شمانیوز
شما نیوز

رضا داوود نژاد

بعد از فوت رضا داوود نژاد از پت خانگیش رونمایی شد | صمیمیت رضا داوود نژاد با پت خانگیش

به تازگی عکسی از رضا داوود نژاد به همراه سگ خانگیش منتشر شده است که حکایت صمیمیت این بازیگر با این حیوان دارد.

بعد از فوت رضا داوود نژاد  از پت خانگیش رونمایی شد | صمیمیت رضا داوود نژاد با پت خانگیش

به گزارش شمانیوز؛ رضا داوود نژاد از جمله هنرمندانی بود که مراسم ختم و دفن بسیار شلوغی داشت، بعد از فوت این بازیگر همه ازاین موضوع متاثر شدن، به تازگی عکسی از رضا داوود نژاد و سگش در فضای مجازی پربازدید شده است که نشان دهنده صمیت این بازیگر با سگش بوده است. 

رضا داوود نژاد

علی‌رضا داوودنژاد کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده پدر رضا داوودنژاد است که یک خانواده کاملا هنرمند دارد و فرزندانش، مادر و برادرش هم از اهالی سینما و تلویزیون هستند. پدر رضا داوودنژاد در واقع پسر احترام السادات حبیبیان (بازیگر)، برادر بزرگتر محمدرضا داوودنژاد (بازیگر) و پدر زهرا داوودنژاد (بازیگر) است. رضا داوود نژاد و پدرش در چندین فیلم با هم همکاری داشتند که مهمترین آنها مصائب شیرین بود.

چند سال پیش بود که خبر بیماری رضا داوودنژاد در فضای مجازی و رسانه منتشر شد؛ خبر نگران کننده‌ای که متاسفانه با شایعات رضا داوود نژاد درگذشت هم همراه شد. بازیگر سریال پشت کنکوری‌ها در مورد علت بیماری و مشکلات جسمی او را به شیراز و زیر تیغ جراحی پیوند کبد کشاند، توضیحات کاملی را در برنامه یک فنجان چای شبکه سوم سیما ارائه داد شفاف‌سازی کرد که دلیل لاغری و بیماری‌اش نه مصرف قرص‌های لاغری بوده و نه رژیم‌های سخت بلکه عمل جراحی بای پس معده سرآغاز تمام این مشکلات برای آقای بازیگر بوده است.

او پس از انجام این جراحی سر صحنه فیلمبرداری سریال فراموشی از حال رفته به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شد، اما متاسفانه با وخامت حالش به کما رفت و اینجا بود که پزشکان از کار افتادگی کبد او را تشخیص دادند و او به شکلی اورژانسی برای پیوند کبد به شیراز منتقل شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    الهی عزیزم

  • ناشناس

    الهی بگردم دل آدم خون میشه
    خدا صبرشون بده