شمانیوز
شما نیوز

هدیه بازوند

چرا هدیه بازوند یا همان روژان نون خ دیگر در سریال نیست | هدیه بازوند با عوامل نون خ به مشکل بر خورد؟

چند شبی‌ست که فصل جدید سریال نون.خ آغاز شده اما غیبت کاراکتر روژان با بازی هدیه بازوند شایعاتی مبنی بر برخی اختلافات میان سعید آقاخانی با این بازیگر را به وجود آورده است.که در ادامه به برسی حضور یا عدم حضور این بازیگر می پردازیم.

چرا هدیه بازوند یا همان روژان نون خ دیگر در سریال نیست |  هدیه بازوند با عوامل نون خ به مشکل بر خورد؟

به گزارش شمانیوز؛ با گذشت چند قسمت از پخش فصل پنجم سریال نون خ همچنان خبری از حضور هدیه بازوند در این سریال نیست و همین موضوع شایعاتی را در فضای مجازی ایجاد کرده است.برخی مدعی شده‌اند که این بازیگر از سریال نون خ حذف شده یا به دلیل ممنوعیت امکان همکاری با او وجود نداشته است.این ادعا در حالی مطرح می‌شود که نام هدیه بازوند در تیتراژ سریال نون خ دیده می‌شود و احتمالا بازی او در قسمت‌های آینده این سریال آغاز خواهد شد. اما چند شبی‌ست که فصل جدید سریال نون.خ آغاز شده اما غیبت کاراکتر روژان با بازی هدیه بازوند شایعاتی مبنی بر برخی اختلافات میان سعید آقاخانی با این بازیگر را به وجود آورده است.در همین ارتباط، هدیه بازوند با انتشار تصویر بالا شعری را منتشر کرده که به شایعات مطرح شده دامن می‌زند و احتمالا تاییدی بر تمام اتفاقات اخیر باشد.

هدیه بازوند

او نوشت:

من آن گلبرگ مغرورم که می‌میرم زِ بی‌آبی

ولی با منت و خواری پی شبنم نمی‌گردم

من اون خاکم به زیر پا ولی مغرور مغرورم

به تاریکی منم تاریک ولی پر نور پر نورم

 

صل پنجم سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، کردستان، تهران و … تولید شده و بازیگرانی همچون حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، پاشا جمالی، سعید آقاخانی و … در آن ایفای نقش می‌کنند.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied