شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت

فال تاروت روزانه | فال تاروت فردا شنبه 18 فروردین 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال تاروت فردا شنبه 18 فروردین ماه 1403 را میتوانید بخوانید.

فال تاروت روزانه | فال تاروت فردا شنبه 18 فروردین 1403 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز : فال تاروت یک سیستم پیش‌بینی آینده است که از کارت‌های تاروت برای تفسیر و پیش‌بینی وقایع و سرنوشت استفاده می‌کند. در فال تاروت  هر کارت تاروت معانی و نمادهایی را نمایش می‌دهد که توسط تاروتیست برای رمزگشایی و تفسیر مسائل و سوالات مختلف استفاده می‌شود.به طور معمول، در فال تاروت، کارت‌ها به صورت ترتیبی در یک الگوی خاص قرار می‌گیرند و به تعبیر یک پیام یا روایت از آینده می‌پردازند.با استفاده از هنر تعبیر و تفسیر فال تاروت، می‌توان درک بهتری از رویدادها، احساسات و مسیر زندگی خود پیدا کرد.در ادامه فال تاروت شنبه18 فروردین 1402 را بخوانید. 

متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت پنج جام

فروردینی ماهی جان، امروز ممکن است حواس‌پرتی‌های زیادی وجود داشته باشد، پاسخ منفی، جدایی، عدم تحقق یا عدم دستیابی به نتایج مورد انتظار ممکن است مواجه شود. احساس ناامیدی غالب است که به جای رفتن به مراتع سرسبزتر، در دلسوزی به خود غرق می شوید. آماده تعهد در فرآیند بلند مدت باشید. در ارتباطات خود با دیگران مراقب باشید.

متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت سه شمشیر

اردیبهشت ماهی، احساسات شما امروز قدرتمند و نامنظم هستند. روابط عشقی می تواند ناامید کننده باشد تا جایی که تصمیم بگیرید مجرد شوید. شما در معرض این خطر هستید که بیش از حد غرق در از دست دادن و احساسات اطراف شوید که نیاز به رها کردن و ادامه دادن را از دست می دهید. از دست دادن به جای بهبودی به تمرکز شما تبدیل می شود. شما باید برای ادامه مسیر خود آماده باشید.

متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت شش جام

خرداد ماهی عزیز، شما در تلاش برای ایجاد هماهنگی و تعادل در همه زمینه های زندگی هستید. روابط موجود تقویت خواهد شد و احساس رضایت و رضایت بیشتری را ایجاد می کند. ملاقات با یک دوست یا اقوام قدیمی می تواند امروز شما را نوستالژیک کند. همچنین این احتمال وجود دارد که شعله قدیمی وارد زندگی شما شود و خود را بسیار امن و تثبیت کنید. هدیه یا سهم شما در اموال اجدادی می تواند دریافت شود.

متولدین تیر

کارت تاروت: کارت مرد به دار آویخته

تیرماهی جان، شما باید به زودی پروژه ها را فشار داده و پاکسازی کنید. کشمکش ذهنی ادامه خواهد داشت، زیرا ممکن است بین دو انتخاب گیر کرده باشید. مداخله شخص ثالث در روابط می تواند شرایط را بدتر کند، سعی کنید همه مشکلات را توسط شما حل کنید. اگر مجرد هستید و به دنبال شریک زندگی هستید، این زمان برای نتیجه گیری در انتخاب نیست. می توانید در زمان آینده مطابقت بهتری پیدا کنید.

 متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت هشت شمشیر

مرداد ماهی، زخم ها و نارضایتی های قدیمی ممکن است ظاهر شوند. ممکن است محدودیت ها و محدودیت هایی را در خانه احساس کنید. روی عیب ها تمرکز نکنید و آن را با برچسب های خود محدود کننده توجیه کنید. مراقب سلامتی و وسایل خود باشید. از عصبانیت و پرخاشگری بپرهیزید زیرا ممکن است باعث بالا رفتن فشار خون شود. نیازهای خود را در اولویت قرار دهید و کسانی را که می گویند شما خودخواه هستید نادیده بگیرید. درگیری بین عروس/مادر شوهر، پدر و پسر محتمل و آزاردهنده است.

متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت دو جام

شهریور ماهی، ممکن است متوجه شوید که زندگی و عشق ناگهان شدیدتر می شود. ممکن است شروع زیبایی برای یک عاشقانه جدید باشد که در آن درک، هماهنگی و عشق عمیق را تجربه کنید. کسانی که به دنبال شریک زندگی هستند و می خواهند عقد کنند، تعهد به گذراندن زندگی مشترک و همیشه در نظر گرفتن نیازها و خواسته های یکدیگر را می توان انجام داد. امروز خود را بدون ترس بیان کنید. شما می توانید به شریک زندگی خود ایمان داشته باشید.

فال تاروت

متولدین مهر

کارت تاروت: کارت شیطان

مهرماهی عزیز، امروز برنامه های محکمی نریزید، برخی از نیروهای منفی در حال بازی هستند و این می تواند برنامه های شما را بی معنی کند. شرکت بد چیزی است که امروز باید از آن اجتناب کرد، زیرا این احتمال وجود دارد که شما قربانی برخی بازی های ناپسند علیه خود شوید. زمان خوبی است که موفقیت ها و ناامیدی های گذشته را مرور کنید و تحلیل کنید که چه چیزی موثر بوده و چه چیزی موثر نبوده است. از مشروبات الکلی و عادات بد دوری کنید. برنامه ای تنظیم کنید و به آن پایبند باشید.

متولدین آبان

کارت تاروت: کارت شش شمشیر

آبان ماهی ها، شما حق دارید آنچه را که می خواهید باور کنید و آن را بیان کنید. شما آزادی و انعطاف بیشتری در محل کار نسبت به گذشته می خواهید. شما تحت فشار قرار خواهید گرفت که سریع امضا کنید، اما نباید عجله کنید. آنهایی که عاشق هستند ممکن است احساس کنند که احساساتشان بالا می رود و به سرعت بدون اینکه وقت بگذارند تصمیمی جسورانه بگیرند تا دیگران نتوانند در زندگی آنها دخالت کنند. خود را برای تغییرات ناراحت کننده در محل کار آماده کنید.

متولدین آذر

کارت تاروت: کارت ماه

آذر ماهی جان، آشفتگی ذهنی و نوسانات خلقی می تواند ناکارآمدی را به همراه داشته باشد. همه چیز در ذهن است که چگونه یک موقعیت را درک می کنید. می توانید کارها را آسان یا پیچیده تر کنید. در این زمان، نگرش مثبت شما و دید درست موضوع بسیار مهم است. اگر مراقب نباشید ممکن است اوضاع برای شما بدتر شود. با این حال، صبر و یک رویکرد آهسته و پیوسته شما را به سمت موفقیت سوق می دهد.

متولدین دی

کارت تاروت: کارت دو چوبدست

دی ماهی عزیز، شما شبکه خود را افزایش خواهید داد و امروز برای گسترش تجارت خود سفر خواهید کرد. برای ایجاد اعتبار و اعتماد به جلسات و رویدادهای دنیای واقعی بروید و دوستان جدیدی پیدا کنید. پیوندی که در این زمان ایجاد می‌کنید، برای شما مفید خواهد بود. برخی اخبار خوب از خارج از کشور محتمل است. تجارت صادرات و واردات اگر انجام می دهید به احتمال زیاد در جریان شکوفایی قرار می گیرد، که باعث می شود شما نیز بسیار مثبت و شاد باشید.

متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت ده جام

بهمن ماهی عزیز، امیدهای خود را برای آینده تجدید خواهید کرد و منتظر تغییرات مثبتی در زندگی خود خواهید بود. مراسم فرخنده ممکن است در خانه برگزار شود. گرم شدن خانه، ترفیع شغلی، تولد فرزند یا نامزدی این احتمالات است. برخی از کارهای معلق امروز به راحتی انجام خواهد شد. توانایی ها و استعدادهای خود را که در شما نهفته بوده اند، دوباره کشف کنید. این روز مثبتی است و از آن لذت خواهید برد.

 متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت پاپ بانو (راهبه اعظم)

اسفند ماهی ها، قدرت شهودی شما افزایش یافته است و ممکن است از خلاقیت الهام بگیرید. خودتان را به کار بیندازید تا بتوانید کارهای معلق را به پایان برسانید. این روز برای شاعران و نویسندگان و کسانی که در حال انجام کارهای پژوهشی هستند، روز خوبی است. شما در رویکرد خود متمرکز هستید. عشق پنهانی ممکن است آشکار شود، اما اگر نمی‌خواهید آن را فاش کنید، مراقب باشید. برخی از اسرار گیج کننده زندگی روشن تر می شوند اما هنوز همه چیز در این مرحله فاش نشده است.

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی