شمانیوز
شما نیوز

مجید واشقانی

ازدواج و همسر مجید واشقانی کیست؟ | صفر تا صد زندگی مجید واشقانی

سوالاتی در خصوص متاهل و مجرد بودن مجید واشقانی مطرح شده، برخی عکس ها منتصب به همسر وی در فضای مجازی منتشر شده که در ادامه به متاهل و مجرد بود این بازیگر می پردازیم.

ازدواج و همسر مجید واشقانی کیست؟ | صفر تا صد زندگی مجید واشقانی

به گزارش شمانیوز؛ مجید واشقانی در مافیا بعث اوج شهرت او شد، برای همین خیلی از مخاطبان بعد از مافیا دنبال مجرد یا متاهل بودن مجید واشقانی بودند،  مجید واشقانی از جمله بازیگران بدون حاشیه است و فیلم های زیادی در تلویزیون بازی کرده است، مجید واشقانی حتی کارهای اجرا را نیزانجام می‌دهد. 

مجید واشقانی

مجید واشقانی در پاسخ به سوال عاشق شدی مهران مدیری در برنامه دورهمی اینطور پاسخ داد:

ازدواج نکرده‌ام ولی اولین بار در سال 1380 حدود 15 سال پیش در اتوبوس بین راهی تهران شمال عاشق شدم که همان جا هم تمام شد.بخش جالبی از گفتگوهای مجید واشقانی با مهران مدیری در برنامه دورهمی اشاره‌ای به همسر مورد علاقه آقای بازیگر داشت و او اینطور گفت:دوست دارم همسر آینده‌ام مثل خودم تلخ و جذاب باشد.

مجید واشقانی

ازدواج مجید واشقانی با بهاره افشاری 

واشقانی در فیلم و سریال‌های متعددی حضور داشت اما آغاز شهرت او و دیده شدن‌هایش از سال 1390 با سریال مسیر انحرافی به کارگردانی بهرنگ توفیقی شکل گرفت و مدتی بعد با بازی درخشان در سریال‌های هوش سیاه، زیر هشت و ماتادور مشهورتر شد.

بعد از حضور مشترک این دو چهره در پدرخوانده که در واقع می‌توان آن را ادامه برنامه شب‌های مافیا دانست، شایعاتی در مورد ازدواج مجید واشقانی و بهار افشاری و همچنین رابطه صمیمی مجید واشقانی و بهاره افشاری در پدرخوانده سر زبان‌ها افتاد که با بی‌توجهی این دو چهره به فراموشی سپرده شد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied