزت نفس و خودباوری خود را افزایش دهید. از تصمیمات عجولانه و لحظه ای برحذر باشید که عاقبت خوبی برای شما نخواهد داشت. برای موفقیت لازم است با افراد دانا و باتجربه مشورت کنید تا تصمیمات درست اتخاذ کنید.

 متولدین دی :

ساقیا سایه ابر است و بهار و لب جوی

من نگویم چه کن ار اهل دلی خود تو بگوی

دو نصیحت کنمت بشنو و صد گنج ببر

از در عیش درآ و به ره عیب مپوی

تعبیر:

ایام کامیابی فرا رسیده و دور گردون به کام شما می‌چرخد، قدر فرصت های پیش رو را بدانید. لطف و رحمت خداوند شامل حالتان می‌شود و لذت و شادی در زندگی تان جریان می‌یابد. مراقب باشید که در دوران خوشی و سرور دچار غرور و خودبینی نشوید که شادی‌ها ماندگار و جاودان نخواهد ماند. از این فرصت برای ساختن آینده بهتر استفاده کنید.

متولدین بهمن :

سلیمی منذ حلت بالعراق

الاقی من نواها ما الاقی

الا ای ساروان منزل دوست

الی رکبانکم طال اشتیاقی

تعبیر:

گاهی اوقات در زندگی حوادث و اتفاقاتی روی می دهد که در زندگی انسان تحولاتی ایجاد می نماید. اکنون که به طور کاملا تصادفی تو با این اتفاق خجسته در زندگیت روبرو شده است، آن را به فال نیک بگیر و فرصت را غنیمت شمر و نیت خود را عملی گردان که صلاح تو در این است.

متولدین اسفند :

تاب بنفشه می‌دهد طره مشک سای تو

پرده غنچه می‌درد خنده دلگشای تو

شاه‌نشین چشم من تکیه گه خیال توست

جای دعاست شاه من بی تو مباد جای تو

تعبیر:

تمام تلاشت را کرده ای و با لطف الهی زندگی آرامی برای خود ساخته‌ای. اکنون شاد و خندان زندگی کن و از آنچه خدا نصیبت کرده لذت ببر. دوستان نزدیک را از خود نران، زیرا هر انسانی هرقدر بزرگ و کامل به دوستان صادق نیازمند است. از شر و شور دنیا دلگیر مشو که زندگی زیباست.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied