شمانیوز
شما نیوز

کاظم نوربخش

قیافه واقعی سلمان نون خ در واقعیت همه را متحیر کرد | قیافه کاظم نوربخش در واقعیت یک جنتلمن است

سلمان سریال نون خ با وجود داشتن سابقه بازی در نقش های مختلف با بازی در نقش سلمان در سریال نون خ به شهرت بیشتری رسید و با آمدن فصل پنج شخصیت سلمان پررنگ تر شده است.

قیافه واقعی سلمان نون خ در واقعیت همه را متحیر کرد  | قیافه کاظم نوربخش در واقعیت یک جنتلمن است

به گزارش شمانیوز؛ کاظم نوربخش معروف به سلمان نون خ  از هنرمندان باسابقه دنیای هنر است که فعالیت های هنری را از دوران مدرسه و از حدود سال 70 به صورت جدی آغاز کرد. کاظم نور بخش بازیگر نون خ  کشورمان که اصالتا اهل بیجار است و فعالیت در حوزه نمایش را در این شهرستان آغاز کرد و در چندین نمایش و فیلم کوتاه و بلند ایفای نقش کرد.سلمان سریال نون خ با وجود داشتن سابقه بازی در نقش های مختلف با بازی در نقش سلمان در سریال نون خ به شهرت بیشتری رسید و با پخش فصل دوم این سریال استعداد بازیگری او بیش از پیش دیده شد و نزد مردم به محبوبیت بیشتری دست یافت.

کاظم نوربخش

کاظم نوربخش تجربه بازی در نقش های کمدی را در کارنامه هنری اش داشت و همین موضوع باعث شد تا از سوی سعید آقاخانی برای بازی در این سریال انتخاب شود و نقش کمدی او حسابی به دل مخاطب نشست.

کاظم نوربخش

سلمان در سریال نون خ خواستگار شیرین دختر نورالدین خانزاده است و گاوی به نام جاناتان دارد که علاقه زیادی به آن دارد و با ویژگی های شخصیتی طنزی که دارد توانست در این سریال حسابی دیده شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied