شمانیوز
شما نیوز

رضا داوونژاد

وابستگی شدید خواهر رضاداوونژاد به برادرش | خواهر رضاداوونژاد مرگ برادر را تاب نیاورد

عکس های زیادی از خواهر رضاداوونژاد در فضای مجازی منتشر شده است که صمیمیت خواهر و برادری رضاداوونژاد را نشان می‌دهد.

وابستگی شدید خواهر  رضاداوونژاد به  برادرش  |  خواهر رضاداوونژاد مرگ برادر را تاب نیاورد

به گزارش شمانیوز؛ رضا داوود نژاد در روز 13 فروردین فوت کرد، رضا داوود نژاد در یم خانواده هنری به دنیا آماده است . رضا داوودنژاد متاهل است و سال‌ها پیش با غزل بدیعی خواهر مرحومه عسل بدیعی ازدواج کرده است. در مورد همسرش اطلاعات شخصی چندانی منتشر نشده است. زهرا داوودنژاد سلطان نوشابه (زاده ۲۹ فروردین ۱۳۵۶، تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. وی یکی از اعضای خانواده هنرمند داوودنژاد و حبیبیان است.

رضا داوونژاد

ازدواج و همسر رضا داوود نژاد

رضا داوودنژاد متاهل است و سال‌ها پیش با غزل بدیعی خواهر مرحومه عسل بدیعی ازدواج کرده است. در مورد همسرش اطلاعات شخصی چندانی منتشر نشده است که بتوان آن را در قالب بیوگرافی غزل بدیعی همسر رضا داوودنژاد ارائه کرد و در این حد می‌دانیم که در زمینه فعالیت همسر و خانواده همسرش کار نمی‌کند.

رضا داوونژاد

بیماری رضا داوودنژاد و پیوند کبد

چند سال پیش بود که خبر بیماری رضا داوودنژاد در فضای مجازی و رسانه منتشر شد؛ خبر نگران کننده‌ای که متاسفانه با شایعات رضا داوود نژاد درگذشت هم همراه شد. بازیگر سریال پشت کنکوری‌ها در مورد علت بیماری و مشکلات جسمی او را به شیراز و زیر تیغ جراحی پیوند کبد کشاند، توضیحات کاملی را در برنامه یک فنجان چای شبکه سوم سیما ارائه داد شفاف‌سازی کرد که دلیل لاغری و بیماری‌اش نه مصرف قرص‌های لاغری بوده و نه رژیم‌های سخت بلکه عمل جراحی بای پس معده سرآغاز تمام این مشکلات برای آقای بازیگر بوده است.

او پس از انجام این جراحی سر صحنه فیلمبرداری سریال فراموشی از حال رفته به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شد، اما متاسفانه با وخامت حالش به کما رفت و اینجا بود که پزشکان از کار افتادگی کبد او را تشخیص دادند و او به شکلی اورژانسی برای پیوند کبد به شیراز منتقل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied