شمانیوز
شما نیوز

بهاره رهنما

بهاره رهنما در کهف الشهدا پای سفره عقد نشست ؟ | عقد مذهبی بهاره رهنما غوغا کرد

به تازگی عکسی از بهاره رهنما منتشر شده است که در این عکس بهاره رهنما با چادر سفید دیده می شود که بی شباهت به عروس ها نیست، سایت شما نیوز خبر ازدواج بهاره رهنما را تائید یا رد نمی کند.

بهاره رهنما در کهف الشهدا پای سفره عقد نشست ؟ | عقد مذهبی بهاره رهنما غوغا کرد

به گزارش شما نیوز؛ بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون و این روزها داری حواشی زیادی است،  بهاره رهنما بازیگر سینما در یک استوری عکسی را به اشتراک گذاشت که برایش دردسر ساز شد و با شیطنت رسانه ای همراه بود، برخی از رسانه ها تقطیع شده این عکس را با تیتر ازدواج سوم بهاره رهنما منتشر نمودند، اما بهاره رهنما با حجاب و چادر سفید در کهف الشهدا و بر سر مزار شهید مجید ابوطالبی حضور یافته و نه بر سر سفره عقد. و این شایعه نیز می باشد. 

بهاره رهنما

ازدواج بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال در سال 1394 با توافق دو طرفه به جدایی منجر شد و  خانم رهنما در 4 شهریور 1396 در 44 سالگی با امیر خسرو عباسی (از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت ) ازدواج کرد.امیر خسرو عباسی نیز یک بار ازدواج نموده و یک دختر از همسر سابق خود دارد.

بهاره رهنما درسال 1370 به دلیل درس خواندن به صورت جهشی، وارد دانشگاه شد و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی می باشد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied