شمانیوز
شما نیوز

پایتخت

سکانس خنده دار از پایتخت6 | ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیر دادن نقی به ماشین بهتاش

گیر دادان نقی به سقف ماشین بهتاش در ادامه مشاهده خواهید کرد.

 سکانس خنده دار از پایتخت6 | ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیر دادن نقی به ماشین بهتاش

به گزارش شمانیوز: سریال پایتخت مجموعه طنز و خنده دار است . سریال پایتخت در6فصل ساخته شده است . سریال پایتخت هرسال عید پخش می شود . سکانس خنده دار از سریال پایتخت وقتی نقی به بهتاش گیر میدهد در ادامه مشاهده خواهید کرد:

قصهٔ سریال «پایتخت ۶» با فوت بابا پنجعلی و اهدای اعضای بدن او آغاز می‌شود. بهبود فریبا (مهران احمدی) پس از سال‌ها به ایران بازمی‌گردد اما ماجراهایی برایش پیش می‌آید که فهیمه (نسرین نصرتی) را از شوهرش دلسرد می‌کند. بهبود در این فصل به بیماری سندرم دست بی‌قرار مبتلا است. بهتاش (بهرام افشاری) که در فصل ۵ بیکار و آس و پاس بود، حالا دروازه‌بان باشگاه فوتبال نساجی مازندران شده‌است و به بازیکن فوتبال پیتر چک علاقه دارد و نقی معمولی هم سیاسی شده و راننده و محافظ شخصی نمایندهٔ مجلس است. هما، همسر نقی هم گویندهٔ اخبار شده‌است. ارسطو با فردی به اسم کاووس ناخواسته وارد فروش مواد مخدر می‌شود و از ماشین نقی که رانندهٔ نمایندهٔ مجلس است، برای جابجایی مواد استفاده می‌کند، بهتاش هم که در پست دروازه‌بان برای نساجی درخشیده به پاناتینایکوس یونان می‌پیوندد. آن طرف هم رحمت‌الله با خانم بیاتی ازدواج می‌کند.

بعد از این اتفاقات به یک سال بعد می‌رود که برادر هما ، ستار سعادت ، از نقی به جرم مبتلا کردن پدر خود به بیماری کرونا و مرگ پدرش شکایت می‌کند. ارسطو هم که به جرم توزیع و پخش مواد مخدر دستگیر شده بود آزاد می‌شود و به کار توزیع شلوار می‌زند. همچنین رحمت‌الله و خانم بیاتی سه قلو دار می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied