شمانیوز
شما نیوز

ترلان پروانه

دوستی ترلان پروانه و شروین حاجی‌پور در این عکس لو رفت | این عکس همه چیز از ترلان پروانه افشا کرد

برخی فعالان فضای مجازی روز گذشته با انتشار تصویری ادعای رابطه شروین حاجی‌پور با ترلان پروانه را مطرح کردند که هنوز با واکنشی از طرف این دو سلبریتی مواجه نشده است.

دوستی ترلان پروانه  و شروین حاجی‌پور در این عکس لو رفت  |  این عکس همه چیز از ترلان پروانه افشا کرد

به گزارش شمانیوز ؛  ترلان پروانه یکی از بازیگرانی است که دارای حواشی بسیاری است ، از ازدواجش با سعید عزت الهی گرفته تا دوستی اخیرش با شروین حاجی پور. ترلان پروانه  از جمله بازیگرانی است که در دوران کودکی به اوج شهرت رسید.ترلان پروانه از جمله شخصیت های بسیار پر حاشیه محسوب میشود.ترلان پروانه در زمینه تئاتر نیز فعال است.  در ادامه عکسی جدید از ترلان پروانه و شروین حاجی پور مشاهده میکنید.

ترلان پروانه

شروین حاجی‌آقاپور متولد ۱۰ فروردین ۱۳۷۶، خواننده‌ای که با آهنگ «برای…» به شهرت رسید و برنده جایزه گرمی بهترین ترانه برای تغییر اجتماعی سال ۲۰۲۳ شد. 

چرا ترلان پروانه ازدواج نمی کند؟

ترلان پروانه به واسطه شهرت و محبوبیتش به ویژه در میان نوجوانان و جوانان دهه هفتادی و دهه هشتادی‌، همواره مورد توجه بوده و البته شایعات مختلفی نیز در خصوص او شنیده شده است. یکی از شایعاتی که همواره در خصوص او منتشر می‌شود، بحث ازدواج اوست که البته هیچ‌کدام این شایعات صحت ندارد.

مدتی شایعه شد که او با ارسلان قاسمی ازدواج کرده که خود ترلان پروانه آن را تکذیب کرد. شایعاتی نیز مبنی بر ازدواج او با سعید عزت‌اللهی یا شایعه دیگر، ازدواج با فرشاد احمدزاده منتشر شد. با توجه به اوج‌گیری ترلان پروانه در سال‌های اخیر، به نظر می‌رسد خانم بازیگر تمام تمرکزش را روی ایفای نقش در فیلم‌ها و سریال‌های نمایش خانگی گذاشته و قصد دارد در سینما به یک ستاره تبدیل شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied