شمانیوز
شما نیوز

رضا رویگری

رضا رویگری را ببینی نمیشناسی | رضا رویگری پوست استخون شد

در حالی که ۱۸ اردیبهشت خبر آمد رضا رویگری در پی فشارهای روحی و روانی ناشی از انتقال به آسایشگاه کهریزک، به خانه‌ای شخصی منتقل شده است، تصاویری خانه جدید رضا رویگری مشاهده می کنید.

رضا رویگری را ببینی نمیشناسی |  رضا رویگری  پوست استخون شد

به گزارش شمانیوز؛ شامگاه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ بود که رضا رویگری، بازیگر پیشکسوت در ویدئویی که در آسایشگاه کهریزک ضبط شده است، اعلام کرد بدون تلفن همراه و کارت‌های بانکی‌اش در این خانه سالمندان رها شده و نیازمند کمک طرفدارانش است. این ویدئوی به سرعت موجی از واکنش‌ها را برانگیخت؛ از جمله واکنش سیدعباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی، پرویز پرستویی، بازیگر شناخته‌شده سینما، تلویزیون و تئاتر، سیدمجید پوراحمدی، مدیر عامل صندوق اعتباری هنر، به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین تارا کریمی، همسر رضا رویگری.واکنش‌هایی که در نهایت منجر به انتقال رویگری به خانه‌ای شخصی شد. خانه‌ای که تصاویر آن را در ادامه می‌بینید.

رضا رویگری

رضا رویگری بازیگر، خواننده و نقاش متولد 6 دی 1325 در تهران می باشد. وی دیپلمه و دانش‌آموخته دروس ابتدایی حوزه بنام جامع المقدمات نزد امام جمعه تجریش است.

رضا رویگری در خانواده ای مذهبی در تجریش به دنیا آمد، پدر او یک آیت الله بی عمامه بود و وی تنها فرزند خانواده اش می باشد.

رضا رویگری

اولین ازدواج رضا رویگری با خانم فرشته میر هاشمی فارغ‌التحصیل فوق لیسانس رشته شهرسازی و دکترای روانشناسی از کالیفرنیا بود که این زندگی بخاطر مخالفت آقای رویگری با کار همسرش به جدایی و طلاق ختم شد. حاصل این زندگی تولد پسری بنام کیارش در سال 1353 بود.

او در 67 سالگی با تارا کریمی 24 ساله در افتتاحیه یک برنامه در شیراز آشنا شد و آنها در سال 1392 با اختلاف سنی حدود 43 سال و با وجود مخالفت خانواده خانم با یکدیگر ازدواج کردند. تارا کریمی متولد 1368 در شیراز می باشد که مدتی در کار مدلینگ خارج از کشور بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    سلام خدمت استادباعشق ایران سینماوخودم.عمورضارویگری خیلی باحالی خیلی دوستت داریم بامرام.واقعاهم نقش کیان ایرانی فقط وفقط برازنده شماست.امیدوارم همیشه شادباشی.یاعلی.