شمانیوز
شما نیوز

یکتا ناصر

منوچهر هادی بچه یکتا ناصر را دزدید؟| زجه یکتا ناصر سر سفره هفت سین برای دخترش

یکتا ناصر تنها چند ساعت مانده به آغاز سال نو ویدیویی از خودش منتشر کرده است و در این ویدیو مدعی شده منوچهر هادی دخترش صوفیا را دزدیده است.

منوچهر هادی بچه یکتا ناصر را دزدید؟| زجه یکتا ناصر سر سفره هفت سین برای دخترش

به گزارش شمانیوز : یکتا ناصر ویدیویی از خودش منتشر کرده است که در این ویدیو به شدت گریه می کند. یکتا ناصر بازیگر مشهور ایرانی است که همسر سابق منوچهر هادی است . یکتا ناصر همسر سابق منوچهر هادی در این فیلم ادعا می کند منوچهر هادی بچه او را دزدیده است .یکتا ناصر از مردم کمک خواست و خواست که او را درک کنند در ادامه فیلمی از یکتا نتصر مشاهده می‌کنید. 

ازدواج یکتا ناصر 

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس سینمای ایران است. آن ها در اسفند سال ۱۳۹۴ با هم ازدواج کردند، این زوج صاحب فرزند دختری به نام سوفیا هستند.


یکتا ناصر
تجربه مادری یکتا ناصر

مادر بودن خیلی سخته ولی خیلی جذاب و لذت بخشه. هنگامی که سرِ کار هستم فیلم و عکس های سوفیا را می بینم و حس های جدیدی را تجربه می کنم، خیلی به زندگی امیدوار شدم، خیلی بیشتر تلاش می کنم از خودم مراقبت کنم به خاطرِ دخترم.
کلا جون دوست تر شدم، تلاش می کنم اتفاقی برام نیفته که دخترم بخواد سختی بکشه یا احیانا بخواد من و از دست بده. مثل تمامی پدر و مادرهای دیگه دوست دارم دخترم بهترین چیزها را تو زندگی تجربه کنه.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied