شمانیوز
شما نیوز

رضا داوود نژاد

غزل بدیعی همسر رضا داوود نژاد یک شبه همه موهاش سفید شد | همسر رضا داوود نژاد سکوتش را شکست

عکسی در فضای مجازی از همسر رضا داوود نژاد منتشر شده است که حاکی از چهره غم زده و شکسته او دارد، همسر رضاداوودنژاد طی این مدت سکوت کرده بود و به تازگی بیان کرد در یک روز خواهر و همسر را از دست دادم .

غزل بدیعی همسر رضا داوود نژاد یک شبه همه موهاش سفید شد | همسر رضا داوود نژاد سکوتش را شکست

به گزارش شمانیوز؛ غزل بدیعی همسر رضا داوود نژاد طی این چند روز شکسته تر از قبل شده است، او مدت ها از رضا داوود نژاد پرستاری کرد و همیشه عاشقانه وار رضا داوود نژاد  را دوست داشت، عسی از همسر داوود نژاد در مراسم ختم شوهرش منتشر شده است که حکایت از تغییر و شکسته شدن این بانوی فداکار دارد. 

رضا داوود نژاد

ضا داوودنژاد متاهل است و سال‌ها پیش با غزل بدیعی خواهر مرحومه عسل بدیعی ازدواج کرده است. در مورد همسرش اطلاعات شخصی چندانی منتشر نشده است که بتوان آن را در قالب بیوگرافی غزل بدیعی همسر رضا داوودنژاد ارائه کرد و در این حد می‌دانیم که در زمینه فعالیت همسر و خانواده همسرش کار نمی‌کند.

رضا داوود نژاد

علی‌رضا داوودنژاد کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده پدر رضا داوودنژاد است که یک خانواده کاملا هنرمند دارد و فرزندانش، مادر و برادرش هم از اهالی سینما و تلویزیون هستند. پدر رضا داوودنژاد در واقع پسر احترام السادات حبیبیان (بازیگر)، برادر بزرگتر محمدرضا داوودنژاد (بازیگر) و پدر زهرا داوودنژاد (بازیگر) است. رضا داوود نژاد و پدرش در چندین فیلم با هم همکاری داشتند که مهمترین آنها مصائب شیرین بود.

رضا داوود نژاد

رضای خانواده داوود نژادها در سن 15 سالگی تصمیم گرفت به شکل مستقل و تنها زندگی کند و برای گذران امور زندگی و تامین هزینه‌هایش مشغول کار شیرینی‌پزی و آشپزی شد.


آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied