شمانیوز
شما نیوز

هادی چوپان

ببینید | استایل بختیاری هادی چوپان کناره سفره هفت سین | دکلمه زیبای هادی چوپان برای تبریک سال نو

هادی چوپان با انتشار پستی در اینستاگرام از سفره هفت سین زیبایش و لباس اصیل بختیاری رو نمایی کرد و به خواندن دکلمه ای زیبا روی آورد که توجه طرفداران را به خودش جلب کرد.

ببینید | استایل بختیاری هادی چوپان کناره سفره هفت سین | دکلمه زیبای هادی چوپان برای تبریک سال نو

به گزارش شمانیوز، هادی چوپان، اصالت بختیاری دارد و با فرهنگ اصیل ایرانی آمیخته شده است. هادی چوپان در مسابقات مستر المپیا زیادی حضور داشته و قهرمانی های بسیاری نیز بدست آورده است. هادی چوپان امسال با قهرمانی در مسابقات آرنولد کلاسیک آمریکا و انگلستان بالغ بر 450 هزار دلار برنده شد. هادی چوپان ازدواج کرده و چند فرزند دارد که پسرش نیز به بدنسازی روی آورده است. هادی چوپان با انتشار پستی در اینستاگرام از سفره هفت سین زیبایش و لباس اصیل بختیاری رو نمایی کرد و به خواندن دکلمه ای زیبا روی آورد که توجه طرفداران را به خودش جلب کرد.

ببینید | استایل بختیاری هادی چوپان کناره سفره هفت سین

هادی چوپان، فوق ستاره بدنسازی ایران و جهان، که هم اکنون برای دومین بار در مسترالمپیا آماده می‌شود، پس از کسب جایزه 300 هزار دلاری در مسابقات آرنولدکلاسیک آمریکا، در انگلستان نیز جایزه 150 هزار دلاری نفر اول دسته اوپن را به خود اختصاص داد.

اما اتفاق ویژه‌ای برای هادی چوپان رخ داد که او مدال و تندیس قهرمانی خود را از دو اسطوره بدنسازی جهان دریافت کرد. رونی کلمن، که وضعیت جسمانی مناسبی ندارد و با عصا حرکت می‌کند، با حضور روی استیج مدال را به هادی اهدا کرد و از سوی دیگر آرنولد هم مانند همیشه تندیسی که ویژه قهرمان مسابقات آرنولدکلاسیک است را به هادی چوپان تحویل داد.

این لحظه ویژه‌ای برای هادی چوپان بود و به نظر می‌رسید او نیز از قرار گرفتن در یک قاب سه نفره با آرنولد و رونی کلمن که هر دو 15 قهرمانی در مسترالمپیا دارند، کاملا هیجان زده است.

جهت مشاهده کلیپ های بیشتر صفحه پربازدید های اینستاگرام را ببینید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied