شمانیوز
شما نیوز

یکتا ناصر

دختر یکتا ناصر به آغوش مادر بازگشت | دعوای رسانه ای یکتا ناصر و منوچهر هادی به پایان رسید + عکس

منوچهر هادی با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از برگرداندن دخترش به آغوش یکتا ناصر داد.

دختر یکتا ناصر به آغوش مادر بازگشت | دعوای رسانه ای یکتا ناصر و منوچهر هادی به پایان رسید + عکس

به گزارش شمانیوز، یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در شهر تهران متولد شد. یکتا ناصر در فیلم های زیادی بازی کرده است. یکتا ناصر با منوچهر هادی ازدواج کرد اما بعد ده سال جدا شد. یکتا ناصر یک دختر به نام سوفیا دارد که امسال در  شب سال نو با انتشار فیلمی در صفحه شخصی است از دزدیده شدن دخترش صوفیا توسط پدرش خبر داد؛ این چهره رنجور و گریان یکتا ناصر بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت. منوچهر هادی با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از برگرداندن دخترش به آغوش یکتا ناصر داد.

منوچهر هادی در متن نوشت: دختر قشنگم

گوشگله پدر

امیدوارم در کنار مادرت خوش باشی و صحیح و سلامت

سال نوی شما عزیزان مبارک

دختر یکتا ناصر به آغوش مادر بازگشت

یکتا ناصر

یکتا ناصر

اولین فیلم از دعوای رسانه ای یکتا ناصر و منوچهر هادی

اولین تصویر لو رفته از یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس

محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران در صفحه شخصی خو نوشت: امروز این دو هنرمند عزیز (یکتا ناصر و منوچهر هادی زوج سابق) با حضور در دادسرای جنایی مشکل ایجاد شده در خصوص فرزند مشترک خود را حل و فصل نمودند و با صحبت‌هایی که با آنان شد به توافقی دست یافتند تا تلاش بیشتری جهت آرامش و پیشرفت فرزند مشترک خود سوفیا نمایند. پست‌های اینستاگرام جنجالی اخیر را پاک کردند و آرامش را به خود و فرزند مشترک بازگرداندند.

یکتا ناصر و منوچهر هادی

یکتا ناصر و منوچهر هادی

یکتا ناصر (بازیگر) طی چند روز گذشته بر سر حضانت فرزندش با منوچهر هادی (شوهر سابقش) به مشکل خورده بود. اتفاقی که در فضای مجازی با واکنش‌های متفاوت دو طرف و مردم روبرو شد و هر کدام خود را مظلوم ماجرا نشان دادند.

پست خواهر یکتا ناصر، تکلیف سوفیا را مشخص کرد

حالا اما خواهر یکتا ناصر با انتشار متنی در فضای مجازی از بازگشت سوفیا به مادرش خبر داد:

سوفیا جانم با مادرش به خانه بازگشت. سپاس از تمامی عزیزانی که در این مدت همراه ما بودند. سپاس از حمایت مردمی که باعث شدند فریاد یک زن به گوش برسد. یکتا بر خود موظف می‌داند در اسرع وقت برای کسانیکه حمایتش کردند، قضاوتش کردند، شرایط مشابهی دارند و هر لحظه پیگیر رسیدن سوفیا به آغوش مادر بودند توضیحات کاملی ارائه داده و شفاف سازی نماید. آرزو داریم با اصلاح قانون هیچ مادری از طریق فرزندش تحت فشار قرار نگیرد که مجبور به حذف کردن پست اینستاگرامش نباشد. اطمینان داشته باشید یکتا از دل این اتفاق تلخ شکوفا می‌شود و با قدرت صدای زنان و مادرانی خواهد شد که پشتوانه ای ندارند. یکتا ناصر دخترش را بعد از گذراندن مراحل پیچیده ای پس گرفت.

جهت مشاهده کلیپ های بیشتر صفحه پربازدید های اینستاگرام را ببینید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied