شمانیوز
شما نیوز

مریم معصومی

عکس جدید و جذاب مریم معصومی | شیک پوش و باکلاس مثل همیشه

مریم معصومی بازیگر سینمای ایران این روزها عکسهایی را در صفحه شخصی خود به اشتراک میگذارد که مورد توجه فالوراهایش قرار گرفته است.

عکس جدید و جذاب مریم معصومی | شیک پوش و باکلاس مثل همیشه

به گزارش شمانیوز : مریم معصومی بازیگر خوش چهره و با کلاس ایرانی می باشد که هم استعداد بازی در نقش طنز را دارد و هم نقش جدی و سابقه بازی در هر دو را هم داشته و به خوبی ایفا کرده است،

مریم معصومی

شوهر ایده آل از نظر خانم معصومی

او در مصاحبه ای در خصوص ویژگی های همسر ایده آلش گفته که در درجه اول تحصیلات خیلی برایم مهم است. به خاطر اینکه می دانم دنیای آدم تحصیل کرده با دنیای آدم های دیگر فرق می کند خانواده هم یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای من است اینکه آن مردم در چه خانواده ای زیر سایه چه پدر و مادری و با چه نگرشی بزرگ شده است دوست دارم همسر آینده ام چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ فکری مستقل از خانواده اش باشد من مرد کامل و مستقل دوست دارم.

مریم معصومی متولد 24 اسفند 1365 در اصفهان، بازیگر است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی است، این بازیگر جوان دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است. مریم معصومی با برادر بزرگترش خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش است. و دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی را گذرانده‌ است. او به ورزش هم علاقه‌مند بوده و همراه هنر در ورزش موتور سواری نیز فعالیت می‌کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied