شمانیوز
شما نیوز

نگار عابدی | هدایت هاشمی

عکس | ماجرای ازدواج و طلاق نگار عابدی با هدایت هاشمی | چرا این دو زوج سینما جدا شدند

در ادامه بیوگرافی نگار عابدی، بازیگر ایرانی را می بینید.

عکس | ماجرای ازدواج و طلاق نگار عابدی با هدایت هاشمی | چرا این دو زوج سینما جدا شدند

نگار عابدی، بازیگر ایرانی با گذشته‌ای پررنگ در تئاتر، سینما و تلویزیون، در رشته تئاتر فارغ‌التحصیل شده است. نگار عابدی در ابتدا تحصیلات خود را در رشته زبان انگلیسی آغاز کرده بود، اما نگار عابدی پس از دیدن یک آگهی کلاس بازیگری در یکی از مجلات، تصمیم به شروع حرفه بازیگری گرفت.

نام و نام خانوادگی: نگار عابدی

تولد: ۱۸ بهمن ۱۳۴۹

محل تحصیل: دانشکده هنر و معماری

همسر: هدایت هاشمی (جدا شده)

 

درباره نگار عابدی

نگار عابدی ، بازیگر ایرانی با گذشته‌ای پررنگ در تئاتر، سینما و تلویزیون، در رشته تئاتر فارغ‌التحصیل شده است. او در ابتدا تحصیلات خود را در رشته زبان انگلیسی آغاز کرده بود، اما پس از دیدن یک آگهی کلاس بازیگری در یکی از مجلات، تصمیم به شروع حرفه بازیگری گرفت.

فعالیت اصلی عابدی در زمینه تئاتر بوده و در نمایش‌های مختلفی از جمله “بازگشت به خان نخست” به کارگردانی محمد رضایی‌راد و “آندرانیک” به کارگردانی حمید پورآذری به عنوان بازیگر حضور داشته است. وی همچنین در فیلم‌های کوتاهی چون “هدیه” و “خط مستقیم دایره” نقش آفرینی کرده است.

فعالیت سینمایی عابدی از سال ۱۳۸۱ با فیلم “جانا” آغاز شده است. او از همسرش جدا شده و با دخترش اما هاشمی زندگی می‌کند. عابدی فارغ‌التحصیل رشتهٔ نمایش – بازیگری از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز است.

فعالیت در زمینه تئاتر

نگار عابدی، علاقه زیادی به تئاتر دارد و فعالیت اصلی او در این زمینه است. او کلاس‌های بازیگری خود را زیر نظر دو هنرمند معروف کشور، مهتاب نصیرپور و رویا تیموریان، گذرانده است. فعالیت حرفه‌ای او در تئاتر از سال ۱۳۷۷ آغاز شده و او به عنوان یکی از هنرمندان با تجربه و باسابقه در عرصه تئاتر شناخته می‌شود. عابدی در بیش از ۴۰ نمایش تئاتری حضور داشته و نقش‌های مختلفی را بازی کرده است، از جمله در نمایش‌هایی چون “بازگشت به خان نخست” به کارگردانی محمد رضایی راد و “آندرانیک” به کارگردانی حمید پورآذری.

این بازیگر معتقد است که تئاتر همواره حس تازگی و زنده بودن دارد و این ویژگی‌ها به آن زیبایی و جذابیت خاصی می‌بخشند. او عاشق هنر تئاتر است و این عشق به این هنر باعث شده تا از بازی در سریال‌های تلویزیونی که به وی پیشنهاد شده، انصراف دهد.

نگار عابدی

ماجرای ازدواج و طلاق نگار عابدی با هدایت هاشمی

نگار عابدی از بازیگرانی است که در گذشته ازدواج کرده و سپس طلاق گرفته است. همسر او، هدایت هاشمی، نیز یک بازیگر معروف در صنعت سینما و تئاتر است. حاصل این ازدواج، یک دختر به نام اِماست. اما متأسفانه این ازدواج دوامی نداشت و پس از تولد دخترشان، زندگی آنها به تدریج به مشکلاتی برخورد که منجر به طلاق آنها شد. آقای هدایت هاشمی پس از چند سال، در سال ۱۳۹۴ با مهشید ناصری ازدواج کرد.

نگار عابدی اظهار کرده است که در زمانی که دخترش هنوز به دبستان نرفته بود، او و همسر سابقش احساس کردند که باید مسیر زندگی‌شان را جدا کنند. به همین دلیل، به همراه دخترش، به خانه پدری و مادری خود رفت تا مراحل مربوط به طلاق و جدایی را آغاز کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied