شمانیوز
شما نیوز

بوراک اوزچیویت | فخریه اوجن | بوراک اوزچیویت و فخریه اوجن

عکس | همه چیز درباره ماجرای آشنایی بوراک اوزچیویت با همسرش | ماجرای رابطه عاشقانه ناموفق بوراک اوزچیویت چیست ؟

بوراک اوزچیویت در رشتهٔ عکاسی تحصیل کرده و در سال ۲۰۰۳ با شرکت در مسابقهٔ بهترین مدل ترکیه بعنوان مدلی که امید بخش آینده ای درخشان است، انتخاب شد. بعد از آن کار خود را با آژانس مدلینگ بسیار معروفی شروع کرد.

عکس | همه چیز درباره ماجرای آشنایی بوراک اوزچیویت با همسرش | ماجرای رابطه عاشقانه ناموفق بوراک اوزچیویت چیست ؟

به گزارش شمانیوز،  بوراک اوزچیویت در سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ با حضور در مجموعه تلویزیونی حریم سلطان بعنوان کاراکتر مالکوچ اوغلو یا همان بالی خان به شهرت خود افزود. بوراک اوزچیویت ( متولد ۲۴ دسامبر ۱۹۸۴ در استانبول)، بازیگر و مدل سابق اهل ترکیه است. بوراک اوزچویت اصالتا اهل استان غازی آنتپ در جنوب ترکیه است. بوراک اوزچیویت در رشتهٔ عکاسی تحصیل کرده و در سال ۲۰۰۳ با شرکت در مسابقهٔ بهترین مدل ترکیه بعنوان مدلی که امید بخش آینده ای درخشان است، انتخاب شد. بعد از آن کار خود را با آژانس مدلینگ بسیار معروفی شروع کرد. 

اسم: بوراک اسم خانوادگی: اوزچیویت متولد: 3 دی 1363 (24 دسامبر 1984 محل تولد: استانبول، ترکیه ملیت: ترک قد: 184 حرفه و شغل: بازیگر، مدل همسر: فحریه اوجن فرزند: دو فرزند به نام‌های کاران متولد سال 2019، و کرم متولد سال 2023

بیوگرافی بوراک اوزچیویت و همسرش​

بوراک اوزچیویت در 3 دی 1363 که برابر است با 24 دسامبر 1984 در استامبول ترکیه به دنیا آمده است. او مدرک لیسانس از رشته عکاسی دانشگاه مرمره استانبول دارد و علاوه بر بازیگری به عنوان مدل نیز شهرت جهانی دارد. عاشق سفر است و غذایش مورد علاقه اش همبرگر است. البته او یک رستوران با نماد و لوگوی سبیل هم دارد.

بوراک اوزچیویت

آغاز فعالیت در بخش مدلینگ

آقای بازیگر در 19 سالگی وقتی تنها 19 سال داشت همزمان با تحصیلات دانشگاهی برای مسابقه بهترین مدل ترکیه در سال 2003 اقدام کرد، او قد 184 سانتی مرد دارد و از چهره و اندام متناسب نیز برخوردار است. او در این مسابقه به عنوان مدل امیدبخش آینده انتخاب شد. پس از این مسابقه آژانس های معروف مدلینگ به او پیشنهادات بسیاری برای همکاری دادند. سپس در سال 2005 نیز او به عنوان بهترین مدل ترکیه انتخاب شد و مقام دوم جهان را به دست گرفت. همچنین او در این رقابت لقب آقای طلایی را از آن خود کرد.

حضور جلوی دوربین

آقای اوزچیویت در سال 2006 مورد توجه فیلمسازان ترکیه ای قرار گرفت که از او دعوت شد تا برای اولین بار در سریال منفی هجده به عنوان بازیگر حضور پیدا کند. آن زمان بوراک 19 ساله بود. اینگونه بود که پای این مدل جذاب به تلویزیون و سینما باز شد.

شهرت با بازی در سریال حریم سلطان

نام آقای بازیگر در سال 2010 و در سن 26 سالگی با سریال خیانت در نقش یک پلیس جوان بر سر زبان‌ها افتاد. اما اوج شهرت برای او یک سال بعد با سریال حریم سلطان در نقش یک سرباز شجاع به نام بالی خان رقم خورد. او با این سریال در کشورهای مختلف به شهرت رسید و میلیون ها طرفدار پیدا کرد.

رابطه عاشقانه ناموفق

بوراک قبل از ازدواج در سال 2011 وقتی 27 ساله بود با یک مدل ترکیه‌ای به نام جیلان چاپا وارد رابطه شد اما رابطه آن ها دوامی نداشت و پس از مدتی از همدگیر جدا شدند.

ازدواج و همسر بوراک اوزچیویت

بوراک اوزچیویت در سال 2014 با فحریه اوجن (Fahriye Evcen) بازیگر معروف ترکیه نامزد کرد و در سال 2017 به طور رسمی با هم ازدواج کردند. ثمره زندگی مشترک این زوج معروف و محبوب ترکیه دو فرزند به نام های کاران و کرم است. کاران در 13 آوریل 2019 و کرم در 18 ژانویه 2023 به دنیا آمده است.

بوراک اوزچیویت

ماجرای آشنایی بوراک اوزچیویت با همسرش

در سال 2013 بوراک در سریال چکاوک در نقش کامران مقابل دختری به نام فحریه اوجن نقش آفرینی کرد که همین هم بازی بودن باعث شد آن ها رابطه عاشقانه ای را شروع کنند که در نهایت به ازدواج ختم شد.

بوراک اوزچیویت

در مورد بوراک بیشتر بدانید:

علاقه بوراک به فوتبال و ماشین: بوراک اوزچیویت از کودکی عاشق فوتبال بود و هر روز فوتبال بازی می کرد. در واقع او طرفدار دو آتیشه فنرباغچه است. همچنین علاقه خاصی به اتومبیل های لوکس و لاکچری دارد. او دوست دارد تا سن پیری یک کلکسیون از ماشین های زیبا داشته باشد.

زبان انگلیسی: بازیگر معروف ترکیه به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد. او به خاطر شغل مدلینگ و همکاری با برندهای اروپایی به صورت اجباری این زبان را فراگرفته است.

رستوران با نماد سبیل: بوراک اوزچیویت در سال 2014 رستورانی به نام بالی بی دونر در استانبول افتتاح کرد که نماد و لوگوی آن طرح سبیل است. جالب است بدانید او این طرح را از مدل سبیل معروفش در حریم سلطان و چکاوک الهام گرفته است.

عاشق همبرگر: همچنین باید بگوییم بوراک عاشق خوردن همبرگر است و هیچ غذایی را به اندازه همبرگر دوست ندارد. او همچنین مدعی است که یکی از بهترین همبرگرهای دنیا را در غذاخوری او خواهید خورد. بوراک در یکی از مصاحبه هایش گفته بود: “مطمئن باشید طعم همبرگر مخصوص بوراک تجربه‌ای است که هرگز فراموش نخواهید کرد.”

مسافرت: سفر از دیگر علایق خاص اوست. او در مورد سفر به مکان های تاریخی گفته بود: “سفر به مکان‌ های تاریخی را خیلی دوست دارم. سفر به مصر برای من هربار سرشار از تازگی و جاذبه است تماشای اهرام مصر واقعا مرا به حیرت می‌ اندازد و حس می‌ کنم کنار عظمت آنها کم می‌ آورم.”

آثار هنری برواک اوزچیویت

 بوراک اوزچیویت

مجموعه فیلم ها و سریال های اوزچیویت

فیلم های سینمایی

مسلط، 2017

زرافه، 2013

عشق شبیه توست، 2015

برادرمن، 2016

برادر من 2، 2017

جان فدا، 2018

تلویزیون

کمتر از 18، 2006

همسر اجباری، 2007

کوره پدر، 2008 الی 2009

خیانت، 2010

رازهای کوچک، 2010 الی 2011

حریم سلطان، 2011 الی 2013

چکاوک، 2013 الی 2014

عشق سیاه 2015 الی 2017

موسس عثمان 2019

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied