شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت

فال تاروت روزانه| فال تاروت فردا چهارشنبه 1 فروردین 1403 را اینجا بخوانید.

در خبر زیر فال تاروت فردا چهارشنبه 1 فروردین 1403 را بخوانید.

فال تاروت روزانه| فال تاروت فردا چهارشنبه 1 فروردین 1403 را اینجا بخوانید.

به گزارش شمانیوز : فال تاروت یک روش پیش‌بینی است که در آن از کارت‌های تاروت برای آشکارسازی اطلاعات یا پیش‌بینی آینده استفاده می‌شود.در فال تاروت به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین روش‌های فال پیش‌بینی در جهان شناخته می‌شود. به طور معمول، در فال تاروت، کارت‌ها به صورت ترتیبی در یک الگوی خاص قرار می‌گیرند و به تعبیر یک پیام یا روایت از آینده می‌پردازند.با استفاده از هنر تعبیر و تفسیر فال تاروت، می‌توان درک بهتری از رویدادها، احساسات و مسیر زندگی خود پیدا کرد.در ادامه فال تاروت چهارشنبه1 فروردین 1402 را بخوانید. 

فروردین

کارت تاروت: کارت ارابه معکوس

فروردینی ماهی جان، دست نکش. این روز ممکن است سخت تر از آن چیزی باشد که شما دوست دارید. اما وقتی در آنجا بمانید، داستانی باورنکردنی برای به اشتراک گذاشتن دارید. تنها زمانی تسلیم شوید که بدانید نمی توانید برنده شوید. و با اولین علامت زودیاک بودن، یا برنده خواهید شد یا در تلاش خواهید مرد. فقط در صورت آمادگی توقف کنید.

اردیبهشت

کارت تاروت: کارت شوالیه شمشیر

اردیبهشت ماهی، شما ایده ای از آنچه می خواهید دارید، پس آن را دنبال کنید. برای رسیدن به هدف نیازی به اجازه دیگران ندارید. اگر دیدید که رویا به حقیقت می پیوندد، پس می توانید به آن برسید. خودت را باور کن.

خرداد

کارت تاروت: کارت پنج شمشیر، معکوس

خرداد ماهی عزیز، زمان آن فرا رسیده است که به مراقبت از خود بپردازید. شما می توانید کارهایی را برای خود انجام دهید که از درون و بیرون احساس خوبی به شما بدهد. اجازه نده روزی بدون انجام کاری که از آن لذت می بری برایت بگذرد. حتی اگر به سادگی تماشای یک فیلم و خوردن یک کاسه غول پیکر پاپ کورن باشد.

تیر

کارت تاروت: کارت هشت شمشیر

تیرماهی جان، ممکن است ببینید با شخصی به گونه ای رفتار می شود که می دانید منصفانه نیست. به جای ساکت ماندن، با آن شخص صحبت کنید. ببینید چه احساسی دارند. به آنها اجازه دهید بدانند که شما به آنها اهمیت می دهید.

مرداد

کارت تاروت: کارت برج

مرداد ماهی، تغییر بزرگی در راه است و ممکن است سریع و بدون درد باشد. گاهی اوقات زندگی اجازه می دهد همه چیز تغییر کند زیرا ممکن است در غیر این صورت در برابر آن مقاومت کرده باشید. جدید بودن را در آغوش بگیرید و ببینید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

شهریور

کارت تاروت: کارت شش چوبدست

شهریور ماهی، یک پاداش خوب به شما می رسد. مردم سخت کوشی و تلاش شما را تشخیص می دهند. برای سرمایه گذاری زمان و انرژی خود چیزی برای نشان دادن به دست خواهید آورد. خوش به حالت!

مهر

کارت تاروت: کارت شش جام

مهرماهی عزیز، این چیزهای کوچک در زندگی است که آن را شیرین می کند. از چیزهای کوچکی که شما را به یاد دوران معصومانه تری می اندازد لذت ببرید. بستنی بخور. تفنگ جویدن. به دنبال رنگین کمان باشید.

آبان

کارت تاروت: کارت ده جام معکوس

آبان ماهی ها، همیشه می توانید بفهمید که دوستی چه زمانی غمگین است. آنها به پیامک پاسخ نمی دهند یا تماس نمی گیرند. امروز با آن شخص تماس بگیرید تا مطمئن شوند که چقدر شما دوستش دارید. شنیدن این حرف از زبان یک دوست خوب می تواند به معنای آن باشد.

آذر

کارت تاروت: کارت دو سکه

آذر ماهی جان، شما باید یک پروژه را دقیق تر مدیریت کنید. ممکن است این فرآیند زمان بر باشد، اما چشمانتان به جایزه نهایی است. کمی توجه بیشتر در حال حاضر می تواند به معنای کمتر یا بدون مشکل بعد باشد.

دی

کارت تاروت: کارت پنج چوبدست

دی ماهی عزیز، شما باید به بودجه خود فکر کنید. اگر مراقب نباشید، بدهکاری بسیار آسان است. شما می توانید با هر مشکلی با بودجه کار کنید. آنچه از نظر مالی نیاز دارید را در نظر بگیرید و آن را هوشمندانه بازی کنید.

بهمن

کارت تاروت: کارت نوباوه سکه

بهمن ماهی عزیز، شما ایده های فوق العاده ای دارید. شما امروز مغز خانواده هستید. ممکن است متوجه شوید که می توانید به راحتی یک راه حل را از میان بسیاری دیگر انتخاب کنید. مردم امروز به قضاوت شما اعتماد دارند.

اسفند

کارت تاروت: کارت تک چوبدست

اسفند ماهی ها، شما سریع روی پای خود ایستاده اید. وقتی فکر می‌کردید ممکن است توپ را رها کنید یا رسیدن به نتیجه نهایی برایتان سخت باشد، چیزی شما را به جلو هل می دهد. شما این کار را می کنید و این کار را با موفقیت کامل و با تمام وجود انجام می دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied