شمانیوز
شما نیوز

الیکا عبد الرزاقی

ویدیو | ماجرای کتک کاری الیکا عبدالرزاقی و همسرش بمب فضای مجازی شد

ویدیویی جدید و جالب از کتک زدن امین زندگانی توسط همسرش الیکا عبدالرزاقی در فضای مجازی منتشرشده است که در خبر زیر آن را مشاهده میکنید.

ویدیو | ماجرای کتک کاری الیکا عبدالرزاقی و همسرش بمب فضای مجازی شد

به گزارش شمانیوز :ویدیویی جدید  از الیکا عبدالرزاقی در فضای مجازی منتشر شده است. این ویدیو الیکا عبدالرزاقی به شدت در فضای مجازی وایرال شده است. الیکا عبدالرزاقی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. الیکاعبدالرزاقی همسر امین زندگانی نیز می‌باشد. در ادامه ویدیو جالب  الیکا عبدالرزاقی را مشاهده می‌کنید.

الیکا عبدالرزاقی متولد 18 مرداد 1358 در شهر رامسر، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. الیکا عبدالرزاقی دانش‌آموخته آموزشگاه هنری سمندریان و دارای مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی است. الیکا عبدالرزاقی دو برادر دارد و مادرش سوسن فلکی مقدم می باشد ، وی پدرش را در 11 سالگی در زلزله رودبار از دست داده است.

 الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی در سال ۱۳۹۲ با یکدیگر ازدواج کردند. داستان آشنایی  الیکا عبدالرزاقی و همسرش به یک تله فیلم، بر می گردد، در آن فیلم آنها نقش زن و شوهر را بازی می کردند. بعد از بازی در آن فیلم، ارتباط خانوادگی بین آنها به وجود آمد و این مراودات خانوادگی بیشتر شد، تا این که بعد از گذشت مدتی،به ازدواج منجر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی