شمانیوز
شما نیوز

فال انبیا

فال انبیاروزانه | فال انبیا فردا یکشنبه 19 فروردین 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال انبیا فردا یکشنبه 19 فروردین 1403 را بخوانید.

فال انبیاروزانه | فال انبیا فردا یکشنبه 19 فروردین 1403 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز :فال انبیا یکی از روش‌های پیشگویی است که در برخی ادیان، به ویژه اسلام، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش بر پیامدهای و تعالیم انبیا و پیامبران الهی بر اساس کتاب‌های مقدس مربوط به آن اعتماد دارد.در فال انبیا، افراد با خواندن و تفسیر داستان‌ها، پیام‌ها و زندگی نامه‌های انبیا و پیامبران، سعی در پیش‌بینی و تعبیر مسائل و اتفاقات آینده دارند.مهمترین نکته در فال انبیا این است که تفسیر و پیش‌بینی‌ها بر اساس دینامیک‌ها و مفاهیم مذهبی انجام می‌شود و بر اعتقاد به راهنمایی الهی و تأثیرات مثبتی که از دیدگاه انبیا بر زندگی انسان‌ها می‌آید، تأکید دارد.فال انبیا به عنوان یک روش پیشگویی معتبر در ادیان مختلف، برای بسیاری از افراد ارزش و اهمیت دارد و به آن اعتماد کرده و از آن بهره می‌برند.در ادامه فال انبیا فردا یکشنبه 19 فروردین 1403 را بخوانید. 

فروردین

حضرت ذوالکفل

به نظر می‌رسد شخصی صبور و بردبار باشید به دیگران وعده‌های زیادی می‌دهید مراقب باشید که به آنها عمل کنید. اگر وکیل یا قاضی هستید با مردم به عدالت رفتار کنید و حق مظلوم را از ظالم بگیرید. کاری را که مقصود دارید انجام دهید در آن موفق خواهید شد یک شخص بدخواه پی اغفال شماست مراقب او باشید. ممکن است مدتی به خاطر انجام کاری مجبور باشید مخفی شوید یا در تنهایی زندگی کنید. ممکن است شخص صاحب نامی از شما حرف شنوی پیدا کند؛ او را به عدالت با مردم دعوت کنید خواهد پذیرفت. چیزی را که منتظرش هستید اتفاق می‌افتد.

اردیبهشت

حضرت سلیمان‌

ای صاحب فال، اگر در فکر جمع مال و دولت بی زوال هستی، بدان که با استعانت از ذات پروردگار بی همتا و ابراز لیاقت و همت بلند به آنچه می‌خواهی، خواهی رسید، چون کرم خداوند بیش از آن است که در تصور آید. به کرم یزدان پاک دل خوش دار و از اندیشه بد و پندار‌های ناصواب پرهیز کن که خداوند با پرهیزکاران است و تو را از لغزش‌ها مصون خواهد داشت، انشاءالله

خرداد

حضرت عیسی‌

ای صاحب فال! بدان و آگاه باش با این نیت که داری از غم خلاص شوی و عمرت دراز باشد و کارت بالا گیرد و دشمنانت مقهور گردند و هر روز عزت یابی. با آدم خوب هم‌نشینی کن و سفری در پیش داری برو که نیک است و نعمت بسیار یابی. هیچ غم مخور که خیانت در دل تو نیست و از برکت دعای پدر و مادر حق تعالی تو را نگه می‌دارد و اگر کسی در غربت داری به زودی برسد با دولت و سعادت و امسال بر تو مبارک باشد و بر دشمن ظفر یابی و هر نیت که داری خوب است به مراد دل برسی. در نماز اول وقت کوشا باش.

تیر

حضرت داوود‌

ای صاحب فال! بشارت باد تو را که بر سه قوم مهتری کنی و جمله در فرمان تو باشند. این چند روزه در اندوه بودی صبر کن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو. امسال رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت. تا چند روز دیگر خشنود می‌شوی و اگر غایبی داری خبر او می‌رسد و کار‌ها به مراد تو خواهد شد ان شاالله. در نماز کوشا باش و از مردم پست و گناه کار دوری کن.

مرداد

حضرت هود‌

ای صاحب فال، بیماری تو به لطف و کرم پروردگار، شفا خواهد یافت و احوال پریشان تو را آسوده خواهد کرد. هرگز نگران مباش و به لطف خداوندی ایمان داشته باش و به درگاه او استغفار کن که تغییری در وضع تو پیدا خواهد شد که بسلامت می‌رسی و انبساط خاطر پیدا می‌کنی، انشاء الله

شهریور

حضرت صالح‌

ای صاحب فال، عده‌ای (طالح) مردانی بدکار و تبهکار با ترفند یعنی: مکر و حیله و تزویر، قصد فریب تو را دارند که بهتر است بی خیال باشی و بروی خود نیاوری که به لطف عنایت پروردگار. کاری از پیش نمی‌برند و به تو گزندی نتوانند زد و تو از مکر آنها مطلع می‌شوی و آنها رسوا می‌شوند، توکل به خدا کن و در انتخاب دوست دقت کن و به هرکس زود اعتماد مکن و راز خود را با کسی مگو تا موفق و کامیار باشی، انشاءالله.

فال انبیا

مهر

حضرت یونس‌

ای صاحب فال، بدان که بخت با تو یار است و با خانواده‌ای ثروتمند وصلت خواهی کرد که از وصلت عواید زیادی نصیب تو خواهد شد، شکر این نعمت به جای آور و به عبادت کوش و لباس دیانت پوش و خدای را مکن فراموش و همواره به هوش باش و از احوال دردمندان غافل مباش که مؤید و موفق خواهی بود، انشاء الله.

آبان

حضرت یوسف‌

ای صاحب فال، بخت با تو یار است و حامی تو پروردگار است، تو در کنف و حمایت پروردگار، از دست اشرار گزندی نخواهی دید. رازی دردل داری، آن را نگهدار و باکسی در میان مگذار که مورد حسد قرار گیری، آن را به مشیت الهی واگذار که خداوند با توست و تو شکرانه این موهبت الهی را به جای آور و تقوی پیشه باش تا کامروا گردی، انشاءالله.

آذر

حضرت یعقوب‌

ای صاحب فال، از جنگ و جدال و نزاع فامیلی بر حذر باش که احتمال دارد عضوی از اعضای بدن تو نقصان پذیرد که به کرم و لطف پروردگار به زودی بهبود می‌یابد. اگر گم کرده یا مسافری داری و از آن خبر نداری، خبر خوشی به تو می‌رسد و ترا از نگرانی‌ها نجات خواهد داد، پس شکر خدای را به‌جای آر و از انفاق به مستحق دریغ نکن تا پیوسته سالم و سلامت باشی، انشاء الله.

دی

حضرت موسی‌

ای صاحب فال! بدان که در فکر چیزی هستی که در آن فرومانده و عاجز شده‌ای، غم مخور که همه مرادت حاصل شود؛ پیش از این تو را بسیار غم و اندوه رسیده بود و نزدیک شده که ستاره تو به روشنایی آید باشد که کارت به سرانجام رسد. خداوند به تو عوض خیر دهد و کارت به زودی بالا گیرد و دلت به سبک باری مشغول است. با کسی عهدی خواهی کرد، بکن که خوب است و اگر غایبی داری خبر خوشی به تو رسد و کار تو به اتمام رسد و اگر دست بر خاک زنی زر شود. در نماز کاهلی مکن هر چند توانی صدقه بده تا از خوف ایمن باشی و به مقصد برسی. انشاء‌الله.

بهمن

حضرت هارون‌

ای صاحب فال در اثرمساعدت و نزدیکی با یکی از بستگان، رونقی در زندگی تو حصل می‌گردد که سرمایه کارت بالا می‌گیرد و جزو، سرمایه داران بزرگ می‌شوی، پس شکرانه خداوندی را به جای آور و از آن سرمایه به دیگران انفاق کن. از بخل و حسد بپرهیز و از اندوختن مال جداً خودداری کن تا در دنیا و آخرت رستگار شوی، انشاءالله.

اسفند

حضرت محمد‌

ای صاحب فال! بشارت باد تورا که دشمنان تو مقهور شوند و مراد دل حاصل شود و فرمان خدا را انجام دهتا خداوند یار تو باشد و یکی تورا دوست می‌دارد و شب و روز در حق تو دعا می‌کند و از برکت دعای او عمرت دراز شود و کارت بالا گیرد و خداوند تو را نگاه می‌دارد و در کار خود صبر کن وراز دل با کسی نگو تا ایمن باشی. روز شنبه و دوشنبه بر تو مبارک است و اگر غایب داری خبر خوش بشنوی و به مراد دل برسی. ازدروغو غیبت حذر کن تا عاقبتت نیکو گردد. انشاء الله تعالی.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied