شمانیوز
شما نیوز

فال حافظ

فال حافظ روزانه | فال حافظ فردا چهارشنبه 8 فروردین 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال حافظ فردا چهارشنبه 8 فروردین 14023 را بخوانید.

فال حافظ روزانه | فال حافظ فردا چهارشنبه 8 فروردین 1403 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز :فال حافظ یکی از روش‌های محبوب و قدیمی برای پیش‌بینی آینده و دریافت پاسخ به سوالات شخصی است.در فال حافظ، با حفظ یک شعر از دیوان حافظ و تقسیم آن به ۱۳۶ بعد، امکان پیش‌بینی نتایج و رویدادهای آینده وجود دارد.استفاده از فال حافظ یک فرایند شیرین و جذاب است که در بسیاری از فرهنگ‌ها و کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای بدست آوردن راهنمایی و پاسخ به سوالات شخصی بسیار مفید است.فال حافظ می‌تواند یک راه مطمئن برای شناخت بهتر خود و اندیشه‌های نهفته درون آن باشد و در برابر تصمیم‌گیری‌های مهم و انتخاب‌های زندگی ما کمک کند.در ادامه فال حافظ فردا چهارشنبه 8فروردین 1403 را بخوانید. 

متولدین فروردین :

سحر با باد می‌گفتم حدیث آرزومندی

خطاب آمد که واثق شو به الطاف خداوندی

در این بازار اگر سودیست با درویش خرسند است

خدایا منعمم گردان به درویشی و خرسندی

تعبیر:

زندگی پستی‌ها و بلندی‌های فراوان دارد، گاهی در اوج خوشبختی و سعادت، گاهی در قعر بدبختی و رنج. این روزهای سخت و پر از درد خواهد گذشت، اگر پشتکار داشته و امید خود را حفظ کنید در آینده نزدیک خواسته‌های شما برآورده می‌شود. به پروردگار توکل داشته باشید و از کبر و غرور برحذر باشید. در کارها با خانواده و دوستان دلسوز مشورت کنید و از طمع دوری کرده تا به مراد دل برسید.

 متولدین اردیبهشت :

بلبلی خون دلی خورد و گلی حاصل کرد 

باد غیرت به صدش خار پریشان دل کرد 

آه و فریاد که از چشم حسود مه چرخ 

در لحد ماه کمان ابروی من منزل کرد 

  تعبیر:

شما تلاش خودتان را کرده اید، ناراحت نباشید. وجدانتان را ناراحت نکنید تا حدودی هم موفق شده اید ولی حسود زیاد دارید که آنها باعث اخلال در کارتان شده اند. از بازی ایام غافل نشوید. فرصت باز هم پیش خواهد آمد.

متولدین خرداد :

ناگهان پرده برانداخته‌ای یعنی چه

مست از خانه برون تاخته‌ای یعنی چه

زلف در دست صبا گوش به فرمان رقیب

این چنین با همه درساخته‌ای یعنی چه

تعبیر: 

تغییرحالت شما همه را در بهت و حیرت فروبرده است.  قدر داشته‌های خود را نمی‌دانید و حوصله‌ی کسی را ندارید. اطرافیانتان روی شما حساب می‌کنند ولی افسوس که همه را پراکنده نموده‌اید. ناراحتی شما و دل‌شکستگیتان با زمان درمان خواهد شد. بیشتر مراقب خودتان باشید.

 متولدین تیر :

اتت روائح رند الحمی و زاد غرامی

فدای خاک در دوست باد جان گرامی

پیام دوست شنیدن سعادت است و سلامت

من المبلغ عنی الی سعاد سلامی

تعبیر:

شرایط سختی داشته‌ای، رنج بسیار کشیده‌ای. اما بشارت باد بر تو که دوران درد و رنج و غصه به زودی سر خواهد آمد. اگرچه تاکنون روی خوشی را ندیده ای. اما همچنان امیدوار باش چرا که نیک بختی و سعادت در راه است و به زودی به کلبه غم و اندوه تو پای خواهد گذارد و خانه ات را روشنی و جلا می‌بخشد.

 متولدین مرداد :

عمریست تا به راه غمت رو نهاده‌ایم

روی و ریای خلق به یک سو نهاده‌ایم

تا سحر چشم یار چه بازی کند که باز

بنیاد بر کرشمه جادو نهاده‌ایم

تعبیر:

اگرچه دیگران با گوشه و کنایه سعی می کنند شما را از کاری که می کنید پشیمان کنند، اما ناامید و سست نشوید و سعی کنید با تمام توان برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید. آن‌چه در زندگی دارید همه به لطف پروردگار و تلاش خودتان حاصل شده، مراقب باشید تا آن چه به سختی به دست آورده اید به راحتی به باد ندهید.

 متولدین شهریور :

آن که رخسار تو را رنگ گل و نسرین داد 

صبر و آرام تواند به من مسکین داد 

من همان روز ز فرهاد طمع ببریدم 

که عنان دل شیدا به لب شیرین داد 

تعبیر:

زمانی به گنج و ثروت می‌رسی که قناعت داشته باشی. در آن صورت است که خداوند هم کرمش را بیشتر خواهد کرد. مقصودی داری که خیلی زود به آن می رسی . بدان جوانی و زیبایی همیشه ماندنی نیست پس به جمالت مغرور نباش.

فال حافظ

 متولدین‌ مهر :

ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما

آب روی خوبی از چاه زنخدان شما

عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده

بازگردد یا برآید چیست فرمان شما

تعبیر:

عاشق که شیفته وصال است همه هستی خود را وقف راه آغاز شده خود می کند اما در این میان برای پشت سر گذاشتن رقبا همتی درخور می‌خواهد و همچنین صفا و پیراستگی  درون و  اندکی عنایت محبوب.

 متولدین آبان :

آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست

چشم میگون لب خندان دل خرم با اوست

دلبرم عزم سفر کرد خدا را یاران

چه کنم با دل مجروح که مرهم با اوست

تعبیر:

به کسی علاقه داری که دراثر حادثه ای از تو دور شده و ناراحت شده ای و نمی‌دانی که دردت را با که درمیان بگذاری. جرات به خرج بده شاید گره از کارت گشاده شود.

 متولدین آذر :

دوش بیماری چشم تو ببرد از دستم

لیکن از لطف لبت صورت جان می‌بستم

بعد از اینم چه غم از تیر کج انداز حسود

چون به محبوب کمان ابروی خود پیوستم

تعبیر:

انسانی هستید که به عهد و پیمان خود وفادار هستید و هیچ وقت بدقولی نمی‌کنید. هرگز از مقصود دست نمی‌کشید و به پیوسته در تلاش برای رسیدن به مقصود هستید. حسودان بددل ناامید شده‌اند و از رقیبان پیشی خواهید گرفت. انشالله به زودی غم و غصه تمام می شود و به خواسته قلبی خود خواهید رسید.

 متولدین دی :

من که از آتش دل چون خم می در جوشم

مهر بر لب زده خون می‌خورم و خاموشم

قصد جان است طمع در لب جانان کردن

تو مرا بین که در این کار به جان می‌کوشم

تعبیر:

انسانی بسیار صبور و خوددار هستی. از درون پرهیاهوی شما و سوز و گدازی که در دل داری هیچ کس باخبر نیست. خودت هم خوب می دانی که قصد انجام کار بسیار بزرگی را داری، پس سختی راه امری است عادی، چرا که هرچه هدف بزرگتر باشد، رسیدن به آن سخت تر است، اما از لطف و مرحمت خدا غافل مشو چرا که او در انجام این کار تو را یاری خواهد کرد.

متولدین بهمن :

درد ما را نیست درمان الغیاث

هجر ما را نیست پایان الغیاث

دین و دل بردند و قصد جان کنند

الغیاث از جور خوبان الغیاث

تعبیر:

درد دل تو و فریادها و آه های جگر سوزت درمان ندارد. هر چه می کشی از آشنایان است .حاضری حتی برای رسیدن به مقصود جانت را هم فدا کنی. با گریه و زاری نیز مشکلت حل نمی شود.

 متولدین اسفند :

خوش خبر باشی ای نسیم شمال

که به ما می‌رسد زمان وصال

قصّةُ العشقِ لا انفصام لها

فُصِمَت ها هُنا لسانُ القال

تعبیر:

به زودی اخبار بسیار خوشی به دست شما خواهد رسید که شما را نوید رسیدن به آرزوهای دیرینه می دهد. رقیبان شما از عرصه خارج خواهند شد و اختیار از کف دشمنانتان بیرون خواهد رفت و به شما مجال شکوفایی و خودنمایی داده خواهد شد. قدر این روزها را بدان و از آنها استفاده کن.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied