شمانیوز
شما نیوز

حمیدرضا آذرنگ

کی فکرشو می کرد خلیل نون خ همسر به این جوانی داشته باشد | اختلاف سنی وحشت ناک حمیدرضا آذرنگ با همسرش

حمیدرضا آذرنگ بازیگر نقش خلیل نون خ به تازگی عکسی از همسرش منتشر کرده است که همسر جوان این بازیگر همه را شوکه کرده است.

کی فکرشو می کرد خلیل نون خ همسر به این جوانی داشته باشد  | اختلاف سنی وحشت ناک حمیدرضا آذرنگ با همسرش

به گزارش شمانیوز : حمیدرضا آذرنگ متولد 1351 در تهران نمایشنامه نویس ، کارگردان ، و بازیگر تئاتر می باشد و بازیگر نقش  خلیل نون خ است . آذرنگ دانش آموخته کارشناسی در رشته روانشناسی بالینی از دانشگاه آزاد رودهن در سال 1376 است. حمیدرضا آذرنگ بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. حمیدرضا آذرنگ علاوه بر بازیگری نویسنده نیز می‌باشد. حمیدرضا آذرنگ با سریال نمایش خانگی شاهگوش به شهرت رسید. در ادامه استوری جنجالی حمیدرضا آذرنگ را مشاهده می‌کنید.

حمیدرضا آذرنگ

حمیدرضا آذرنگ می گوید:«پدرم گلپایگانی است. مادرم گلپایگانی است. یک سالم بوده رفتم خوزستان. اونجا بزرگ شدم توی سومار (سومار یکی از شهرهای شهرستان قصر شیرین در استان کرمانشاه می باشد) خدمت کردم، دانشگاهم رودهن بوده» وی در ادامه گفت:«به شدت معتقدم در جنوب شکل گرفته ام، من از یکسالگی تا هجده سالگی اندیمشک بودم»

حمیدرضا آذرنگ

حمیدرضا آذرنگ و همسرش

حمیدرضا آذرنگ متأهل و دارای یک فرزند است. همسر او ساناز بیان، نویسنده و کارگردان تئاتر است. آذرنگ و بیان در سال ۱۳۸۸ با یکدیگر ازدواج کردند و حاصل این ازدواج یک پسر به نام بامداد است.

ساناز بیان، نمایشنامه‌نویس، نویسنده و کارگردان تئاتر ایرانی، متولد ۱۳۶۲ در تهران است. او دارای کارشناسی ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی است.

حمیدرضا آذرنگ

بیان فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۲ با نویسندگی و کارگردانی نمایش «سایه روشن» آغاز کرد. او در طول دوران فعالیت خود، نمایشنامه‌های متعددی نوشته و کارگردانی کرده است. از جمله نمایشنامه‌های شاخص بیان می‌توان به «هتلی ها»، «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه»، «خانه عروسک» و «آبی مایل به صورتی» اشاره کرد.بیان علاوه بر تئاتر، در سینما و تلویزیون نیز فعالیت دارد. او نویسنده فیلمنامه فیلم سینمایی «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied